1. BÖLÜM

69 4 4
                                    

🦋Merhaba kelebeklerim ben Melisa 🦋
İyi okumalar dilerim şimdiden.
Şarkılar; kiraz mevsimi, Edis; yalan
Instagram: biryakamozguzeli34

🌿

"Senden başka senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi
Senden başka senden başka
Göremem ben hiç kimseyi
Senden başka senden başka
Olamam senden başkasıylaaaaa!!!!"

"OHAAA ÖYKÜ! Biraz daha bağırsan kapıya polis dayanacaktı" dedi elinde havlusuyla saçını kurutan canım arkadaşım.
"Amaaan be şurada bir şarkı söylüyorum rahat bırakmadın be Eylül"
" Kızım daha kaç tane şikayet gelsin istiyorsun 15 20  he "
"Ama bak sen bana çok kızıyorsun Eylülcüğüm ben senden 2 gün daha büyüğüm hatırlatırım "

Eylül benim doğduğumdan beri yakın arkadaşım olur kendisi annelerimiz birbiriyle çok iyi anlaşırlar. Şu an tabi ki de hayalini kurduğumuz ayrı evdeyiz . Eylül ile beraber Antalya 'da sahil yakınlarında 3+1 sitede yaşıyoruz. Tıp bölümünün son sınıfındayız.

" Dışarı çıkalım mı lütfen sahile gidelim " dedim.
" Olur da neden yani sürekli bizi sahile götürüyorsun hayırdır?"
"Yaa ne olucak hava güzel o yüzden " tabi tabi
" bunu geçen haftada söylemiştin ve hava yağmurluydu hatırlatırım " hatırladım grip olmuştum yatak döşek.
" of tamam ya orada bir kere gitar çalan çocuklar vardı hatırlıyor musun?"
" Ay lütfen şaka yapıyorum de ya onlar mı?"
" hı hı" dedim hoş bir sesle
" kankacığım üzülme ama oradakileri geçen gün gördüm ve yanlarında kızlar vardı sarmaş dolaşlardı " NEEEE!
" Allah'ın belaları yağğğ ben doğru düzgün birisini ne zaman bulucam ağağağağağ" dedim ağlamaklı bir sesle
" kızım biliyorum senin onlara bakmıyacağını saçma sapan triplere giriyorsun "
" madem biliyorsun neden bana sevgilisi olduğunu söylüyorsun "
" of öykü ya hadi kalk hazırlanalım kahve içmeye gidelim"
" Aaa tamam tatlıda yersek tam olur vallaha "

Ayağa kalkıp Eylül ' ün yanağına öpücük atıp edis'in yalan şarkısını söyleye söyleye gittim.

Önüme düşsen almam BİTTİ!!!!
Geçti artık uslu durmam
Yaktığın yer külle duman
Sen yine oyunda dur
İnan hiç de şahlanıp kurulmam.

Üzerime askılı yeşil bir crop ile beyaz kot şort giyip Eylül 'ün yanına gittim. Eylül'ün üstünde kısa mavi elbise ve beyaz topuklu ayakkabı vardı.
" vay vay bu ne güzellik hatunum" dedim gülerek
" yaa teşekkürler"
" Alt tarafı bir kahve ama sanki gelinin kız kardeşi gibisin "
" çünkü yanımıza Kaan da geliyor "
" Ne! Ben asla gelmem " tam gidiyordum
" ama bak başka birisi daha geliyor "
" kim?"
" Kaan'ın arkadaşı var ya Arda o da geliyor "
"Banane ya tanımıyorum zaten"
" E iyi tanışırsınız işte çok yakışıklı "
" O zaman sen sevgili ol onunla " dedim bağırarak
" of kızım hafî ya nazlanma " Nee! Ben mi nazlanıyorum?
" Tamam geliyorum ama senin filinden kurtulmak için"
" he he tabi onun içindir. Hee bu arada adam iş adamı hastanesi var baya tanınmış bir doktor daha şık bir şey giy"
" Tamam anneciğim saçımı da örüp kırmızı kurdele de takar mısın" dedim sinir bozucu bir sakinlikle.
" yürü yürü "
Odama gidip üstüme beyaz askılı sırt dekolteli bit elbise giydim. Ayakkabı rafına gittiğimde gözüme siyah blazer ceket çarptı. Nasıl olur diye denediğimde güzel olduğu için çıkarmadım. Ayakkabı olarak da siyah stiletto giydim. Açık olan saçlarımı atkuyruğu yaptım. Makyaj masama gidip kapatıcı ve biraz allık sürdüm. Çok sade olduğumu düşündüğüm için rimel ve ruj sürdüm . Masada duran lotus çiçekli parfümümü alıp neredeyse yarısını üzerime boşalttım.
" hadi Öykü " dedi Eylül bağırarak.
" Geldim"
Çantama sıktığım parfümü ve rujumu koyup çıktım.
"Ohaa ben bile aşık oldum Arda'yı düşünemiyorum " dedi Öykü şaşkınlıkla.
" saçmalama Eylül ya hadi çıkalım" diyip kapıya yöneldim ve Eylül de peşimden geldi.
Dışarı çıkınca havanın o kadar da sıcak olmadığını görünce mutlu oldum çünkü üstümde ceket vardı ve üstümden çıkartamazdım çünkü havam sönerdi.
Cafe bize yakın olduğu için yürüyerek gittik ve sahilin orada oturduk.Eylül otururken ben şarkı söyleyen gençlerin yanına gidip şarkıya eşlik edip bir kız çocuğuyla dans ettim.

SANA İNANMAMALIYDIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin