2. BÖLÜM

12 3 1
                                    




Merhabaaa yeni bölüme hoşgeldiniz. 🎧🦋🌿Sizi de çok seviyorum. İyi okumalarrr.

İnstagram; biryakamozguzeli34

🌸

Cafeden çıkar çıkmaz clup' a gittim. Zemin kata inip Murat abinin kapısını çalmadan içeri girdim . Karşısına oturdum ve konuşmaya başladım.
" Nasılsın Murat abi ne var ne yok "diye sordum
" İyiyim de sen buraya gelir miydin ya?"
"Bugün böyle gelmek istedim. Sahne boş mu?"
"Boş niye sordun çıkacak mısın?para mı istiyorsun doğru söyle " Bundan iki yıl önce tanımıştım Murat abiyi. Bu clupta Barmen olmak için gelmiştim. Birisi sahne için hazırlanırken kayıp düşmüş ve sahneye çıkamamıştı. Önemli misafirleri olduğu için de birisini çıkarmaları gerekiyordu ve beni çıkarmışlardı. Yani böyle bit şeyi risk alamazdım herhalde tanımadığım bit kızı sahneye çıkarmayı.
"Bugün sahneye çıkıcam ama para için değil" dedim.
"İyi tamam o zaman buyur sahne senin olsun prenses" dedi ayağa kalkarak. Ben de ayağa kalktım ve odadan çıktık. Çıktığımızda dans eden sevgilileri görünce midem bulandı.
" İğreniyorum sizden! " diye bağırdım ama beni sesten duyacağını sanmamıştım. Bana bir adım atmıştı ki Murat abi beni çekiştirdi.
" Hadi kızım ya işim gücüm var" dedi. Ben de sahneye doğru gittim. mikrofona 2 kere vurduktan sonra konuşmaya başladım.
"Merhaba arkadaşlar adımı öğrenmenize gerek yok bugün size şarkı söyleyeceğim ses çıkaracak varsa çıkış orada haberiniz olsun şimdiden"dedim  kapıyı göstererek.
" Ay kızdaki egoya bak aşkım ya " dedi çakma bir yelloz.
" pardon ne dediniz fok balığı hanım?" Dedim sakinliğimi koruyarak.
" Diyorum ki sana bu özgüven çok fazla dikkat çekmememi çalışıyorsun sen " dedi ben de gülerek ;
"Dikkat çekmeye çalışan sensin çakma sarışın olan fok balığı daha demin yanında olan arkadaşın var ya hani onun sevgilisini öpüyordun bak işte ben bunu söyledim ve tüm dikkat senin üzerinde istediğin gibi" dedim.
" Aslı vallaha öyle bir şey yok canım ya yalan söylüyor" dedi arkadaşına bakarak. Arkadan kızıl saçlı bir kızdan ses çıktı.
" yooo yalan falan söylemiyor ben de gördüm lavabonun orada" diye ekledi. Aferin kız sana parti kursan sana oy verirdim yemin ederim.
Kızıl kızın dediği şeyle Aslı'nın fok balığının saçına yapışması bir oldu. Ben de bunları gülerek izleyip gaz veriyordum. Aynen şöyle;
"Kafasını duvara sürt Aslı kıvılcım çıksın" dedim sonra çakma sarışın fok balığına dönüp
" orada havalar nasıl fok balığı " demiştim ki ne olsa beğenirsiniz fok balığının çakma sarışın saçı direk perukmuş ki Aslı' nın elinde kaldı. Herkes susmuştu ama bir gülme sesi geldi kimden mi tabi ki de benden. Herkes bana bakarken fok balığı topuk yaptı. Kız ve onun artık eski sevgilisi peşinden gitti.
"Tamam arkadaşlar bu kadar fok balığı görmemiz yeterli şimdi biraz da sanat dinleyelim"  demiştim ki bir alkış tufanı koptu.
" Arkadaşlar gerek yok ben sadece işimi yaptım işim ne diye sorarsanız işim ortalık karıştırıcı"dediğim de herkes güldü ve şarkıma başladım.
" Ruhumun ikiziymiş bu tuttuğum
Ellerinin iziymiş ecel gibi çağırıyor
Kabuslar beni gittiği gün içinmiş
Ne güzeldi kokun üzerime sinmiş
Alev almış içim yana yana dinmiş
Düşkünlüğüm deli gözlerine azabım
İnci gibi dizilmiş"
Şarkı bitince sahneden indim ve clupta birazcık dans edip alkol içtikten sonra çıktım. Sahile doğru yürüdüm. Ayakkabılarımı çıkarıp çantamın yanına bıraktım. Denize doğru yürüdüm elimle suyun sıcaklığını kontrol ettim. Sonra ne önemi var diye düşünüp ceketimi de ayakkabım ile çantamın olduğu yere fırlattım.denize girip 1 saat boyunca çıkmadım.  O bir saatin sonunda sudan çıktıktan sonra kumun üzerine yatacaktım ki çantamdan telefonumu aldım. Telefonu açıp baktım ve 16 cevapsız aramayı görünce korktum bir şey mi oldu diye sonra 9 tanesi Eylül'den olduğunu görünce rahatladım. Geri kalan 7 cevapsız aramanın da bilinmeyen numara olduğunu gördüm. Kim olduğunu merak ettiğim için numarayı aradım. Gelen sesle buz kestim. Ses kime mi aitti Arda'ya. Bana iyi misin diye sordu.
" İyiyim işte ben de yurt dışına çıktım güneşleniyorum" dedim ve telefonu kapattım. Yüzsüz ya hâlâ arıyor. Soğuk olduğu için ceketimi üzerime giydim. Ayakkabılarımı sahil dışına kadar elimde taşıdım. Sahil çıkışında ayakkabılarımı giydim. Sağ tarafımda duran çaycıdan çay aldım. Deniz manzarası gözüken bank'a oturdum. Kahvemin yarısına geldiğimde yanıma birisi oturdu ama kim olduğuna bakmadım.
" Ben evli değilim o kadın bana takıntılı " diye bir ses geldi yanımdan kafamı çevirdim ve Arda'yı gördüm.
" Niye peşimden geldin ki banane ayrıca srnin evli olup olmamandan"diyip üstüne baktım.üstünü değiştirmişti beyaz tişörtünü çıkarmış siyah bir tişört ve mavi kot ceket giymişti ama bu yakışıklılık çok fazla değil mi?Adam evli falan değil Öykü ama sen daha iyilerine layıksın aşkım. Ben kendime aşkım mı dedim ?yemin ederim kendime taciz davası açsam kazanırım.
"O kadın benim eski nişanlım ama beni aldattı. Doğal olarak ben de ondan ayrıldım ve nişanı attım yani evliliği falan kafasından atıyor "diye bana açıklama yaptı. Bana yaptığı açıklama ile ben şaşırdım ama aklıma kızın hastane de çalışması geldi.
" Hastane de çalışıyor peki bunu açıklayabilir misin yani tabi ban-" diye cümlemi tamamlayacaktım ki bana bir açıklama daha yaptı.
" Evet bizim hastanemiz de çalışıyor çünkü biz nişanlıyken babam onu hastanemize aldı Damla'ya ben ölsem bile bizim hastanemizde çalışmaya devam etmesi için rica etti Damla'da bunu kabul etti ama sonra Damla çıkmak isteyince babam bırakmadı. "
Ayyğğ şimdi bu yakışıklı evli değil mi diye tam sevinicekken neden sevineyim diye düşündüm.
Sonra sevinmekten vazgeçtim.
" Tamam" dedim kısa cevap aferin Öykü böyle devam et.
" Bu kadar mı diyeceğin şey" nasıl yani benden cevap mı bekliyordu?
" Ne dememi bekliyordun tamam o zaman evli değilsen hemen şu dakika sevgili olalım yarın da nikah tarihi alalım mı diyecektim" dedim yalandan bir mutlulukla . Sonra ciddileştim ve şunu dedim " Ya sen gerizekalı mısın? Kıt mısın sen?"bunu derken titriyordum. Titrediğimi görünce güldü ve omzuma ceketini bıraktı. Tamam klişe olduğunu biliyorum ama nedense mutlu oldum.
"Sen de benim en sevdiğim tişörte portakal suyu döktün yüzüme pasta attın ben sana bir şey dedim mi?" Ha bir de deseydin.
" Aaa suçlu bir de ben mi oldum şimdi?" Dedim.
"kusura bakma ama ben o tişörtü yurt dışından almıştım" şaka mı bu adam?
" Ay ben sana kıyamam ya senin mama önlüğün yok muydu?" Dedim üzülmüş gibi yaparak ona baktığımda hareketlerime gülüyordu.
"Senin hastaneye alacak kız doktorların yok mu ya " diye sordum kızarak. Kızarak dedim ama neden kızdığımı ben de anlamadım.
" Hastanede çalıştıracak öğrenci bir kız var " ve benden bahsettiğini anladım. Sessize bir şey çıktı ağzımdan.
" Fok balığı" ayneeen bunu dedim.
" Efendim " Allah kahretsin ben onu sesli mi söyledim?
"Bir şey demedim" yalana başvurdum.
" yok dedin dedin" ne kadar ısrarcı bir adam ya
" evet dedim" pes ettim.
"Ne dedin?" Sanane abi ya beni bi sal sal beni bi saaal.
" fok balığı dedim "
"Ne alaka?"
" Bizim lisede bir kız vardı kız o kadar itici ve egolu ki gördüğü her erkeğe yürüyordu. Biz de her teneffüs o kızın dedikodusunu yapıyorduk ama sınıftakiler anlamasın diye biz o kızdan fok balığı diye bahsediyorduk yani  anlasa da çok umrumuz da olacağını sanmıyorum."
Bir kahkaha atmış ki tüm sahil halkı bize bakıyor o gülerken ben de o sussun diye ona vuruyordum.
" lan gerizekalı sussana mal mısın sen?" Dedim.
"Ayyğğ gülmekten ölücem " demişti ki banktan yere bir düştü güm. İşte şimdi bendeydi gülme sırası.
"Aaaa mal ya nasıl düştü?"diye gülmeye devam ettim." İkimiz de susmuş bankta otururken birden ;
"Öykü" dedi
"Efendim?"
" Lunaparka gidelim mi?" Benle mi ben bir erkekle luna parka mı gidecektim? Babam beni önemsemediği için ve hiçbir sevgilim de böyle bir teklifte bulunmadığı için hiç bir erkekle lunaparka gitmemiştim .

Bölüm şarkısı: Ruhumun İkiziymiş

2 HAFTA BOYUNCA SINAVLARIM YÜZÜNDEN BÖLÜM ATAMAYACAĞIM SİZİN DE SINAVLARINIZIN İYİ GEÇMESİ DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN ✨🎈🌸🍒💐✨

SANA İNANMAMALIYDIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin