Egy héttel később Taehyung akkora mosollyal lépett be a Vénuszba, félő volt, hogy álomszép arca kettészakad. Legjobb barátja sem volt jobb állapotban, úgy vigyorgott, mint a fakutya, teljesen odáig volt, hogy rendesen testközelben találkozhat a nagy Agust D-vel, nem is beszélve JK-ről.
Múlthét pénteken Taehyung taxit hívott, bebicegett a fájós lábával az egyetemre, megírta egy erős közepesre a zh-ját, majd elment a háziorvosához, aki kijelentette, hogy bokarándulása van, szerencsére csak az enyhébb fajta. Semmi nagy ördöngösség, pihentesse pár napig, esetleg egy kis szakaszos jegelés sem árthat neki, ha nagyon gáz a dolog, akkor talán egy kis kenőcs is jó lehet. Taehyung bólintott, majd a legközelebbi patikánál megvett mindenféle vackot, amit erre ajánlott a középkorú szimpatikus patikus hölgy. Egész hétvégén felpolcolva pihentette, néha rárakott egy kis fagyasztott kukoricát, és három óránként bekente valamelyik kencével.
Következő útja a legközelebbi Samsung bolthoz vezetett, hogy vegyen magának egy új telefont, ha már a régi eltört. Kínosan magyarázkodni kezdett a szülei előtt, hogy mégis miért tűnt el egy nagyobb összeg a kártyájáról, de az apja kifejezetten megörült, hiszen már mióta mondja, hogy cserélje le azt a több éves vackot. Taehyung persze lecserélhette volna, ha úgy tetszett volna neki, akkor fél évente megvehette volna magának a legújabb Samsung készüléket, de nem akarta. Ő tökéletesen elégedett volt azzal, amije volt.
Minderről természetesen Yoongit is részletesen tájékoztatta, akinek annyit rezgett a nadrágja zsebében lévő telefonja, hogy már zsibbadt a combja vasárnap estére. Nem számolta, de ha nem kapott óránként húsz üzenetet exszomszédjától, akkor egyet sem. Na, meg képeket is. Semmi olyat, csak pár szelfit, amik pont annyira voltak gyönyörűek és csábítóak, hogy Yoongi kellőképpen összezavarodjon, és meginogjon a saját elhatározásában, miszerint az ég világon semmit nem akar a fiatalabbiktól.
Hétfőn kapta meg az első telefonhívását. Taehyung este csörgette meg, miután Yoongi megírta neki reggel, hogy aznap hétig biztosan dolgozik. Érdeklődött, hogy milyen napja volt, amire az idősebb zavartan válaszolt – ilyet még soha nem kérdeztek tőle -, majd Tae izgatottan elmesélte, hogy olyan jól érzi magát, hogy akár már maratont is tudna futni. Ez az állítás azért tartalmazott némi kétséget, de hát úgy tartja a mondás, hogy az igaz szerelem gyógyít, és mindent legyőz.
Kedden Yoongi egy jó reggelt üzenetre ébredt, a későbbiekben pedig volt szomszédja érdeklődött, hogy a nap folyamán tisztességesen evett és ivott-e. Amennyire csak lehetséges volt, ez még inkább növelte a benne lakozó kezdeti zavart, hát tőle még a vérszerinti rokonai sem kérdeztek soha ilyet.
Végül szerdán, amikor már Taehyung megesküdött mindenre is az egészségével kapcsolatban, Yoongi felajánlotta neki a csütörtök estéjét, amint végzett a Vénuszban. A terv nagyon egyszerű volt számára. Elviszi valahová Tae-t, kurvára nem fog lelkesen hozzáállni ehhez az egészhez, és akkor végre a kis exszomszéd fiú is rájön, hogy ő maga mekkora egy érzéketlen szardarab, aki abszolút alkalmatlan egy párkapcsolatra. Hibátlan, - gondolta magában.
A probléma ott kezdődött, amikor csütörtök este tízkor kilépett a színpadra. Jungkook kezdte az első dalukat szokás szerint, ő pedig csak úgy megjelent az első versszak után. Majdnem félrenyelte a nyálát, és ha a közönség nem énekel velük együtt, akkor simán elfelejti a szöveget. Taehyung a legelső sorban állt, sötétbarna haja édesen, hullámozva keretezte világszép arcát, őzike szemeivel olyan színtiszta csillogással nézett Yoongira, hogy az megborzongott tőle. Próbált az előadás alatt máshová nézni, többször pillantott Jungkookra, vagy csak a távolba a tömeg feje felett, mégis egy idő után tekintete visszatévedt Taehyungra, aki töretlenül bámulta őt.
YOU ARE READING
BTS Love Shots
FanfictionAhogy a cím is írja, one shotok a BTS világából, különböző shipekkel. Kezdetekben Mamzi75 kihívásaira szánt novelláimat fogom feltölteni, de apránként érkeznek majd az ettől függetlenül fejemből kipattanó rövid, kis történetek. - 18-as jelenetek! ...