Bu hikayeyi yazmak uzun süredir aklımda vardı ama şimdi yazmaya başlıyorum
Umarım beğenirsinizz
Ben bir doktor veya sağlık çalışanı değilim bu nedenle de pek bir bilgim yok bu konular hakkında. O nedenle bir yanlışım olursa üzgünüm. Yanlislarim olursa uyarabilirsiniz.
Bazı doktor dizilerinden alıntılar olabilir.
Kitap %95 assar olacağı için diğer shipler fazla gozukmeyebilir
Cok uzatmadan başlıyorumm
Su Yazgı (Asiye) Eren: 23 yaşında. Annesi o küçükken öldü. Babası ise ona bakmıyordu bu yüzden onu yurda verdi.
Çok çalışkan biridir. Tıp okuyor ve Yılmaz hastanesinde asistan doktor olacak. İstanbul'a yeni taşındı. Sevecen ve iyi bir kızdır. Çok şey atlatmistir. Aybike ve Elif ile yakın arkadaş Oğulcan onun abisi gibidir. Şu ana kadar hiç sevgilisi olmamıştır ve sevgili işleri onun sevmediği şeylerdir. İşine çok düşkün birisidir. Elif ve Aybike ile aynı evde kalacakAtakan Sarp Yılmaz: 29 yaşındadır. Ailesi yurtdısındadır. Akif onun dayısıdır ve Yılmaz hastanenin başhekimidir. Sarp Yılmaz hastanede genel cerrahtır. Zeki ve başarılı bir doktordur. Fazlasıyla sinirli,
umursamaz,gergin ve fazla konuşmayı sevmez. Arkadaşları dışındakilere serttir.
Ömer ve Yasmin ile kardeştir. Emel ve Bahar onun kuzenidir ve kuzenlerini çok sever. Kaan,Tolga,Berk onun hem arkadaşı hem de asistanlaridir. Asistanlarına genelde sert davranır arkadaşı bile olsa. Sinir problemleri vardır ama bunu bir tek arkadaşları bilir.
Sevgilisi yok. Ayaz ve tayfasindan nefret eder. (Ömer Yasmin) Kaan Tolga Berk Oğulcan Aybike Elif Süsen ile çok yakın arkadaştırmÖmer Yılmaz: 28 yaşında. Sarp ve Yasmin ile kardeştir. Süsen ile sevgilidir aynı zamanda Süsen ile aynı hastanede çalışıyor. Yılmaz hastanesinde genel cerrah. Sarpin aksine iyi biridir. Çok başarılıdır.
Süsen Kılıç: 28 yaşındadır. Ömer ile sevgilidir. Yılmaz hastanesinde çocuk bölümünde doktordur. iyi biridir. Başarılıdır.
Aybike Yılmaz: 27 yaşındadır. Yılmaz hastanesinde hemsiredir. Yazgı ve Elif ile liseden tanışıyor ve yakın arkadaştır. Berk ile sevgilidir. Oğulcan ile kardeş Sarplar ile kuzendir.
Berk Özkaya: 27 yaşında. Yılmaz hastanesinde asistan doktordur. Buraz haylazdır. Aybike ile sevgili Elif ile ikizler. Arkadaşlarını ve ikizini cok sever.
Oğulcan Eren: 28 yasindadir. Yılmaz hastanede danışma kısmında çalışıyor.
Biraz tembel biridir. Arkadaşlarını ve kuzenlerini çok sever. Aybikeyle kuzen. Elif ile sevgili.Elif Özkaya: 27 yaşında Yilmaz hastanesinde danışmada çalışıyor. Ogi ile sevgili. Berkle kardeş. Arkadaşlarını ve ikizini cok sever.
Tolga Barçın: 27 yaşında yılmaz hastanesinde asistan doktordur. Biraz haylazdir. Arkadaşlarını cok sever. Yasminden biraz hoşlanıyor.
Yasmin Yılmaz: 26 yaşındadır. Yılmaz hastanesinin avukatıdır. Arkadaşlarını cok sever. Tolgadan henüz tam hoşlanmıyor ama onu yakışıklı buluyor.
Kaan Atakul: 26 yaşında Akifin oğludur. Emel ve Bahar ile kardeş. Kardeşlerini kuzenlerini ve arkadaşlarını çok seviyor. Yılmaz hastanesinde asistan doktordur. Tolga ve Berk ile ugrasmak hobisidir. Sevgilisi yok.
Akif atakul: 46 yaşında. Yilmaz hastanesinde başhekim. Nebahat ile evli 3 çocuğu var. Nebahati çok sever (hic aldatmadı) herkese cok iyi davranır. Yazgı onun arkadaşının kızıdır o yüzden onu çok seviyor.
Nebahat Atakul: 44 yaşında. Yılmaz hastanesinde bashemsire. Akifi cok seviyor. Herkese iyi davranır çocuklarını cok sever.
Ayaz soydan: 29 yaşında. Yılmaz hastanesinde cerrahi bölümü şefidir. Lidya ile kuzendir. Kötü biridir. Hastaneyi emelleri için kullanıyor. Sarpin tayfasindan kimseyi sevmez. sevilisi yok. Zeki çalışkan biridir.
Lidya soydan: 29 yasinda yılmaz hastanesinin patalogdur. Kötü biridir. sarp'a aşık. Torpillidir
Dora-Ozge Yavuz(soyadlarını uydurdum,kardesler): Dora:28 Özge:27 yaşında. Yilmaz Hastanesi'nde patolojide doktorlar. Ayazlarile arkadaslar ve ikisi de kötüdür. Torpilldir
Emir Kaya(soyadini uydurdum): 28 yaşında yılmaz hastanesinde patoloji bölümünde çalışıyor. Kötüdü birisidir. Dora ile sevgili. Torpillidir
-----
Evett yeni hikaym bu umarım begenirsinizz. Daha eklenecek karakter var ama onlar yan karakterler.
Sarplarin ailesi diziye muhtemelen gelmeyecek. Anneleri Suzan babaları Ahmettir.
Yılmaz Hastanesi özel hastanedir ve çok yetenekli doktorları, hemşireleri alıyor. Yılmaz Hastanesi'ne gitmek için çok çalışmak gerekiyor tabii bazıları torpil ile de gelebiliyor.
Yazgı Aybike Süsen ve Elif aynı evde kalacak aynı zamanda Oğulcan ve Berk de onlar ile aynı evde kaldıkları için birlikte yaşayacaklar.
Tolga Kaanlar ile aynı evde yaşıyor. Nebahat Tolga'nın teyzesi.
Şengül ve Orhan evliler ve
Dediğim gibi doktorluk hakkında bilgim yok. Dizilerden bildigim kadariyla yazacağım
Umarım güzel bir kitap olurr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorun Minik Asistanı
Roman pour Adolescents"Bana ne yaptın anlayamıyorum..Bir anda hayatıma girip nasıl beni bu kadar kendine bağladın?"dedi ve,"Sana sırılsıklam aşık oldum,sensiz yapamıyorum. N'olur yanımda kal,beni yalnız bırakma!"diye ekledi çocuk çaresizce. ••• Sarp sinirli ve disiplinli...