Pov Ron:
'Wat?!'riep ik toen .Waarom zou Harry jou aanvallen in vredens naam!?
Stop met liegen Malfoy!
'Nee,echt ik meen het ;zei hij stil.
'Waarom dan?;vroeg ik .
'Wel,'Pottah zat in deze cabine en ik zei hem of hij weg kon gaan omdat ik zijn gezicht niet meer kon aanstaan'.
Ik keek Malfoy aan met een boze blik.
'Maar geloof mij ;zei hij toen, het was voor grap bedoeld!
'Dus ik ging zitten en toen nam hij zijn toverstok en fluisterde een spreuk ik weet niet precies welke,
Toen kwam Granger en hij pakte Pottah mee naar een andere cabine' ;zei Malfoy .
Harry zou dat nooit doen ; snoof ik
'Om eerlijk te zijn gaat het echt niet ';zei hij.
Het lijkt wel of mijn linkerarm gebroken is .
Er kwam wat bloed uit zijn linkerarm .
Ik pakte vermoeid een verband die mijn moeder mij altijd mee gaf in de trein .
R;Mouw omhoog
Waarom doe ik dit ook al weer? Omdat ik beter ben dan een slytherin.
Ik keek naar Malfoys arm ,toen ik opeens het teken van een deatheaters zag. Het teken van You know Who
Ik schrok.
'Bloody Hell Malfoy je bent een deatheater
Malfoy schrok en zei:Alsjeblieft ,Weasley ik smeek je vertel het niet verder , ik wil het ook niet zijn '
'Ik begrijp het niet hoor 'zei ik.
'Maar ik waarschuw je blijf van mijn familie,Hermoine en Harry af!'of ik vertel het aan iedereen door!'zei ik toen boos ,ik riep niet anders zou iedereen het horen.
Ik zag dat zijn vrienden aankwamen dus ik liet het verband op de zetel en stond op.
' Ik zal je geheim voor ni nog bewaren'
« bedankt Weasley »
Hij zei het heel arrogant dat ik begon te twijfelen of ik het niet zou zeggen of wel.
Ik stond op en ging weg.
En Zabini kwam naast hem zitten.
Toen zag ik Ginny ze zei:'Kom Ron hier zijn ze!'
JE LEEST
Fake Chosen one🌑⚡️
FanfictionIedereen denkt dat Harry de echte chosen one is maar blijkbaar ...