Pov Ron:
Ja ,lap nu zit ik in groep met Malfoy .
Ik heb daar echt geen zin in!
En ook die Curcio spreuk .
Maar,ja .
Ik sta op en steek mijn boeken in mijn boekentas en zie dat Harry en Hermoine al weg zijn.
Ze zijn zeker heel blij dat ze samenwerken.
Ik hoorde Pansy in de gang zeggen:'Oh,ik wist dat jullie een koppel waren!'
Ik schrok wat zijn Harry en Hermoine een koppel!
Dan zouden ze het toch aan mij gezegd hebben!
Ik ben stiekem wat jaloers ik ben al van lang verliefd op Hermoine.
Maar , ja zo is het leven eenemaals.
Ik stap uit de lokaal en zie Harry en Hermoine niet ik kijk wat verder in de gang en ik ze nog steeds niet ik besloot om naar mijn kamer te gaan want dit was immers onze laatste les voor vandaag.
Ik ging dus naar mijn kamer en maakte al mijn huiswerk klaar voor morgen.
Normaal gezien maken ik Hermoine en Harry onze huiswerk altijd samen maar ze zijn nog steeds niet .
Na een tijdje ben ik klaar behalve één oefening heb ik niet gemaakt daarover vraag ik wel uitleg aan Hermoine als ze terugkomt .
Ik ga op mijn bed liggen en denk na.
Dus Malfoy is een deadteather ik miet hem verklikken!
Ik denk dat ik het aan Hermoine ga vertellen omdat Harry wat te boos zou worden.
Ik hoor geluid in de Griffendors kamer.
Maar ik heb geen zin om op te staan.
Na een tijdje komt Harry onze kamer binnen.
'Hey,Ron ik was je helemaal vergeten ,Ik ben zo blij dat ik samenwerk met Hermoine.
Ik geef hem een flauwe glimlach.
'Met wie ben jij eigenlijk ;vraagt Harry.
'Malfoy :antwoord ik bot.
'oh,veel succes dan; zegt Harry en hij gaat weer weg met een boek in zijn handen.
Ik sta nu ook op en ga naar de Griffendors kamer gewoon Hermoine en Harry zijn er.
'Oh Hey;roept Hermoine.
Die me ook zeker helemaal vergeten heeft en geschrokken is toen ik kwam.
'Hey; antwoord ik bot.
'Wat is jou spreuk?'
'Curcio; antwoord ik weer bot.
'Ah ,oké ; zegt ze .
Kom Harry we moeten verder doen!
Zijn jullie nu al begonnen ? vraag ik .
'Ja,volgende week is wel snel ;antwoord Hermoine lief.
't'his wel 6dagen tijd maar ja ; zeg ik.
Aja ,Hermoine en kun je mij een huiswerk uitleggen ?vraag ik.
Ik was helemaal vergeten dat we huiswerk hadden zegt ze en ze loopt naar naar haar boekentas en begibt al direct met haar huiswerk.
'Wacht op mij;roept Harry en hij pakt ook zijn huiswerk en gaat naast Hermoine zitten
Oké dan ,ik ga al slapen .
Goeie Nacht! Zeg ik.
'Goeie Nacht; antwoord Harry.
'Moet ik jou de oefening niet meer uitleggen?;vraagt Hermoine .
Laar maar zeg ik.
'Welterusten dan Ron;zegt Hermoine.
Ik glimlach naar haar en ga naar mijn kamer.
Ik doe mijn pyjama aan en ga slapen.Wat vinden jullie er tot nu toe van?🤩Comments!✨
En schrijf ook wie jullie lievelings personage is !🪄
JE LEEST
Fake Chosen one🌑⚡️
Fiksi PenggemarIedereen denkt dat Harry de echte chosen one is maar blijkbaar ...