künye

170 19 78
                                    

                         

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                         

Kaçınılmazdan en fazla ne kadar kaçınılabilir?

John Goldsmith üniversitesindeki öğrenciler, Morte de Branco çetesi tarafından sarılmaya başlandığında artık her şey için çok geçti.



















Uyarılar - Bilgilendirmeler

& Katılım kapalı, sadece çok sevdiğim birine istisna yaptım.

& Bunu önceden normal bi kitap olarak yayınlamıştım ama konusu tam katılımlıya oturdu gibi geldi, o yüzden dedim ki hem okunur hem de karakter oluşturmama gerek kalmaz ben bu konuyu boşa harcamayayım.

& Normal kitapken Morte de Branco tek kişiydi, ama artık bir çete ismi.

& Anlamışsınızdır ama gene de anlatayım. Karakterlerimiz üniversite seviyesinde, öğrenciler. Her şey onlar için normal giderken okullarında ki öğrenciler ölmeye başlıyor, öğrenciler bu sıralı ölümlerin ortak yanlarını gördükten sonra hem hayatta kalmaya çalışıp hem de akıllarındaki soruların cevabını bulmaya çalışıyorlar.

& 10 kişi alacağım, benimle beraber 11 kişi olacak toplamda.

& 5'i çeteden geri kalanı öğrenci olacak. 5 üye 3 erkek 2 kız olarak ayrılacak.

& Öğrencilerden 6 kişi de kız olamaz, o yüzden 3 kız 3 erkek olarak ayrılacak.

& Bir de üniversitedeler ama okudukları bölümlerin ayrıntısına girmek istemiyorum.

& İsterseniz katılanlar arasından sorarak sevgili yazdırabilirsiniz, ayrı olarak sevgiliniz için künye dolduramazsınız. Sadece bir tane künye.




Katılım ve Kurallar

& Castinizin gif'leri olmalı ve eğer öğrenci ise 22-23 yaşından büyük çete üyesi ise 30-31 yaşından büyük olmamalı. (Çete üyelerinin yaşı 24'ten başlıyor.)

& Aktif olmalısınız.

& İlk 3 bölümden önce öldürmem karakterleri, ondan sonrakileri de çark ya da konunun gidişatı belirleyecek.

& Üsttekilerin yazdıklarını lütfen geçirmeyin, özellikle kişilik özelliklerinden sadece birinde olabilir.

& Kişilik özelliklerini aşacağına yazacaklarımdan seçeceksiniz. || işaretiyle ayırdıklarımdan hepsi ayrı bir özellik.


ÖĞRENCİLER İÇİN ÖZELLİKLER

Kız Öğrenciler

Grubun şımarığı (benim, dolu)|| Grubun annesi (dolu)
Grubun bebeği -yaşı en küçük için (dolu)

Erkek Öğrenciler

Grubun agresifi || Grubun beyni (dolu) || Grubun lideri (dolu)












ÇETE İÇİN ÖZELLİKLERİ

Kız Çete Üyeleri

Çetenin en naifi (dolu) || Çetenin fahişesi (?) (dolu)

Erkek Çete Üyeleri

Çete Lideri (dolu) || Çetenin en psikopatı (dolu) || Çetenin beyni (dolu) || Çetenin







isim::

varsa lakap::

yaş::

burç::

cast::

öğrenci / çete üyesi? ::

özellik(yukarda bahsettiklerimden)::

varsa sevgili::

katılımlarınızı bekliyorum!!

inevitable :: katılımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin