prolog

34 4 12
                                    

Dawno dawno temu była sobie czarno biała kotka o niezwykle intensywnych zielonych oczach i umięśnionej sylwetce, była kotem domowym lecz nie było jej to dane ponieważ urodziła kociaka a tak dokładniej to córkę a jako że jej właściciel nie chciał większej ilości kotów to postanowił skazać ją na pewną śmierć czyli porzucił ją bez względu na to co się jej stanie i kotka której imię brzmiało Szkarłatna postanowiła że pójdzie do lasu znaleźć klan Cienia i w nim zamieszkać już na zawsze. Kiedy tam była razem z swoim nowo narodzonym dzieckiem podszedł do niej medyk i zapytał się
-Co tu robisz czy potrzebujesz pomocy?
-Tak byłam kotką żyjącą w domu u dwunożnych blisko waszego klanu I właściciel wyrzucił mnie z domu za to że urodziłam mu tą córkę- powiedziała Szkarłatna i pokazała medykowi swoją nowo urodzoną córkę. Medyk był w totalnym szoku ponieważ córka wyglądała zupełnie jak zmarły przywódca klanu Cienia- Tygrysia gwiazda i sama kotka przyznała się że jest to jego córka i medyk natychmiast zawiadomił przywódcę któremu Szkarłatna miała wszytko opowiedzieć i kiedy opowiedziała przywódca zgodził przyjąć ją do klanu Cienia razem z jej dzieckiem. Mała jeszcze nie nazwana koteczka była ciemno brązowa i miała żółte oczy, pazury miała zaostrzone jak pazury Tygrysiej gwiazdy a była silnie zbudowana jak jej matka I ojciec. Kiedy Szkarłatna I jej córka wchodziły na skałę Przywódca klanu ogłosił że do klanu dołącza Szkarłatna I jej nienawana córka a z Szkarłatnej uczynił karmicielkę która miała się nazywać Szkarłatna pręga i jej córce zaproponował imię Czekoladka po czym Szkarłatna pręga oznajmiła że podoba jej się to imię i od teraz tak nazywać będzie swoją córkę i będzie to jej OFICJALNE imię. Po całej przemowie Szkarłatna pręga I Czekoladka poszły do legowiska by odpocząć po długiej wyprawie do lasu. Następnego dnia Czekoladka rosła jak na drożdżach ponieważ już pierwszego dnia wyglądała jak uczeń a nie mały kotek który się dopiero co urodził ale podobno bo tak mówił przywódca koty z klanów rosną szybciej i mają do tego prawo by być większe i wyglądać jak uczniowie mimo że nimi nie są ale już więcej nie urosną dopóki nie będą uczniami. W tym samym czasie Czekoladka bawiła się z innymi kociakami i nie za bardzo jej to wychodziło bo nikt nie chciał się z nią bawić bo kociaki uważały że ona jest nudna i zbyt dziecinna a samej jej było  przykro gdy nagle w sercu poczuła nienawiść i chciała zabić kociaki lecz ostatecznie tego nie zrobiła, rozpłakała się i pobiegła do swojej mamy. A Szkarłatna pręga zhańbiła kociaki za ich aroganckie i złe zachowanie bo nie przyjęły jej do zabawy jak mówiła sama Czekoladka i poszły do legowiska by pójść spać.

Kilka księżyców później kiedy Czekoladka nie była już Czekoladką tylko Czekoladowym pyskiem i jej matka została zabita brutalnie przez lisa i nikt nie chciał jej wierzyć że tak zmarła. Wszyscy wierzyli że to jej własna córka ją zabiła a przywódca wręcz przeciwnie ponieważ wierzył że zabił ją lis i w końcu mianował Czekoladowy pysk na przywódczynię na ona sama powiedziała przywódcy że nie jest jeszcze gotowa i potrzebuje czasu lecz przywódca powiedział że to nie jest wymówka i I tak mianuję ją na przywódczynię. Kiedy była już przywódczynią wybrała na swojego zastępcę swojego chłopaka (Czarnego kła) był on czarnym kocurem z niebieskimi oczami i miał jedną rudą łapę, jedno całe ucho koloru białego i miał bliznę na prawym oku przez co mógł widzieć tylko lewym.
A później po jakimś czasie Czekoladowy pysk i Czarny kieł doczekali się córki którą nazwali Mroczka i była ona czarna tak jak jej ojciec ale w przeciwieństwie do niego miała wszystkie łapy białe, białe uszy i białą końcówkę ogona oraz jedno niebieskie oko I jedno zielone,ma bliznę na nosie. A nazywa się Mroczka bo jest Mroczna i czarna. W przeciwieństwie do swojej mamy była dla każdego miła ale po sytuacji gdzie jeden kociak ją prawie zabił (i dla tego ma bliznę na nosie) przestała ufać jakim kolwiek kociakom i kotom oprócz swojej mamy, taty i poprzedniego przywódcy. I po jakimś czasie wszyscy z klanu cienia dowiedzieli się że Czarny kieł jest tak naprawdę z klanu Krwi a nie Cienia I Czekoladowy pysk musiała albo wyżec się bycia przywódczynią albo oddać do klanu krwi Mroczkę i wyżucić z klanu cienia Czarnego kła I wybrała że wyżuci z klanu Mrockę i Czarnego kła a sama będzie rządzić swojm klanem.

Kilka księżyców później Czekoladowy pysk zmarła tak samo jak Czarny kieł a Mrocka-teraz Mroczna łapa została przywódczynią klanu krwi i jej celem było unicestwić klan Cienia oraz być dobrą przywódczynią. Czy da sobie radę? Czy klan Cienia przetrwa? Tego dowiedziecie się w pierwszym rozdziale tej książki!

Mroczna Puszcza- Przeznaczenie Mrocznej łapy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz