''O BİR TAŞRA KIZI'' Bölüm 1

26 3 6
                                    

inşş okursunuzz....

Dürdane 19 yaşında,yeşil gözlü, beyaz ile esmer arası ten rengine sahip bir köy kızıydı. Mezuna kalmıştı köyünden bir türlü kurtulamamıştı ama bu sefer kafayı takmıştı o ahır üniversitesini kazanacaktı kendine çok güveniyordu ama annesinin baskılarından kurtulabilecek miydi acaba?

 Mezuna kalmıştı köyünden bir türlü kurtulamamıştı ama bu sefer kafayı takmıştı o ahır üniversitesini kazanacaktı kendine çok güveniyordu ama annesinin baskılarından kurtulabilecek miydi acaba?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dürdanene'nin annesii: dürdaaneee  gel burayaa fasulye ayıklıcaz.

Dürdane: offff anneee slay dili ve edebiyatı çalışıyordumm.

Dürdanene'nin annesii: off denmaz annelere, sonrada çalışırsın sanki bir işine yarıyacakkk .

Dürdane: tamamm geliyorum.

bir süre sonraa....

Dürdane: anne 1 saattir şunu ayıklıyorum yeter artık ben odama gidiyorum.

Dürdanene'nin annesii: bunlar bitmeden gitmek yookk, hee ne diyeceğim akşam şengülün oğlu remzi seni istemeye gelicek güzel bişeyler giy.

Dürdane: neee anne o eskiden burnunu karıştırıp koltuğun altına süren remzi mi? hem ben okuyacam moda tasarımcısı olacağım.

offf ne yapacaktım ben annem dediğim dedik bir insandı ne dersem diyim beni evlendirme kararından vazgeçiremeyecektim ahaaa buldum,akşam fadimelere kaçıcaktım fadime benim gullüm yapmayı en sevdiğim kişiydi  fadime'nin annesi vefat etmişti babasıyla yaşıyordu ve fadime  özodaklar köyünde yaşıyordu en yakın arkadaşımdı  başka da arkadaşım yoktu galiba, hemen telefonu alıp fadimeye mesaj çektim.


- kanka beni remziye istemeye geliyorlarmış ne yapacagım ben?

- neee kanka ohaa the wayy ,kanka ben seni kaçırıyım bizim eve.

-  bende onu söyliyecektim dee kızım yakalamasınlar bizi ne yaparlar.

-yok bee kızım korkma bu kadar neyse akşam almaya gelirim seni görüşürüz.

- tamam geç kalma bak 8' de gel, görüşürüz .

3 saat sonra...

yalandan bişeyler giymiştim bi yandan da gizlice  yapacaklarımı planlıyordum bizim evin tuvaleti dişarıdaydı köy tuvaletiydi yani tuvalete gidicem bahanesiyle fadimeyle kaçacaktım,annem çoktan hazırlıkları bitirmişti.

dürdanenin annesi: dürdane gell  şu yiyecekleri tabağa koy.

dürdane:tamam geliyorummm

tabaklara bişeyler koyduktan sonra tualete gidiyormuşcasına dışarı çıktım  tuvaletin önünden geçip hızla bahçeden dişarı çıktım fadime torosuyla gelmiş ilerde beni bekliyordu ,arkamı dönüp baktığımda evin önünde araba gördüm remziler gelmişti  ''slayyliğimi kaybederim ama asla remziyle evlenmem'' diye geçirdim içimden .

fadime: kanka alla şükür geldin yaaa.

dürdane: anca gelebildim biliyosun annemin işleri bitmez.

fadime: tamam hadi çabuk oll bin arabaya

dürdane: kanka arabayı çalarken babana yakalanmadın dimi

fadime: yok be kankaa ruhu bile duymadı ,babam kahvedeydi zaten bir uyumaya gelir eve.

dürdane: ee iyi hadii, ee kanka ne yapıcam ben hem sbcf sınavı yaklaşıyor hemde evden kaçıyorum olmaz böylee.

fadime: bi dur eve gidince konuşuruk hepsini.


BÖLÜM SONU...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENERSİZ TAŞRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin