⋆ 4 ⋆

29 4 22
                                    

⋆ Pov Nathan

Ten miesiąc minął mi jak z jakieś 3 dni, no w sumie się nie dziwię bo spałem 3/4 dnia i te 1/4 grałem a to szybko zlatuję więc no ogl to dupa i niestety jutro idę do tej budy i dodatkowo mamy jakiś sprawdzian nawet nie wiem z czego więc wiem że będzie pizda ale no cóż, takie życie co nie. Była godzina 22:41 i pakowałem się do szkoły, moja mama o 23 wyłącza internet bo będę grał do 3 a potem wstać nie będę umiał łeh, fakt mam swój internet ale moja mama ukradła mi telefon i jest dupa i to wielka więc muszę iść spać wcześniej bo nie mam co robić. Kiedy się spakowałem, poszedłem się umyć, po umyciu zjadłem kolację i poszedłem lulu.

⋆ Skip Time do ranka

Obudziłem się i szybko wstałem bo mama zaczęła się drzeć że zaraz się spóźnie, a jak się spóźnie to odetnie mi internet na miesiąc a tego nie chce, ojj bardzo nie chcę. Szybko się ubrałem i wybiegłem z domu. Po kilku minutach dotarłem do cyrku i po samym wejściu zobaczyłem coś czego bym się nie spodziewał a konkretniej przy ścianie koło schodów jakieś dzieci się lizały, po pierwsze kto normalny całuje sie w szkole a po drugie one nawet nie umieją się całować, nie ze ja jakiś ekspert czy coś ale ja bynajmniej wiem jak się to robi a te downy już nie za bardzo. Kiedy minołem ich jakos nie rzygając bo zachciało mi sie poszedłem do klasy i czekałem na lekcje.

⋆ Pov Aiden ⋆

Chodziłem sobie po korytarzu aby sobie pozwiedzać i popatrzeć jak sie kidosy napierdalają nagle zobaczyłem Nathana, huhuhu akurat stał do mnie plecami więc mogę go przestraszyć. Szedłem powoli i jak już byłem za nim dotknęłem jego ramienia i krzyknąłem "BOO". Ten prawie sie wywalił ale ustał na nogach, odwrócił się do mnie i kopnął mnie, nie miło.

-NO CHUJU TY, CHCESZ ABYM ZAWAŁU DOSTAŁ?!

-no jezuu, nie zesraj się

-SAM SIE NIE ZESRAJ

-nie mam powodu do tego, a wracając jak tam nos?

-a jak widzisz?

-no chyba cały jest

-no cały

-aaaaa jak się czujesz?

-a co cie to? A po za tym od kiedy jesteś dla mnie taki miły?

-a co, nie mogę?

-możesz możesz ale dziwne to

-sam jesteś dziwny

-nie jestem

-jesteś

-niby po czym to stwierdzasz?

-eee...

-no wlaśnie

-dobra tam, cicho

-ej a jestes gotowy na sprawdziań z majcy?

-nie

-aaaaa chcesz pierdolić z lekcji?

-z tobą?

-no tak

- to nie

-aha, twój problem

-albo jednak tak, nie chce mi sie tu siedzieć

-to po religi spadamy

-ok ok

-okej

-ok

-mówi sie "okej"

-ale ja mówię "ok"

-dobra nie zesraj sie z tym "ok"

~Czy to więcej niż przyjaźń?~ || Nathan x Aiden || inazuma eleven/goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz