Bölüm-2

51 3 0
                                    


Azerbaycan endişeleniyordu. Ona Emin bir şekilde:
🇦🇿: "Güven, lütfen. Rusların ellerinde çok kaldım. Çıkarımlarımdan bana güvenmelisin.."
🇹🇷: Hafiften kafasını salladı, dudağını büzdü. Yana baktı düşünceli şekilde. "Hı... Belli olmaz.. Kimse bilemez ki.. Her rus  aynı değildir.. İyisi de var kötüsüde.. Değil mi abi..-"
Sözüm yarı da kesildi, beni o arıyordu. Telefonu alıp açtım.
🇹🇷: "Alo? Rusya?"
🇷🇺: "Türkiye... Uyuyamıyorum.. Konuşmalıyız."
🇹🇷: "... Geleyim mi yoksa telefondan mı anlatmak istersin?"
🇷🇺: "... Y..yok.. Yanında kimse yok değil mi?"
🇹🇷: "Abim varda gitmesini isteyebilirim eğer özelse?"
🇷🇺: "Özel."
🇹🇷: Eliyle Abisine Git diyor. "Tamam Hallediyorum bir saniye.."
Yine aynı hareketi yaptı.

Azerbaycan, çocukları alıp yukarıya çıktılar
🇹🇷: İç çekti "Tamam gitti söyle şimdi."
🇷🇺: "... İktidara geçtiğimden beri kendimi halsiz ve yorgun hissediyorum. Bayılıp duruyorum."
🇹🇷: "İyi de iktidara kaç gün önce geçmiştin?"
🇷🇺: "... Amerika'nın Zoruyla 2-3 gündür iktidardaydım. Dünya'nın sonradan haberi oldu. O gizli süreçte benim başım dönmeye başladı."
🇹🇷: "Hmm... Hastaysan?? Ateşin çıkıyor mu?"
🇷🇺: "Yok.. Bayıldığımda tanımadığım bir adamı görüyorum rüyamda.. Sorun o."
🇹🇷: "Tanımadığın bir adam... Bir şeye işaret olabilir. Yine de dikkatli ol kendine, iktidara geçtikten sonra yönetmesi zordur."
🇷🇺: "... Doğrusundur belki de..-" Kapı açılma sesleri "Geliyor... Kapatmalıyım, sonra konuşuruz!"

Ve Bir kelime diyemeden kapattı yüzüme. Kimdi? Ne Oluyordu? Duyduklarım karşısında Şoke geçirmiştim. Öğleyin onu çağırıp Herşeyi öğrenmem gerekirdi. Bunu da yapacağım zaten. Koltuktan kalkıp Odama gittim. Çekmeceden uyku hapımı alıp içtim. Daha sonrasında uykuya daldım. (Türkiye asla uyuyamıyor. Uyku ilaçlarıyla uyuyabiliyor)

(Biraz Mantığa uymayan bir şey yapacağım🤟🏻)
Zaman Atlaması, Tarih 10/05/ 2000'i gösteriyordu. İkiside Gayet iyi anlaşıyorlardı. Ancak İktidar değişince Kendisi de değişti. Bayrağı, Gözü, Tarzı, Konuşma Şekli ve son olarak İSMİ.. Fazla Farklıydı. (Rusya'nın Bir Gözü Kırmızı oldu. İrisleri *Şu Gözün Beyaz kısımları* Siyahtı. Korkutucuydu. Ama Türkiye falan ondan korkmadı.Türkiye,  bir gün onunla Konuşmaya çağırdı. Kırmadı Geldi.
🇷🇺: "Evet? Konu?"
🇹🇷: "Sen."
🇷🇺:"Ben? Neden Ben?"
🇹🇷: "Niye olabilir? Çok değiştiğini belirtmek için."
🇷🇺: "Konu Ne boşmuş... Ben Değişmedim. Gözlerimi açıyorum. Ne var ki? Hâla ülkelerle aram iyi. Değil mi?"
🇹🇷: ":/... Sen Bana Bir Ara Birisini Tanıştırmıştın. Artık Ondan Bir Farkın kalmadı vay.."
🇷🇺: Haliyle, Rusya'nın Hafızası da silinmişti. "Afedersin? Kimmiş O kişi"
🇹🇷: "Rus Federasyonu (İkisi Aynı kişi ama Kadın Olan Rusya Federasyonu, Erkeği Rus Federasyonu'dur.)"
🇷🇺: "Hmm... Neden Hatırlattın ki?" Sırıttı, Aşağılayıcı şekilde: "Hoşlanıyor musuynnn!!:OO"
🇹🇷: İğrendi, Kaşlarını çattı "Hayır, ona ne kadar benzediğini söylemek için."
🇷🇺: "Ama Aramızda bir fark var, O iktidara geçemedi. FAKAT BEN GEÇTİM!"
🇹🇷: Derin bir iç çekti. "Şöyle Anlatayım.. Dış Görünüşünüz Resmen Birebir, Tavırlarınız Birebir. Artık Karşımda Demokrati-"
🇷🇺: Onu diyeceğini anladığı anda elini onun ağzına koydu. "Cüret etme. O Çoktan Öldü. Mezara  bile koyduk onu."
🇹🇷:(ozr dilemiyom)  Adam Biran Kızardı, Bileğinden tutup çekti "Lan Ne yapıyorsun sen😨"
🇷🇺: "... Kızardın mı sen?" Sırıtış
🇹🇷: "Kes ya...- Evet kızardım Ne olmuş😒?"
🇷🇺: Rusya Bu Durumu biliyor, ancak hâla alay edicek. "Ondan Hoşlandığını Biliyordum!"
🇹🇷: "..." Sen Beyinsiz misin bakışı "Hayır, Ondan Hoşlanacağıma Sonunda "ya" olan bir  kişiyi tercih ederim. O da Bunu isterdi."
🇷🇺: "He?" Kafası karıştı "Ben Bu Romantizmlere daha gelemem :/"
🇹🇷: Kıkırdadı  "o zaman geliriz :)?"
🇷🇺: "... Ben Biraz daha bu dünyaya alışayım da. O zaman Teklif et. Kabul edeceğim. Söz."
🇹🇷: Gözleri açıldı, gülümsedi.  "Söz Mü? Ne sözü?"
🇷🇺: "Hmmm.. Rus sözü! Rus Sözü!"
🇹🇷: "Hadi Bakalım... Rus Sözü Olsun."

Bu sözü verdiklerinde Rusya Yeterince Hâkim değildi. Hâkim olduğu kadarda acemiydi. İkisi oradan ayrıldılar. Evlerine döndüler.

Rusya:
Eve Geldiğimde Kendimi Yorgun hissettim. Başım Dönmeye başladı. Kendimi koltuğa attım. Tam Dinleneyim derken Rus Geldi.

Rus: "Ne konuştunuz?"
Rusya: "Alakadar ettiğini sanmıyorum Rus."
Rus: "... Ne dedin sen Pardon? BEN SENİM."
Rusya: "SEN BEN OLAMAZSIN! BEN SENDEN ÜST MERTEBEDEYİM."
Rus: ".. Öyle mi?"
Rusya: "Öyle Ya?"
Rus: "Göreceğiz, Öfff Kafamı şişirdin be karı. Git Bana Alkol al."
Rusya: "... Иди возьми это сам, грязный алкоголик ублюдок.." (Git Kendin Al, Alkolik Pis Herif.)
Rus: "... Herneyse Karı Seninle Uğraşmayacağım. Ben giderim iyi." (Not: Rus Ne Kadar sevmiyor gibi görünsede onu korumak istiyor. Rus Geleceği bilebiliyor.)
*Dışarıya çıkar*

Rusya: "... Offf, Tanrım.. Sen beni İyiye götür.. Amenn.." Biraz acıktı, gece yarısında Yemek yapacak. (Aç.) Mutfağa İlerledi. İlerlerken Halüsinasyon gördü.

Halüsinasyon:
🇺🇦: "... Kuzen... Neden Bozduk?"
🇷🇺: "... Neyi Bozduk Ukrayna?"
🇺🇦: "Anlaşmayı Neden... Bozduk."
🇷🇺: "... Öyle Birşey yapmayacağız Saçmalama!"
🇺🇦: "... Ama... Yaptın. Hani Kuzen Sözüydü?"
🇷🇺: "SAÇMALAMA HÂLA KUZEN SÖZÜ!.. YAPMAYIN!"

Halüsinasyon Onun Üstüne Yürüdü. Ona Tam Dokunacakken Kayboldu. O sırada Rusya "Yapmayın! Durun!" Çığlıkları atıyordu. Neyse ki kısa Sürelik bir Korku Gitmişti. Evet.. İlaçlarını almamıştı.

🇷🇺: "Oh, Halüsinasyonmuş.. .. Acaba.. Bunun Yüzünden.. O Beni Bırakacak mı..? Düşünmemem lazım.. Ben Üst Mertebeliyim, İstediğimi yapabilirim böyle düşünmemeliyim.." Duruşunu dikleştirdi. Mutfağa geldi. Işığı açtı. Buzdolabına ilerledi, birşeyler arakladı. Masaya koydu. Masaya da oturdu.
"Öff... Yemekte istemiyorum ki.. Ama Açım da.." (çelişkinin âlası..)

Türkiye:
Eve Gelmiştim, gerçekten utanç vericiydi. Kardeşim (Türkmenistan) Karşıladı beni.

🇹🇲: "Merhaba abi."
Türkmenistan soğuktu ancak daha da soğuktu bugün...
🇹🇷: "Selam Türkmen.. Nasılsın?"
İçeriye girmem için çekildi, bende girdim.
🇹🇲: "İyi, aç mısın?"
🇹🇷: "Hıı.. Açım..da.. Abim nerde?"
🇹🇲: "Çocukları Alıp eğlence yerine gitmiş, seni de götürecekmişti ancak telefonunu burada unuttuğun için söyleyemedi."
Biraz da olsa hem içim ısındı hem de üzüldüm. İç çektim
🇹🇷: "Off... Neyse Diğer ki sefere bakalım."
🇹🇲: "..."

Türkmenistan Sadece suskun şekilde bana baktı. Anlayamamıştım.
🇹🇷: "Sorun ne?"
🇹🇲: "... Boşver."
🇹🇷: "Söylesene!"
🇹🇲: "Boşver dedim abi, darlama beni." Odasına çıktı.

🇹🇷: "?! N'oluyor be! Gerçekten Bi' sikimden anlamıyorum var ya! İKİNİZİNDE TAVIRLARINDAN BIKTIM USANDIM!"
Sinirlenip bağırmaya başladım.. Böyle olmayacağını anlayıp sustum. Ve düşündüm.. “Ne yaptım?” diye.. Dışarıya çıktım temiz hava almak için.. Birde ne göreyim...

---
Sizce Ne Görmüştür??  Beklemede kalınız.

"Kimse Bize Engel Olamaz!" (🇹🇷♂️×🇷🇺♀️ SHIP!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin