Şey Selam :33
Burada Yeniyim Umarim bu kitabim sevilir :).. Kitap Çok Klişe Olmayacak bundan eminim! Aumla birlikte bunu göreceğiz.. :)
Cinsiyetler:
Türkiye: Erkek
Rusya: Kadın-Erkek (İkizi var :).. Ama Kadın yeminlen)
Azerbaycan: Erkek
Ermenistan: Erkek
Japonya: Genderfluid (Biyolojik Cinsiyet: Erkek)
Güney Kore: Trans🚹
Gürcistan: Kadın
Amerika: Erkek
Birleşik Krallık: Kadın (Woman Uk Simpim/hj)
Osmanlı: Erkek
Rus İmparatorluğu: Kadın
" Çarlığı: Erkek
Birleşmiş Milletler ve diğer örgütler: Robot. Cinsiyetleri yok.
Kazakistan, Türkmenistan, Özbekistan: Erkek
Kırgızistan: Kız
Çin: Kadın (İşte bu yüzden rusyanın ikizi var :DD)
Sovyetler: Erkek
(Daha varda üşendim TwT.. Hikayede hitabelerden anlayabilirsiniz ilerleyen kısımlarda :])
Kitap başka shiplerede sahiplik yapabilir ;)
Ama ana ship: Ruskey!1!1
Bu hikayede smûtlar bolbol içerebilir. Ama Bunu Az yapmaya çalışacağım. (Ülkeler azmazsa iyi..)Biraz Aumdan kastedeyim:)
~Rusya'nın 1 abisi vardır. O da Rus Cumhuriyetidir. Rus Cumhuriyeti Romanov Katliamında Öldü Ancak Rusya Yıllarca Saklanarak kurtulmuştur. Komünistleri sevmiyor. Rus İmp'in Kızıdır. (Komik Fact: Amerika, Rusya'nın üvey babasi)
Rusya, Amerika Tarafından Manipüle olarak Sovyeti öldürmüştür. (Not: 1918 RSFSR'I, Sovyet'in babası.1954 RSFSR'I ise Sovyetin oğlu.)~Türkiye'nin 1 Abisi, 1 Kardeşi vardır. (Azer Abi, Türkmenistan Kardeştir.) Kendisi Yeniçeri ocağındaydı. Azerbaycan ve Türkmenistan Enderun Mektebi(?)nde okudular(Hiçbiri şehzade ya da sadrazam olacak güçleri yoktu.). Türkiye, Osmanlı'nın Bazı Tavırlarından Şikayetçi olsada (Deliydi.) yine de mecburen Osmanlı'ya katlandılar. Osmanlı öldüğünde onun intikamını alabilmek için elinden gelen her desteği almaya çalıştı. Ve evet, istediği o destekleri aldı. Ve Onlarin AMLARINA- Günlerini Gösterdiler🥰🥰... (Not: ŞUAN ne kadar güçlü olsa da bir zamanlar Türkiye çok güçsüzdü. Azerbaycan ve RSFSR Onlar daha büyük destekler verdiler. Sayesinde Çok Gelişti. Bu yüzden Onlara çok minnettar. Özellikle Azerbaycan'a.
Not: Eskiden Türkiye, Bulgaristan'a asıktı ama Bulgar Krallığı (Bulgur Krallığı) "Ben senin gibi müslümana kızımı vermem." diyince vazgeçti o sevdadan. Diğer sevdaya geçti. Yani O Sevda Bu Sevda :).. Şuan Bulgaristan'la Arkadaş- Düşman ilişkileri vardır.
Açıklayabileceğim birşey kalmadı sanırım..-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kimse Bize Engel Olamaz!" (🇹🇷♂️×🇷🇺♀️ SHIP!)
RomanceYENİYİM! Kendi Aum bolbol var :))). Rusya kadın bbg Türkiye erkek