Tanıtım.

18 2 0
                                    

Merhabalar. Ben Shaidow. Bu benim ilk romanım. Basmayacağım bir kitap ama kendimi geliştirmek için bu konuyu böyle bir süreçten geçirmek istiyorum. Askeri kurgu sevenlerin bayılacağı bir hikaye olacağına eminim. Hadi tanıtıma geçelim.

Öncelikle konuyu merak ediyorsanız kısaca anlatayım. Yusuf Birinci'nin ablası Leyal Birinci kardeşi Yusuf askere gittikten sonra onu çok merak ederek bir şekilde yanına ziyarete gitmeyi başarır. Fakat kardeşini görmek için gittiği yerde dikkatini kardeşinin komutanı Mirza Aykan çeker. Ve hikayemiz böylece başlar.

Hadi şimdi sadece önemli karakterlerle tanışalım. Diğerleriyle hikayede tanışacaksınız.

NOT: Karakterlere henüz model seçemedim.

Leyal Birinci, 24 yaş, Yusuf Birincinin ablası.

Mirza Aykan, 27 yaş, Yusuf Birincinin komutanı.

Yusuf Birinci, 19 yaş, asker, Leyal Birincinin erkek kardeşi.

Nigar Aykan, 13 yaş, Mirza Aykanın küçük ve tek kardeşi.

Sevinç Ertepınar, 23 yaş, Leyal Birincinin arkadaşı.

Karakterler bu kadar değil, tabikide kitapta daha çok karakter olacak.

Önceden dediğim gibi, bunlar kitapta daha öne çıkan karakterler.

Şimdiden okuyacak olan her kese teşekkür ederim. Yorumlarınızı, editlerinizi, oylarınızı, takiplerinizi ve en önemlisi fikirlerinizi belirtmeyi, göstermeyi unutmayınız. Bunları yapmayıp okumanız bile bana yeter. Sizleri seviyorum. Tekrardan teşekkürler. 7 nisan Çeyrek Komutan sizlerle olacaktır. Şimdiden iyi okumalar.


7 nisan, Çeyrek Komutan
ilk bölüm yayında!!

Her pazar saatin 18:00 olmasını bekleyin, yeni bölüm sizlerle olacak!





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çeyrek Komutan | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin