Çok yazmak istediğim bir kurgu ile karşınızdayım ve bundan gururduyuyorum.
Uzun bir kurgu olmayacak elimden geldiğince kısa tutmaya çalışacağım
Umarım keyif alırsınız iyi okumalar.Arkadaşlar yıldız.🌟
Birde yorum lütfen
Başlama Tarihi:
Hadi hadi başlayın.
📱📱📱
Alarm sessi ile gözlerimi araladım.
Yatakta doğrulup hazırlanmaya başladım.Saat yediydi ve sekizde ilk dersim var.
Sonrada beş saat lik bir programım vardı.Beyaz sade bir gömlek kumaş bol kesim bir pantolon giydim.
Saçlarımı at kuyruğu şekline topladım.
Kulağıma küpe ve gerdanıma kolye taktım.Çantamı alıp odadan çıktım.
Termosta kendime bir soğuk kahve yaptım onuda yanım alıp siyah sporlarımı giyip daireden çıktım.📱📱📱
İlk saate yetiştim ama hoca gelmedi.
Bizde arkadaşlarla kafeteryada oturuyorduk."Birşeyler yapalım."dedi Tuncay.
"Evet ya "dedi Buse.
"Şey yapak doğruluk,Cesaret."dedi Güney.
"Evet."diye atıldı Ayşe.
Ben pek oynama taraftarı değilim ama canım sıkılıyordu hem belki böyle eski yılları yad ederdik.
Oyun başladı başlayalı altı tur döndü.
Şişe ben ile Buse arasında durdu."Doğruluk mu Cesaret mi" dedi Buse.
"Cesaret."dedim.
Sırıtarak "Yaz bakalım bilinmeyen bir numaraya."dedi.
Vereceğin görevi.
Derin bir nefes alarak cebimden telefonumu çıkardım.
Herhangi bir numara salladım.
Çıkan numarayı hiç kaydet meden.
Hemen yazdım.Miray: Rahatsızlık için özür dilerim beyfendi veya hanım efendi bir oyun oynadık ve bana rastgele birine yazma gibi Bir görev verdiler o nedenle sizi rahatsız ettim şimdiden şahsım ve arkadaşlarım adına özür dilerim.
İyi günler.Kısa süre sonra mesajım çift tik oldu iletilmişti kimbilir kime gitmişti.
📱📱📱
Biliyorum ilk bölüm böyle oldu
Bir daha ki bölümde buna benzeyecek ama sonra yazışma şeklinde devam edeceğimYıldıza basın okurlarım.
Yorumlarınız buraya.
İyi günler sonraki bölüm görüşürüz.
Instegram hesabım :Mare.yazar1
Vote:10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara | Yarı texting
ChickLitBir oyun uğruna sallan bir numara Bir İtalyan iş adamına denk gelirse ne olur.