6. Bölüm

176 10 15
                                    

Nasıl gidiyor millet.

Çok uzatmayacağım başlayın hadi.

📱📱📱

Miray: Güno Güno. (10:12)

Sandro:Güno?

Miray:Pardon. Güno yani günaydın demek.

Sandro: siz sabah olunca Güno mu diyorsunuz.

Sandro: Sanadamı sabah olunca güno diyeceğim.

Miray:Hayır hayır aslında birazcık yanlış anladın.

Miray: Türkçe aslında yeterince gevşeyen bir dil olabiliyor.

Miray: Mesela en basitinden günaydın demek için bir sürü şey vardır.
-Günaydın
-Hayırlı sabahlar.
-Güno
Gibi gibi çünkü Türkçe eğer bir şey söylemek istiyorsan okunuşu farklı olsada anlamı değişmez.

Sandro:Anladım ve biraz anlamadım Türkçeyi çok iyi konuşamıyorum ve ayriyeten çok kombinasyonlu konuşuyorsunuz.

Miray: En komiklerinden biri ise küfür ederek her duyguyu ifade edebilenler var ülkede.

Sandro:çok değişiksiniz ve bu size ayrı bir hava katıyor.

Miray:Türk olmaktan gururduyuyorum.

Sandro:şuan yanında olsam.

Miray: şuan yanımda olsan büyük bir ihtimalle sana İstanbul turu yaptırıyor olurdum.

Sandro:Bende bundan keyif alıyor olurdum.

Miray:önce kulelinin ordan geçerdik.
Sonra boğazda tura çıkardık topkapı sarayına giderdik gün batımına doğru Galalataya çıkar gece bebek sahilinde yürürdük.

Sandro:Bunları yapmak için sabırsıanıyorum işim olmasa hemen yanına gelirdim.

Miray:Kendini zorlama ne zaman yolun turkiyeye düşerse gel ben burdayım.

Sandro: Sen buraya gelemez misin bende sana italyayı gezdirmek istiyorum.

Miray: 34,77

Sandro: Hey! Bunu attığımızı sanıyordum böyle bir şey yok.

Miray:Hey! Gerçekler bunlar Sandro ister inan ister inanma ben bu koşullarda yaşıyorum.

Sandro:Aramıza hani kur girmeyecekti.

Miray:Bir Türk kur değerini herzaman takip eder yani aklımdan hiç çıkmıyor kusura bakma.

Sandro: Yüz yüze bu konuyu konuşacağız.

Miray:Bir italyanla Türk kur oranını konuşacağım hiç aklıma gelmezdi.

Sandro:Daha güzel planlarına varsa ben şuan bu konudan daha cazip şeyler göremiyorum ki malum sadece bunu öne sürüyorsun.

Miray:Hey! Adamım sakin gerilme Tamam.

Miray:Instegram hesabıma bir gönderi atmak istiyorum ama karak veremedim yardımcı olur musun?

Sandro: Miray?

Miray:Efendim.

Sandro:Ben seni hiç görmedim.

Miray:AA doğru ben önce kendi fotoğrafımı atayım.

Yanlış Numara |  Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin