2

38 21 12
                                    

Önceki bölümde yapılan yorumlar için çok teşekkür ederim 🥹🫶

Yaptığınız yorumlar beni çok mutlu ediyor lakin maalesef okuyupta beğenmeyen çok kişi var.

Çok fazla bölüm atamıyorum. Dersler ve sınav olduğu için yetişemiyorum ama elimden geldikçe bölümler sık sık gelicek.

Önceki kitabı final yapmadım devam ettiricem. Sadece küçük bir ara verdik diyelim.

                            ☆☆☆

Çalan lanet alarmın sesi ile okkalı bir küfür savurup gözlerimi açmaya çalıştım lakin pek becerebildiğimi söyleyemem. Gözlerime vuran ışık sinirlerimi bozuyordu. Yataktan zar zor kalkarak banyoya ilerleyip rutin işlerimi hallettim.

Mutfağa indiğimde atıştırmalık bişeyler hazırlayıp televizyon izlemeye başladım. Filmin yarısında çalan telefonumla dikkatim dağılmıştı. Arayan aslandı.
Aslan sokakta büyüdüğüm zamanlarda bana en çok yardımı dokunan kişi olmuştu. Bu raddeye gelmem için elinden ne geliyorsa yapmıştı. Telefonu kulağıma yasladım.

"Arya senin için bomba gibi bir işim var yarın sabah müsait misin? " Dediğinde işi az çok tahmin edebilmiştim.

"Evet aslan müsaitim" Dedim.

"Yarın sabah yanıma gel o zaman" Dediğinde cevap bile vermeden telefonu yüzüne kapattım.

                              ☆☆☆

Saatlerdir oturmuş film izliyordum. Kıçımın koltuğa yapışmadığına şükür etmem gerekiyordu. Saate baktığımda 6 olmak üzereydi yerimden kalkıp bar için bir şeyler aramaya başladım.

Kırmızı dizlerimin üstüne biten dekolteli bir elbise gözüme çarpınca çok düşünmeden üzerimi giydim. Kızıl saçlarımı tarayıp serbest bıraktım son olarak yüzüme hafif bir makyaj yapıp elifi aradım. Açtığı gibi "aşşağıdayım" Dedi. Telefonu kapatıp aşşağıya indiğimde arabanın önünde bekliyordu.

Beni görünca gülerek yanıma geldi ve "madam bu ne asillik düşebiliyormuyuz" Dedi.

Ona elimi uzatarak "bu asaleti size borçluyum hanımefendi" Dediğimde kahkaha atıp yanağıma öpücük kondurdu.

                             ☆☆☆

Barın önüne geldiğimizde derin bir nefes alıp içeri girdim. Harika renkli ışıklarla süslenmişti herkes kendi kafasına göre danslar ediyordu. Kenarda sızanlar, kucak kucağa oturup yiyişenler, parasıyla otu boku satın alabileceğini düşünen egoist piçler ve daha nice kişilikte insanlar vardı.

Elifle bir koltuğa oturduğumuzda karşı masadaki grup dikkatimi çekmişti. Kadınlar yaşlı ve moruk adamların kucağında sürtüyordu.

Karşı masadaki moruklardan biri ile göz göze gelince "yanıma gelsene güzelim kucağımda sanada yer var" Dediğinde tam ağzımı açıp laf atıcaktım ki Elif kolumu sıkıp rica eden gözlerle bakınca yapıcaklarımı unutup göz devirdim.

Kahkahaları yükselince yumruklarımı sıkıp aldığım tekilayı kafama diktim. Masalarına garson kızlardan biri yanlarına doğru ilerledi.

KUSURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin