☆☆☆
Uyumuyordum ama gözlerimi açmak istemiyordum. Saat kaç haberim yoktu yada hava nasıl bilmiyordum. Tek isteğim uykuma geri dönmekti. Lanet uyku ben isteyince gelmiyor ama kendi isteyince geliyordu.
Uykuya lanet edip yataktan kalktım. Lanet olsun ki vücudum sızlıyordu. Hemen işlerimi halledip yemek yapmaya indim.
Elimdeki sofra ile oturma odasına ilerlerken kapı zili çaldı. Sofrayı bırakıp kapıyı açmaya gittim ama ben kapıyı açana kadar çoktan gitmişlerdi.
Tuhaf olan bu kadar kısa sürede bir yere gidemezlerdi. Bahçeye göz gezdirdim ama kimse yoktu.
İçeri geçip televizyonu açtım. Biraz vakit öldürdükten sonra önümdeki sofrayı mutfağa götürdüm.
Mutfak camı açıktı ama ben bütün camları kapattığıma emindim. Hiç birşey yapmadan direk odama çıkıp çekmecede ki silahı aldığım gibi evi dolaştım ama hayır hiç bir iz yoktu.
Alt kattan kırılma sesi geldiği an aşşağı kata koştum.
"Hey! Orospu çocuğu nerdesin çık ortaya"
Diye bağırdım ama hiç bir ses gelmemişti. Yerde kırılan bir bardak vardı. Mermer tozlanmıştı. Elimi yere sürdüm. Ben evde ayakkabılarla dolaşan biri değildim ve bu kişi büyük ihtimalle eve ayakkabı ile girmişti.
Üst kattan kırılma sesi gelmesiyle elimdeki silahın ucunu yere eğerek üst kata doğru çıkmaya başladım. Kapıya sert bir tekme atıp içeri silahı doğrulttum ama içeride kimse yoktu. Yatağın altına, gardropun içine baktım. Ama yine bir ipucu bulamamıştım.
Arkamı döneceğim sırada biri buna engel olmuş ve gözlerimi kapatıp ellerimi arkadan bağlamıştı. Kasıklarına tekme atıcağım sırada geri çekilip kulağıma
"Şşşş benimde bir geleceğim var uslu durursan sana iletmek istediğim bir kaç not var"
Duyduklarımla kaşlarımı çattım ve başımı evet anlamında salladım. Kesinlikle söyledikten sonra onu yok edicektim vizyonsuz piç.
"Üç gün sonra gece saat 12 civarında atıcağımız konuma geliceksin sana harika bir iş teklifi edicez bunun sonucunda sende karlı çıkıcaksın anladınmı asi"
Asi kısmını bastırdığında kaşlarımı daha çok çattım. Eğer kimliğimi biliyorsa yaşama şansı kesinlikle olmamalıydı. Cebimdeki bıçağı tam bacağına saplıycakken başka biri elimdeki bıçağı aldı.
Ağzıma bir bez bastırıldığında son duyduğum kapanan cam sesi oldu.
Gözlerini yavaşça açtığımda yerde uzanır bir şekilde yatıyordum. Lanet herif demekki tek kişi değildi odada ikiden fazla kişinin olduğuna yemin edebilirdim.
Eğer bana asi olarak sesleniyorsa kim olduğumu biliyor ve beni takip ediyordu. Nasıl gözden kaçırdığımı bilmiyordum ama daha dikkatli olmam gerekirdi.
Aptal gibi davranıyorsun arya kendine gel
Biliyorum evet tam bir aptal gibiyim. Ama benimde adım arya ise bunun hesabını ödetirdim.
Derin bir nefes alıp yatağa oturacağım sırada yatağın üstünde başka bir zarf buldum.
"Hadi ama lanet herifler çağın gerisindemisiniz telefon icat edildi haberinizin olduğunu ümit ediyorum''Diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSUR
ActionAdaletsiz olan bu dünyada adaleti sağlaması gereken insanlara ihtiyacı vardır. Arya kusursuzdur lakin Asi başlı başına bir kusurdan ibarettir. Aslında bizi biz yapan tek şey kusurlarımızdır