''Off abi sınıfımızı, sıramı çok özleyeceğim...'' Kai yaklaşık dört senedir sahibi olduğu sıradan kalkmamak için direnirken sınıfa yeni gelen öğrenciler onlara garip garip bakıyordu.
Heesung bundan rahatsız olduğundan Kai'ın ensesine bir tane geçirmiş ve kulağına eğilmişti. "Eğer şimdi bu masadan kalkıp uslu uslu yeni sınıfımıza geçmezsen, seni bu masaya yatırıp sikerim o da burada hatırladığın tek anın olur."
Kai, aldığı tehditle masadan hemen kalkmış, Soobin'in yanına gitmişti, "O kadar da önemi yok ya hadi yeni sınıfımıza gidelim." derken gergince gülmüş, Soobin'e daha çok yaklaşmıştı. Soobin aralarındaki en 'aman Ali Rıza Bey tadımız kaçmasın' tipi olduğu içindi bu güveni.
Jay'in de kızlarla konuşan Taehyun'u alması ile hepsi eski sınıftan çıkıp yeni sınıflarına -aslında sadece iki sınıf sola- gitmişlerdi. Sınıfa girer girmez çoğu kişinin arkalara dağınık oturup önlerin genelde boş olduğunu gördüklerinde Sunghoon "Bu ne lan, ben ölsem öne oturmam." diyerek isyan etmişti.
İçeri girdikleri gibi onlara ucubeymiş gibi bakan on ikilerin arasından Sunoo ve Beomgyu cam kenarında kaptıkları yerden Yeonjun'a el sallayarak arkalarını işaret ettiğinde Yeonjun Soobin'i de yanına almış "Siz kendinizi düşünün beyler." diyerek onun için ayrılmış masaya oturmuştu.
"Kaşar ya." Jay onun arkasından konuştuktan sonra eklemiş, "Şu arkadaki çocuklara desek de onlar birlikte oturup bir sırayı birimiz mi kapsak?" dediğinde, Heesung "Ben uğraşmam." diyerek en sağdaki sırada en öne oturmuş Kai de ona katılarak yanına geçmişti.
Taehyun tek başına oturmuş test çözen Liz'i görmesiyle "Hadi bana da müsade." diyerek onun yanına oturmuştu.
Ayakta kalan Sunghoon ve Jay en arkada tek tek oturan çocukların yanına gitmiş, Jay kedi yüzlü çocuğa "Bakar mısın, sen diğer çocuklardan birinin yanına geçebilir misin?" diye sorduğunda Jungwon, "Niki'nin yanına oturamam derste mala bağlıyor, Jake'in yanında da bugün Layla oturacak." demişti.
Niki yanına oturmaya yeltenen Sunghoon'a ters bakışlar atarken Jake tuvalete götürdüğü Layla'yla geri gelmiş yolunda duran Sunghoon'a "Çekilir misin?" derken Layla Sunghoon'a doğru havlamıştı.
"Sınıfta köpek?" Sunghoon anlamaz bakışlarla bir Jake'e bir de köpeğe bakarken Jake omuz silkerek "Onun adı Layla ve çekil artık." demiş, Sunghoon'un geriye çekilmesi ile orta sırada en arkadaki yerine oturmuş, yanına da köpeğini oturtmuştu.
''Ne sikim bir sınıf lan bu.'' Jay dili dışarıda sırada oturup sessizce etrafı izleyen köpeğe bakarken mırıldandığında Sunghoon Jake'e ''Yalnız köpeğin sırada oturamaz biliyorsun değil mi? Söyle diğer tarafındaki boşluğa geçsin, şu çocuk da senin yanına geçecek.'' diyerek yan tarafta oturan Jungwon'u işaret etmişti.
Sınıfın çoğu onları izlerken Jake'in önünde oturan Riki siniri bozulmuş bir şekilde sırıtıp ''Sen kime emir veriyorsun lan yarrağımın başı, bir iki sene mezuna kaldın büyüksün diye sana saygı mı duyacağımızı sanıyorsun?'' demişti.
''Yalnız bir iki değil, üç lütfen.'' Kai'ın bu düzeltmesine karşılık Heesung onun ensesine vururken göz göze geldiği Jay'e kaşlarıyla Niki'ye saldıracak gibi duran Sunghoon'u işaret etmiş, bir nevi gözleriyle 'tut şunu' demşti.
Buna karşılık Jay ''Veletlerle kavga etmek mi, kalsın. Sunghoon sen de otur şu çocuğun yanına zaten yarın köpek olmayacakmış.'' diyerek Jungwon'un yanındaki boşluğa oturduğunda ayakta kalan tek kişi olan Sunghoon sinirli bir şekilde Niki'nin yanına oturmuş, Niki ona kısa bir bakış atıp ''Sadece bugünlük izin veriyorum.'' dedikten sonra kulaklıklarını takıp kafasını sıraya gömmüştü.
Sunghoon onun kafasını tutup sıraya çarparak dövme isteğini bastırarak o da uyumak için kafasını sıraya gömmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
legendary graduating class, enhypen × txt.
Randomniki ya sicarimm simdi babanin sarap canagina ne demek uc senelik mezun sinifiyla birlescez sikerim boyle drrshaneyi 21032024, by ᥱᐟzᥱf. texting ağırlıklı düzyazı.