ep5, mangal teli götüne girsin heeseung.

38 4 67
                                    

"Herkes tam mı, eksik var mı? Heeseung, Jay siz bir kontrol edin lan." Sehun Hoca normalde kendi yapması gereken görevi yapmak yerine bunu ayakta uyuyan Heeseung ve Jay'e devretmiş, diğer otobüsün önünde gülümseyerek Jongin'e bir şeyler anlatan Burki Hocaya küçümseyici bakışlar atıyordu.

"Neden biz ya?" Heeseung isyan ederek konuşurken otobüse binmiş verilen görevi umursamadan boş bulduğu ilk yere kendini atarak uyumaya başlamıştı. Görevin kendisine kaldığını fark eden Jay telefonundan sınıfın listesini açarak teker teker herkesi kontrol etmeye başlamıştı. Kendi arkadaşlarının tam olduklarını bildiğinden onları direkt es geçmişti.

"Taehyun'u, Sunghoon'u, Yeonjun'u, Soobin'i geç onlar geldiler. Sunoo ve Riki burada mı?"

"Buradayız!" Sunoo heyecanla elini kaldırmış hem kendini hem de yanındaki kulaklığını takmış müzik dinleyen Riki'yi işaret etmişti.

"Tamamdır, Jungwon burada, Haewon ve Lily burada mı? Tamam onlar da burada. Jake ve Beomgyu burada mısınız?"

Beomgyu kendisi elini kaldırmışken "Ben buradayım ama Jake yok, getirecekleri çok olduğundan hem de Layla olduğundan ablası onu ormana bırakacak." diyerek açıklama yapmış Jungwon'un yanına kurulmuştu.

"Pekâlâ o zaman herkes tam." Jay, Jungwon'un yanına kendisi oturmayı planladığı için bu harekete biraz bozulsa da ses etmeden inmiş ve tam olduklarını Sehun'a bildirdikten sonra geri gelerek çantasını karıştıran Sunghoon'un yanına oturmuştu.

"Bir şey mi arıyorsun?"

Sunghoon yanına oturan Jay'e kısa bir bakış attıktan sonra geri çantasına dönmüştü. "İlaç falan almıştım, onları kontrol ediyorum."

''Sen neden geldin ki, yanlış anlama bizimle bile böyle yerlere gelmen için yüz saat dil döküyoruz.'' Jay gerçekten merakla sorduğunda Sunghoon omuz silkmiş ''Abartma, neyse ben uyuyacağım geldiğimizde uyandırırsın.'' dedikten sonra arkasına yaslanmış, kollarını göğsünde bağlarken gözlerini kapatmıştı.

''Ya hocam yok mu şöyle hareketli bir şeyler?''

Beomgyu otobüsün yarısından fazlasının uyuduğunu fark edince sesini yükselterek konuştuğunda birkaç kişiden homurtu yükselirken Sehun onu umursamadan uyumaya devam etmişti fakat Beomgyu pes etmedi.

''Hocam alo? Nerede bu enerji ya!''

"Hapiste kanka." Onun bağırması yüzünden sinirlenen Soobin dayanamayıp Yeonjun'un omzundan kafasını kaldırmış ona bağırmıştı. ''Yok aşkım, çıkardılar onu hadi sen uyumaya devam et boş ver.''  Yeonjun sevgilisini tutup tekrar yerine yatırmıştı, Soobin sabahları çok saldırgan oluyordu.

Servisin en arkasını mesken tutmuş Giselle ve Ningning yanlarına Anton ve Sehun Hocayı alarak onu kafalamaya başlamışlardı yol boyunca.

Sonunda Şamlara geldiklerinde parkın içindeki alana servis park edilmiş, herkes getirdiği şeyi yanına alarak boş yer aramaya başlamıştı fakat herkes ayrı kafada olduğundan sorun yaşıyorlardı.

Heeseung büyük bir ağacın altını gösterip oraya oturmayı önerirken Sunoo ve Beomgyu ise masalara oturmak için ısrar ediyorlardı ama oradaya güneş vuruyor diyen bir kesim de vardı. Sesleri gittikçe artarken Sehun Hoca buna dayanamayarak bağırıp hepsini susturmuş ardından da masaları alıp ağaçların altına getirmelerini söyleyerek bu sorunu da çözdükten sonra Burki Hoca ve Jongin'in yanına gitmişti.

''Ee biz şimdi ne yapıyoruz?'' Anton elindeki piknik sepetini masalardan birinin üzerine bırakmış sınıf arkadaşlarına bakmıştı. Kai omuz silkip masaya otururken ''Heeseung'a sor.'' demiş buna karşılık Heeseung ona kaşlarını çatarak bakarken isyan etmişti. ''Neden ben? Yeonjun benden daha büyük ona sorun.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

legendary graduating class, enhypen × txt.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin