1

6 1 1
                                    

Merhabalar efeniim merhabalarrr. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.

Başlama tarihinizi yazarsanız sevinirim iyi okumalar✨

 

Arkasını bana dönmüş kendi kendine bir şeyler konuşuyordu. Şimdi bu manyak adama ne diye bilirdim ki, dağın başında beni sike bilirdi. Sakin olmam gerekiyor sonuçta adamı tanıyorum zarar vermez.

(Aynen en fazla siker)

"Eeee Yekta bey hazretleri ne düşünüyorsun öyle kara kara" diyerek yüzünü bana doğru döndü. Oturduğum koltukta alttan alttan yüzüne bakıyordum. Tek adımda yanıma yaklaşıp elini boğazıma sardı yavaşça ardından baş parmağıyla şefkatle sevdi boynumu. "Dilini mi yuttun Yekta bence artık konuşmalısın hım ne dersin"  elimi elinin üzrine koyup geri çektim.

 
"Hava bu gün pek güzeldi gezip tozup eğlenecektim"dedim ters olduğunu düşündüğüm bakışlarımla "Sen ne yaptın aldın kaçırdın beni dağın başına ilanı aşk ediyorsun ayıp valla" Gözleri bir kaç saniye yüzümde dolaştı ciddimiyim diye ardından gözlerime odaklandı. Bir kaç saniye bakıştık Hint dizisi ya bu. "Ne diyeceksen de geç birader ne bahıyon demek vardı ama götümüz yemiyordu canlarım. So sorry ama adam benim 10 katım. Şu tenha yerde canıma da susamadım yaaağni

Kara gözlerini kısıp başını yana yatırdı. Tam düşmalik haraket... "Benimle alay mı ediyorsun sen Yekta. Şimdi bana bir cevap vermelisin, şimdi değilse bile yarın. Ne zamandır hislerimi içimde tuttuğumu bilmiyorsun eğer bilseydin inan bana dalga geçmezdin"

"Yani ne yalan söyleyeyim Hazar abi beklemiyordum çalışmadığım yerden geldi. En son çalıştığımda da gelmemişti çünkü yalnış yeri çalışmışım. Ben de bir problem var galiba hiç tutturamıyorum"  "Uslanmaz bir çocuksun" Karşımda duran sehpadan arabasının anahtarını alıp yanıma geldi bileğimi tutup ayağa kaldırdı.

"Benim kaybedecek vaktim yok Yekta. Ben askerim yarınım belli değil hatta belki 2 dakika sonrası. Lütfen dediklerimi iyi düşün ve bana abi demeyi bırak artık" Arabaya bindiğimizde ikimizde konuşmadık. Mahalleye varıncaya dek düşündüm. Ben kendimi geçtim aileme bu durumu açıklayamazdım. Hele abim duyar öğrenirse nasıl tepki verir bilmiyorum.  Araba evimizin önünde durduğunda kemerini çıkarıp Hazar abiye pardon Hazara baktım.

"İyi düşün olur mu kimseyi dert eme sorun ne olursa olsun ben hallederim. Sen sadece bizi düşün" "Peki... İyi geceler o zaman"  
"Geceler seninle iyi Yekta'm" 

Son kez yüzüne bakıp arabadan indim bahçe kapısını açıp eve girdim ışıklar kapalıydı demek ki, hâlâ eve gelmemişler. Evin kapısını açıp içeri girdim ışıkları yakmadan 2ci katta olan odama çıktım. Odanın ışığını yaktığım an dışarıdan motor sesi geldi. Pencereden baktığımda arabayı çalıştırdığını gördüm. Yüzümde küçük bir gülümseme oluşurken dönüp yatağa attım kendimi.












Evet efendim nasıl başlasam hiç bilmiyorum. Bu benim ilk kitabım. Aslında aylardır bunu planlıyordum fakat cesaretim yoktu. Bir arkadaşım sayesinde yazdım ve umarım güzel olur. Oy ve yorumlarınızı alalım lütfen.

Bir gün elbetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin