Amikor kiderül az OK

106 8 0
                                    

Nagyok vagytok! 3☆, köszönöm.

*fél órával később*
-Szia!
-Szia! Menjünk a bárhoz-mosolygott. Ennyire optimista, vagy csak szimplán hülye?
-Menjünk-mondtam megadóan. Inkább ez, mint a fürdő!
Áthaladtunk egy túldíszitett folyosón, amelynek végénél egy tágas tér állt. Szobrok, szökökút meg ilyenek álltak benne. Fogalmam sincs, minek kellenek ilyenek a hajóra, de voltak. 3 ajtó nyílt a heyliségből. Egy ugye, amin jöttünk és 2 másik. A bal oldalin mentünk. Kristoff próbált beszélgetést kezdeményezni.
-Hogy vagy?-kérdezte, de most nem az az őszinte mosoly ült arcán hanem inkább egy szorongós vicsor.
-Eddig jól voltam, kösz a kérdést.
-Figyelj, bármit kérdeznek mondd azt, hogy De. Lécci!-kiskutyaszemekkel fordult felém.
-Még meglátom.-vigyorogatm rá, érezve, hogy valami fontos dolog most az én kezemben van.
Látva, hogy velem nem könnyű kommunikálni, inkább elhallgatott. Igaziból nem vagyok ennyire bunkó, de mit vár? Hogy leszólít egy hajón, és a karjaiba omlok? Ismerek pár embert aki ilyen, de én nem. Pechje van.
Pár perc múlva odaértünk a bárhoz, ahol egy 5 fős társaság mellé ült le. Én is leültem, és közben megnéztem magamnak mindenkit. 3 lány, 2 fiú+Kristoff. Ja és én. Az egyik lány, aki közvetlen mellettem ült elég érdekesen nézett ki. Mint egy kék és rózsaszín vattacukor. Még a haja is kék és rózsaszín volt. Hello Kittys pólója összhangban volt bakancsával, és szoknyájával. Mindegyik cucca olyan árnyalatú volt mint a haja. Majd később megkérdezem, hogy hajfestékkel fujta-e be a cuccait, mert ilyen színes bakancs nekem is jól jönne télen. Mellettem ült még Kristoff, aki napbarnított testével, sötétbarna hajával, és kék szemével bármelyik lányt levette a lábáról. 'Pinky' mellett ült egy másik lány aki valószínűleg gót lehetett, ugyanis fekete csipkés kesztyű, fekete, bokáig érő fűzős ruha és bőrdzseki volt rajta. Fekete, derékig érő haja, fehér beesett arcát verdeste, amit sok fekete smink borított. Vajon nem sül meg?-gondolkoztam. Lehet, hogy vámpír és ezért nem mehet ki a partra. Megnézem majd, hogy fél-e a fokhagymától. Kristoff mellett egy a gót csajra hasonlító lány ült. Tutira ikrek. Csak ő valami táncos lehet, laza konytba volt fogva világosbarna már már szőke haja, lila atlétája felett egy rózsaszín haspóló volt ami néhol hálószerűen átlátszott. Nejlon harisnya, lábszárvédő, és szoknya volt rajta. Ez a szoknyások klubja? Jó, mondjuk én meg ruhában vagyok, tehát...Nem tudják, hogy nyár van? Mert ahogy így elnézem őket, nem nagyon tudják. Tuti megsülnek. Az egyik fiú, aki a gót csaj mellett ült, éppen evett. De nagyon viccesen. Mint egy mókus. Amúgy szőke haja, és 'Életmentő vagyok'-os pólója volt. Biztos belefulladtak a lányok a vízbe, hogy kimentse őket. Már ha ott dolgozik. Az utolsó fiú, aki 'Balett' és 'Mókus' között ült, divattervezők ruháit viselte. Menő geek-es szemüvege volt, és a haja zselézett. Világosbarna haja, és szürke, viharos szeme volt.
-Sziasztok.
Hellók, Sziák, és Csák mindenhonnan.
-Ömm...skacok. Itt vagyunk.-így Kristoff.
-Ó, igen Kristoff és a merszes lány.-mondta Pinky nagy mosollyal
-A merszes lánynak neve is van, Emily. És miről is beszélsz?-az elején gonoszan beszéltem, a végérepedig már ártatlanul mosolyogtam a többiekre. Legbelül viszont tomboltam.
-Jajj hát nem mondta Krisi?-a hideg kiráz ettől a becenévtől-Az volt a feladat Felelsz vagy Merszben, hogy felszedjen egy lányt aki, ezek szerint te vagy. Sikerült neki nem?-halvány mosollyal mondta Balett. Erre egy szép, hamis mosollyal válaszoltam neki.
-Nem.-néztem jelentőségteljesen Kristoffra.
-Akkor másik feladatot kell kitalálni neki!-tapsolt izgatottan a gót csaj. Jé, még nem találkoztam boldog góttal. Az összes fiú olyan 'pasis szemmel' méregetett. Nem tetszett, a fenimista dörömbölt bennem, hogy szólaljak meg.
-Mit bámultok?-szóltam Mókusnak, és Style-nak. Egy műmosolyt akartam, de csak egy vicsorra futotta. Kristoff lejjebb csúszott a széken.
-Azon gondolkozunk, hogy hány pontos vagy.-mondta teljes lelki nyugalommal Style.
Mindjárt kikaparom a szemüket. Na de nyugi Em. Ne húzd fel magad. Egyenlőre.
-Na és mennyi?-műmosoly bekapcs, ökölbeszorított kéz kikapcs. Mondom kikapcs.
-Hmm...10/9-mondá Style
-Megőrültél? Ez simán 10-es-kezdett el vitatkozni Mókus.
-Dehogyis, a modora miatt le kell vonni minimum 1 pontot.
-Nem, tök szexi amikor így beszél.
-Fiúk, bocsi, hogy félbeszakítom a beszélgetést, de nem vagyok tárgy.-Mély levegő ki és be. 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...
-Leszállnátok róla?-ordította Kristoff, mire a fiúk megszeppenten abbahagyták.
-Köszi, de egyedül is meg tudtam volna oldani.-néztem szúrósan "A Megmentőmre"
-Nem úgy tűnt-vágott egy keserű mosolyt.
-Most ti hagyjátok abba!-szólt ránk erélyesen Gótika.
-Nekünk kéne jönni?-súgta oda Pinky Balettnek, de tisztán hallotta mindenki.
Egyszerre tört ki mindenkiből a nevetés, és úgy éreztük, hogy egy csapat vagyunk.
-Na-szólalt meg pár perc múlva Balett-beszállsz a játékba?
Bólintottam.
Nagy hiba volt.
Nagyon nagy hiba.

4 Óra-Egy nyaralás kezdeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora