Take me deep inside my darling

451 32 14
                                    

°

🥂

Hayat en başından beri sürprizlerle dolu değil miydi ki zaten?

Mesela Jimin'in çokça sevdiği sevgilisinden kıskançlık yüzünden ayrılması ve kendisine platonik olan Taemin'le çıkması gibi ya da Jungkook'un Jimin'den ayrılır ayrılmaz, sanki nispet olsun der gibi tıpkı Taemin gibi kendisine platonik olan Minji ile çıkması gibi...

~

Jimin sıcacık yatağında uzanırken gelen mesaj bildirimiyle sıkıntıyla iç çekti. Bugün kendisine tatil ilan etmişti ve rahatsız edilmek hiç istemiyordu.

Zor da olsa yanı başında duran telefonu aldı ve ekranda Hoseok♡ yazısını görünce istemsizce gülümsedi ve mesajını okudu.

Hoseok♡
Hey jimin!
Bugün benim evde toplanıyoruz

Ve tabii ki sende
Geliyorsun

Bahane istemiyorum
Çok eğlenceli olacak

Jiminnie
Ouff hoseok

Başka gün olamaz
Cidden

Bugün hiç bir şey yapmama günüm

Hoseok♡
Hayır Jim
Olmaz

O koca kıçını kaldir ve
Taemin'i de tut kolundan getir


Jimin gerçekten bunu yapmak istemiyordu. Tamam birazcık kendi iyiliğini düşünmek isteyip, sevilmek isteyip Taemin'le çıkmış olabilirdi ama ona arkadaşlık duygusundan başka bir şey hissetmediğini de biliyordu.

Şimdi de eskiden Jungkook'la beraber takıldığı arkadaş ortamında 'yeni' sevgilisi Taemin'le gidecekti

Üzücü...

~

"Evet millet! Uzun zamandır görüşmüyorduk, iyi misiniz nasılsınız?"

Hoseok'un sesi salonu doldururken Jimin işte tam da bunu hiç beklemiyordu.

Kucağında yeni sevgilisiyle beraber tam da karşısında oturmuş neredeyse öpüşecek olan bir adet Jungkook

Elindeki bardağı sıkmalı mıydı? Yoksa hakkı bile değil miydi?

Kıskanıp üzülmeli mıydı?
Yoksa hakkı bile değil miydi?

Umrunda olmamalıydı

Hoseok evine genellikle buluşma düzenlediği 6 arkadaşını çağırmıştı. Doğal olarak Jimin'le beraber Jungkook'u da davet etmişti ama ikilinin sevgili olup ayrıldığı sonradan aklına gelmişti.

E şimdi de kimseyi arayıp buluşma iptal diye açıklama yapamayacağına göre haliyle iki eski sevgili de buluşmuş bulunmaktaydı.

"Jimin iyi misin?"

Jimin karşısındaki oldukça samimi olan ikiliye bakışlarını kilitlemişken Taemin'in sesiyle irkildi.

Lowest And Lovest | Jikook Smutshot✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin