Sabah güneşinin gözüme girmesiyle hayat dolu bir gülümsemeyle hayata 'merhaba' demek yerine Hoseok oruspusu yüzünden sırılsıklam uyanmıştım. Hoseok günlük şerefsizliğini yapmış ve vazonun yanında duran çiçekler için olan suyu üstüme boşaltmıştı. Nedenmi? İnanın bende bilmiyorum."Hoseok sıçtım ağzına , gel buraya!"
"Tipini sikim YOEITDKGXKGXKG"
"Şimdi ananı laciverte boyamadımmı it oğlu it "
"Yanlız annem lacivert sevmez kırmızıya boya. "
Hoseok gerçekten maldı başka açıklaması yok.
Ani bir hamleyle yataktan çıktığım gibi Hoseok u kovalamaya başladım. Çok korkmuş olmalı ki küfürler saydırarak kendi odasına kaçıyordu.
"Gelme üstüme katil "
"Hoseok kaçma bişey yapmicam "
"Yav he he tutuğun yerde sikcen , zaten gaysın. "
"Hoseok sikcem belanı "
"Kaç posta bak uğurlu sayım 3 o yüzden 3 posta sik"
Allah ım beynimi seyifle ne günahım vardı benim.
Hoseok odasına girerek kapıyı kilitledi .
"Eninde sonunda yemekhaneye inmicekmisin sen oruspu evladı. "
Derin bir iç çekip odama üstümü değiştirmeye gittim.
Namjoon ağzını sikim bu nasıl horlama. Bide horlamam diyordu kulağımı siktin. Hyunjin ile Chan nasıl uyanmadı acaba. Normalde şu anda 3. dünya savaşı çıkması gerekiyordu.
Lan! Lan amk Hyunjin ile Chan yok. Yavşak itler kimbilir şimdi nerde sevişiyorlar. İnsan bari yatağını toplar neyse ne banane amk.
Nöbetli hizmetlilerin bizi kaldırmasına daha bir buçuk saat vardı o yüzden herkes uyuyordu. Ben de şimdi uyuyor olacaktım. Zaten dün Suga yı düşünmekten uyuyamamıştım.
Daha fazla bu ıslaklıkla durmak istemediğim için okul formasını kaptığım gibi lavaboya koştum.
İceriye girmek için kapıyı açtım ki keşke açmasaydım. Chan Hyunjin i köşeye sıkıştırmış bir elini beline dolamış öpüşüyorlardı. Kusucam amk. Ağzım açık bu ikiliyi izliyordum ki Hyunjin konuşmaya başladı
"Kapı tıklatma diye birşey var"
"Yurta sevişilmez diye bir kural var "
İyi söyledim bunu bunlar yüzünden full hd porno izliyorum amk . Bu manzaraya daha fazla katlanamayacağım.
Gerileyip tam gidecekken Chan ın sesini işittim.
"Kapıyı kapat"
"Emrin olur oruspu çocuğu! "
Kapıyı sertçe kapatıp yatağıma ilerledim. Bunların çıkıcağı yok en iyisi biraz daha uyuyayım.
...
Hoseok gözleriyle yandaki kızı işaret etti.
"Görüyonmu?"
"Evet Mingyu bi alt sınıflardan geçen okul birincisi seçilmişti. "
Mingyu ona baktığımızı anlamış olucakki gülümsedi. Hoseok şu anda çırpınan balık gibi duruyordu.
"GÖRDÜN MÜ JİMİN BANA GÜLÜMSEDİ BANA HEMDE BANA"
"Tamam Hoseok sakin ol!" diye uyardım.
"Bana aşık işte ne yapayım düşman toprakları gibiyim herkes vuruluyor bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love || Yoonmin
FanficYoongi AMK SAL BENİ BEN GAY DEĞİLİM Jimin Sende benden etkileniyorsun biliyorum