~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΒΙΒΛΙΟΥ📍ΤΙΤΛΟΣ: Oscuro Diablo - Ο Προστάτης
📍ΕΙΔΟΣ: Νουβέλα, Dark Romance, κοινωνικό
📍ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Αυστηρώς σε άτομα άνω των 20 ετών. (Χρήση ναρκωτικών ουσιών, σκηνές βίας, σεξ)
📍ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
Χρειάστηκε να σπάσει την καρδιά της.
Χρειάστηκε να κρύψει κάθε της συναίσθημα, μήπως καταφέρει να συμβαδίσει με τα δικά του θέλω και απαιτήσεις. Προτίμησε να φορέσει την αόρατη μάσκα, ο έρωτας να μην την πλακώσει.Ώσπου η λογική τρελάθηκε, έχασε τα ηνία και η τρομακτική αλήθεια κινδύνευε να την αφανίσει. Η Κίρα έχασε την αυτοκυριαρχία της και το κακό, λίγο λίγο την παρέσυρε στον ατέλειωτο πυθμένα του.
Μόνο ένας μπορεί να σώσει το «χρυσό βαποράκι». Μόνο ένας μπορεί να αναμετρηθεί με το ίδιο το κακό. Μόνο εκείνος μπορεί να ανακαλύψει την έξοδο σ αυτόν τον δαιδαλώδη λαβύρινθο και να φανερώσει κάθε κρυμμένη πληγή.
Diablo.
Oscuro Diablo λέγεται,
και έρχεται για ακόμη μια φορά στην παγωμένη Μόσχα, να διεκπαιρεώσει μια συγκεκριμένη αποστολή.
Να γίνει ένας αληθινός άγγελος...
🏷️Ρωσία, ναρκωτικά, έρωτας, περιπέτεια, σεξ, μαφία🏷️
📍EXTRA:
Το συγκεκριμένο βιβλίο, για όσους δεν το ξέρουν είναι βασισμένο σε ήρωα που γεννήθηκε στο προηγούμενο βιβλίο μου, με τίτλο «Norella: Γκρίζο παραμύθι». ΠΡΟΣΟΧΗ! Το βιβλίο «Oscuro-Ο Προστάτης» δεν αποτελεί τη συνέχεια του πρώτου, αλλά περιέχει αρκετά spoilers όσον αφορά στην πλοκή, με αποτέλεσμα, αν κάποιος δεν έχει διαβάσει τη Norella, κάποια πράγματα ενδεχομένως να μην μπορέσει να τα κατανοήσει/συνδέσει, ή, και ακόμα, να του γεννηθούν αρκετά ερωτηματικά. Σε κάθε περίπτωση, εγώ θα βρίσκομαι εδώ, για να απαντάω στην όποια απορία σας.
🆘 Κάποια γεγονότα και χρονολογίες έχουν τροποποιηθεί στη Norella, ύστερα από επιμέλεια, για αυτό μη σας φανεί παράξενο, αν κάτι στην ανάγνωση σάς ξενίσει🆘
Επιπλέον, οφείλω να σας ενημερώσω ότι η Norella αρχές του 2025 θα εκδοθεί και η νουβέλα δεν μπορεί να παραμείνει πολύ καιρό στην εφαρμογή, αφού, όπως προανέφερα, προδίδει αρκετά κομμάτια της πρώτης ιστορίας. Για αυτό τον λόγο, πριν τον Δεκέμβρη θα έχει κατέβει.
Παρακαλώ πολύ, αν πιστεύετε ότι, ως αναγνώστες δεν μπορείτε ή δε θέλετε να συναντήσετε τις αναφερόμενες ετικέτες, καλό είναι να μην προχωρήσετε στην ανάγνωση του συγκεκριμένου βιβλίου.
*Το αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων 🥰
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Στα (πιο) δικά μας τώρα,
Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ, για ακόμη μία φορά 🙏 και θέλω να τονίσω πως, προσωπικός μου σκοπός δεν είναι τα νούμερα και τα στατιστικά, αλλά η επαφή μου μαζί σας... Λίγο με ενδιαφέρουν πλέον οι προβολές και οι ψήφοι. Προτιμώ να εστιάζω στα πιο ουσιαστικά που αφορούν τη λογοτεχνία και όχι τα μαθηματικά. Για αυτό και θα σας ξαναπώ ευχαριστώ και εύχομαι, η ιστορία μου να σας ταξιδέψει ...Με αγάπη πολλή,
Η φίλη σας,
Τσαβαλά Μαρία 💠Μπορείς να με βρεις και στο προσωπικό μου προφίλ στο instagram: Maria Tsavala BookLover
🌺
YOU ARE READING
Oscuro-Ο προστάτης (Russian mafia)
Short Story⛓️ Σ' αυτόν τον κόσμο ήρθε για έναν συγκεκριμένο σκοπό. Ήρθε για να χάσει τα πάντα, να σκοτωθεί, να γεννηθεί ξανά κι ύστερα να χαράξει με φως τον δρόμο των ψυχών που άδολα η μοίρα τούς τιμώρησε. Μια τέτοια ψυχή είναι και η Κίρα, το χρυσό βαποράκι τ...