7. Bölüm

47 3 23
                                    

Selamlar efendim!!! Bugün neden bilmiyorum ama uzun bir bölüm yazma isteği geldi neyse hadi bölüme geçelim ♥∞

Açelya dan
Demir karşımda piç gibi sırıtırken onu o kadar yolmak istiyordum ki anlatamam.

"Neyse şimdi konumuza dönelim bebeğim" dedi. Galiba Demir ruh hastası.
Ama derdimiz bu değil. "Evet seni dinliyorum Demir neden geldin?" Dedim.

"Bak güzelim ben sana çok aşığım ve o Serter denen or.... ço.... seni hak etmiyor." Dedi. Yüzüne 'Sen ne ayaksın' der gibi baktım. "Si... git Demir tamam mı?" Dedim. O da bana “Gitmiyorum var mı?” diye karşılık verdi. Euzübillahimineşşeytanirracim ve Bismillahirrahmanirrahim dedim içimden.

“Demir Serter ile aramızı sen yaptın hatırlatırım!” diye çıkıştım. “Güzelim nereden bilebilirdim sana aşık olacağımı” dedi ve yavru köpek bakışı attı.{ Sorgulamayın lütfen vallahi billahi hepinizi döverim!?!?!!!} Ya sabır ya selamet . “Olum anlamıyorsun galiba senle benden olmaz” dedim ama o sinsice güldü ve beni kucağına aldı.

“Demir ne yapıyorsun?!?! İndir beni düşücem!!!!!!!!” diye bağırdım. “Birincisi seni kaçırıyorum ikincisi düşmezsin çünkü seni tutuyorum” dedi güven veren bir ses tonuyla. Niyeyse ona güvenmek istemiştim.

Demir'den
Bir kadın her haliyle güzel olmazdı. Gerçi bu güzellik değil mükemmellik. “Yaaa Demir indirir misin beni artık” dedi ve yavru köpek bakışı attı. Benim bu kızın gece gibi kara olan saçlarına ve okyanus mavisi gözlerine karşı zaafım vardı. O yüzden hemen arabaya bindirip kemerini taktım.
Ve sürücü koltuğuna geçtim. Kapıları kilitledim çünkü sevdiğim kadını elimden kaçırmak istemiyordum gerekirse onu buraya hapis ederim ama benden gitmesine izin vermem.

Açelya kolarını göğsünde bağlamış bir şeyler düşünüyordu.“Ne düşünüyorsun güzelim?” dedim meraklı bir ses tonuyla. Ama bana ‘Sanane yavşak’ bakışı atınca gülerek ağzıma fermuar çektim.

Tekrardan merhabalar efendim. Yeni bölüm nasıldı? Beğendiniz mi fikirlerinizi bekliyorum yazım yanlışı olur ise şimdiden özür dilerim. Baybayyyyyyyy kendinize iyi bakın.

 Baybayyyyyyyy kendinize iyi bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kalp HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin