Evet efendim ben geldimmmm!! Bu önemli bir konu tamam mı? Yazarınız geri döndü. Ve şimdi şöyle ki bu bölümde bence hepiniz sevineceksiniz. Evet efendim şimdi sözümü tutmaya gidelim ve uzun zaman sonra YENİ BÖLÜME HOŞGELDİNİZZZZZZ
Açelyadan
Gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm simalarla ağzım kocaman açıldı.“Hoşgeldin bebeğim!” diye bağırdı Serter. “NE BAĞIRIYORSUN AYI” diye haykırdı Zeynep. Ve ensesine şaplak attı.
“Sarışınım sakin ol” diye yatıştırıcı ses tonuyla konuştu Serter. “Bölüyorum ne oluyor bu siktiğimin yerinde?” diye sordum en sonunda.
Serter ağzını açmış konuşucakken Zeynep konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı. “Şöyle ki bebeğim seni kaçırdık’’ diye soruma cevap verdi.
‘‘Hah komik şaka’’ diye konuşup güldüm.
“Güzelim şaka yapmıyoruz” diye aşırı ciddi bir ifadeyle konuştu Serter. Hay sikeyim böyle işi amına koyim.Sertere Side Eye bakışı atmaktan kendimi alıkoyamadım. “Peki neden ben?’’ diye mantıklı bir soru yönelttim.
“Çünkü güzelim eğer biz olmasaydık şu an sen demirle sevgiliydin.’’ diye konuştu Serter. Ağzına bir tane çarpçaktım o olcaktı.
“Sana ne kiminle sevgili olduğumdan” diyip göz devirmem kaçınılmaz olmuştu.
“Ne bakıyorsun yarrağım” diye sataştım arkadaki korumaya koruma da havaya bakıp gözlerini kapattı. Büyük ihtimalle sabır diliyordu.
“Açelya düzgün dur” dedi Zeynep.“Sen de siktir git kardeşim ” diye ona da çıkıştığım da arkamdan biri ağzıma pamuk dayadı ve görüntü bulanıklaşıp en sonunda kayıp oldu..
Evet efendim bölüm şimdilik bu kadardı uzun zaman sonra yazmak iyi hissedtirdi. Ve yazmayı da özlemişim. Şimdi benim planım şu iki gün de bir bölüm atmak. Yani haftada üç ya da dört bölüm demek. Ve şuanlık size veda ediyorum kendinize iyi bakın öptümmmmmm baybayyyyyyyy 💋 💋 💋 💋 💋 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Hırsızı
ActionBirinin size anonimden yazdığını düşünün ve daha sonra bu kişinin arkadaşınızın abisi olduğunu... Ve işte karşınızda Açelya ve Demir'in hikâyesi