Yanıldı, pek fazla görülen bir şey değildi onun yanılması. Birkaç günü beklemedi. Ertesi gece yine aynı saatlerde, yataklarla dolu tuhaf salona giriş yaptı.
Yorgunluktan bayılan, sarhoş olup sızan, yorganın altında gizlice birbirini yiyip bitiren insanları geçti.
Anımsadığı yüzü görünce yatağın ayak ucunda duraksadı.
Ne amaçla buraya geldi?
Kadını bulmayı mı umuyordu?
Hayır, o bir kız çocuğuydu. Masum yüzündeki huzurlu ifadeyle yanında yatan herkesi uyutabilecekmiş gibi duran bir kız çocuğu. Toji Fushiguro gibi birini...
Adam kızı izlemek istedi fakat o, ela gözlerini açıp loş ışıkta parıldayan buğulu gözlerle adamın gözlerine baktı.
"Gelmeyecek misiniz bayım?"
Onun belli belirsiz fısıltısının verdiği panik ve heyecan duygusunu adam, saçlarının ucundan iliklerine kadar hissetmişti.
Dün gece yaptıklarını tekrarladı. Tuhaf dosya çantasını çekmecenin üzerine, eşyalarını çekmeceye koydu. Kilitledi. Kilidi pantolonunun cebine attı. Ve kızın yanına uzandı.
Bu sefer kızıl saçlı kız kendisine dönük, örtünün altında yatıyordu.
Toji dün geceki gibi yattı, mavi gözlerini tavana dikti. Uyuyabileceğini sanmıyordu, yine de buraya geldi ve bu yatağa yattı. Kızıl saçlı kızın yanına...
"Bayım."
Gözleri yavaşça yana, sesi masum, ürkek bir kedi gibi çıkan kıza kaydı.
"Bana yaklaşır mısınız? Üşüyorum."
~
-darwin-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCARLET ♛ F. TOJI
Fanfiction"Unutacak mısın?" "Nasıl unutabilirim? Düşmanımsın sen." ♛ *Manga ve animeden bağımsız* {25.03.2024...} {...26.03.2024} -𝖉𝖆𝖗𝖜𝖎𝖓-