♡ Introduction ♡

501 55 2
                                    


පෙර පැවසු ආකාරයටම මෙම පොතෙ ප්‍රධානතම අරමුණ වන්නෙ කැස්බෑ ෆැන්ඩම් එකට සහ Yizhan ship එකට අපහාසයක් වන කතා සම්බන්දයෙන් නිසි පියවරක් ගැනීමයි...

මේ සඳහා ඇතුළත් සීමා නම් ,

☆  Yibo හෝ Zhan යන දෙදෙනාගෙන් එක් අයකුවත් කැමැත්තෙන්ම වෙන අය සමඟ දක්වන කිසිදු ලිංගික ක්‍රියාවක විස්තරයක් කිසිදු කතාවක ඇතුළත් නොවිය යුතුයි.

ත්‍රීසම් වැනි තුන්වෙනි පාර්ශවයක් හෝ ඊට වැඩියෙන් එකතු වී සිදු කරන ලිංගික ක්‍රියා සහ එම කැටගරි මූලික කරගන bjyx ff ලිවිම නොකල යුතුයි.

☆දූෂණ සිද්ධි... සහ ලිංගික ක්‍රියාකාරකම් දරාගත නොහැකි ලෙස,පිළිකුල් ලෙස අනවශ්‍ය විදිහට විස්තර කිරීමක් සිදු නොකල යුතුයි.

☆" ගණිකා / පිරිමි ගණිකා " වැනි වචන මෙන්ම අනෙකුත් අපහාස සහගත වචන චරිත හැදින්වීම සදහා හෝ කිසිදු අකාරයකින් Bjyx ff එකක Yibo හෝ zhan වෙනුවෙන් භාවිතා නොවිය යුතුයි.

☆තවත් අපගෙම හෝ පිට කතු කෙනෙක්ගෙ පොතක් නියම අයිතිකරුගෙ අනවසරයෙන් කොපි කර පළ කිරීම නොකල යුතුයි.

Yizhan Non fiction යනු තරග වල පහසුව සදහා පමණක් නිර්මාණය වී ඇති Categorie එකක් පමණක් බැවින් සිංහල නම් භාවිතා කරන නමුත් Wang Yibo සහ Xiao zhan ගේ රූප නාම අවභාවිතා කරමින් ලියවෙන අසභ්‍ය කතා පිලිබදවද මෙහිදී අපව දැනුවත් කල හැක...

🚫

Bjyx ff ඕනැම එකක ඉහත සදහන් කරුණු කඩ කිරීමක් සිදු වෙනවා නම් ඔබට ඒ කතාව හෝ එම කතුවරයාව සෘජුව මෙම පොතේම කමෙන්ට් එකක් විදිහට දාන්න පුලුවන් එහෙමත් නැත්තම් අපව ඉන්බොක්ස් සම්බන්ධ කරගන්න ඒ ගැන කියන්න පුලුවන්...

☆ ඉන් පසුව අපි එම කතාව මෙම පොතේම පල කරනවා ඔබගෙ අදහස් දැනගන්න....සහ එයින් පසුව ලැබෙන්නෙ ඍණ ප්‍රතිචාර පමණක් නම් ඒ සඳහා නිසි ක්‍රියාමාර්ග ගැනීමට කටයුතු කරන්න පුලුවන්...

🔸ඔබට තවත් කරුණු මේ සදහා ඇතුළත් කිරීමට ඇත්නම් අපව ඉන්බොක්ස් සම්බන්ධ කරගන්න...

🚫 ඉන්බොක්ස් කතා කරන කිසිදු අයෙක්ගෙ නම් ගම් හෙලි කිරීමක් සිදු වන්නෙ නැති බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

සැ.යු :

තාක්ෂණික දෝෂයක් හේතුවෙන් කපල් ඉවෙන්ට් එක අද දින හවසට කල් දමනවා...Introduction පිටුවට ඔබගෙ මනාප පල කිරීමෙන් වළකින්න...දැනට පල කර ඒවා කමක් නෑ....මින් එහාට පල කරන අය හවස් වෙන තෙක් මදක් රැදි සිටින්න...

මින් එහාට පල කරන අය හවස් වෙන තෙක් මදක් රැදි සිටින්න

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
❢ The Shadow Of Yellow Sprite ❢Où les histoires vivent. Découvrez maintenant