PARALEL EVRENDEKİ HAYATIM

4 2 8
                                    

Hiç paralel evrendeki hayatınızı gorsünüz mü?
Ben gördüm.Anlatmaya başlıyorum. Yıl 2030
"Anne bir deney yapılacakmış.Katılmak istiyorum.İzin verir misin?"
"Ne deneyiymiş bu?"
"Bizim Dna'mizdan alip embriyo'ya aktarılacak ve ona artık biz bakacağız.Yani bizim kopyamızı yapacaklar."
"Hmm... Peki tamam katılabilirsin."
"Yess teşekkür ederim annee."
Evden çıkarım ve laboratuvara giderim.
"Deneyin gönüllüler bu formu dolduracak!"
Formaları doldurduktan sonra deneyi yapmaya başladılar.Deney bittikten sonra bize dokuz ay sonra tekrar gelmemizi emrettiler.Eve gittiğinde cok heyecanlıydım.20 yaşında doğurmadan anne olacaktım.Aradan 9 ay gecti ve biz labaratuvara gittik.Bebek doğmuştu.Resmen benim kopyamdı.Onu görünce çok şaşırmıştım.Bildiğin ben benim kopyama annelik yapacaktım.Bebeği eve getirdiğimde herkes bebeği görünce çok şaşırmıştı.Çünkü biri bile inanmıyordu böyle bişeyin olacağına.
Bir gün ben bebeği evdekilere bırakıp bebek için kıyafet bakmaya çiktim.Eve döndüğümde o beni kahredecek haberi öğrendim
Bebek...yoktu.Kaçırılmıştı.
Ben bunu duyduğumda ilk başta inanmadım fakat bu acı ama gerçekti... Polise haber verdiğimizde bende polislerle aramak istiyordum fakat onlar izin vermiyorlardı.Bir kaç vün sonra Kırsal bir alanda bir nehrin içinde beze sarılmış bir şey vardı...
"Bebeğim..."Ölmüştü...
"Yaşıyo demi yaşıyo"diyordum fakat herkes bende dahil öldügünü anlamıştık.Çığlık atarak"Hayır ölmedi benim bebeğim.Benim bebeğim ölmez."diyordum.Ama gerçek ortadaydı daha adını bile koyamadığım kızım ölmuştü...

PARALEL EVRENDEKİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin