9.

887 54 42
                                    

Felix uyandığında içinde ki penis ile uyanmıştı, kendini çekmişti.

F: Sike bak kafamdan büyü-

H: Lee ağzını topla yorgunum.

F: Lee ogzono toplo yorgonom.

Hyunjin'in dudakları yukarıya doğru kıvrılıyordu,kurallar yine cignenmisti ve bu sefer eli ağır olacaktı.

H: Ah, bebeğim babacığını yine üzdün.. Babacık sana akşam cezanı verecek..

Felix acayıp şekilde ürpermisti, çünkü eğer bir daha olursa sex oyuncağı üzerinde denencekti.

F: Ben yeni uyandım, oyüzden ceza verme..

H: Kes Lee, bu kadar yaramaz olcağını düşünmedim ve ceza hakediyorsun şimdi sesiz ol.

Felix duşa girmiş çıkmıştı.

F: Of çok yorgunum deliğim sızlıyor..

H: Olabilir bebeğim.

Felix beline sarılan eller ile kesik nefesler vermişti, bu adamı her ne kadar sevmesede ona ellediginde birşeyler hissediyordu.

Hyunjin Felix'in boynuna öpücük bırakıp kendini geri çekmişti.

H: Kahvaltıya ın inmezsen aç kalırsın.

Felix, kafa sallayarak, hızla işini Halledip aşağıya inmiş.

Felix'in aklına kural gelmişti sandalyeye oturmak için önce izin istedi.

F: Sandalyeye oturabilir miyim?

H: "Sandalyeye oturabilir miyim?.. " ne?

F: Babacığım.

H: Efendim hayatım?

F: Sandalyeye oturabilir miyim babacığım?

H: Oturabilirsin bebeğim.

Felix, oturup kahvaltısını etmeye başlamıştı, Hyunjin şuan iyiydi küçüğü onu dinliyordu.

H: Bebeğim ben işe gideceğim, yaramazlık yapmazsan ceza vermekten vazgeçicem.

F: Peki.

Hyunjin Felix'in saçını öpüp ayrılmıştı.

2saat geçmişti ve Felix'in canı fazla sıkılıyordu.Bahçeye çıkmaya karar verdi çünkü orada en sevdiği nergis(narsist) çiçeği vardı, hemde fazlasıyla vardı.

Felix bahçeye çıkıp sevdiği çiçeğin yanına gitmişti, kokusunu ciğerlerini doldurarak çekmişti.

Felix zamanını bahçede geçirerek sürdürdü.

꙰꥟
Hyunjin içeri geldiğinde, Felix'i göremeyince kaşları catıldı, zaten bugün yorgundu minik bebeğini görerek yorgunluğunu geçirmiş oluyordu ve şuan yoktu.

H: Felix!

Felix bahçede olduğu için birşey duymuyordu.

Hyunjin'in göz bebekleri bahçe ile buluşurken, sarışın çocuğu yerde uzanırken görmüştü. Melek gibi.

Hylunjin'in kaşları gevsemisti,minik ve içtenlik bir gülümseme oldu, Felix'in yanına o gülümseme ile gitti.

Felix arkasından birinin yaklaştığını farkedince, arkasına bakmıştı ve Hyunjin'i görmüştü ama onun gülümsemesi ile içi erişmişti sanki,güzel ve sıcak bir gülümseme takındı Felix.

F: Hoşgeldin..

H: Hoşbuldum bebeğim.

Hyunjin Felix'in yanına oturup, onun parlak gözlerine baktı,bembeyaz dişleri ile gülümsedi Hyunjin.

Felix inci gibi dişlerle gülümseyen adama hayranlıkla bakıyordu, ilkdefa içten gülümsüyordu gözleri fazla parlak olmuştu, elmas gibi.

H: Beni yiyecek gibi bakıyorsun Lee

F: Senle kavga etmekten vazgeçicem nedensizce içimdeki sese uyucam.

H: Bebeğim sana hayranım.. Ama sana ilk elledigim zaman benden nefret ettin mi?

F: Biliyor musun? Senin her dokunuşun kalbimi eritiyor. Sizii tanımama izin verin Hocam.

Dediğinde"hocamı" alayla söylemişti, Hyunjinde gülümsemişti.

H: İzin isteme bunun için.

F: Şuan şu sıcak gülümsemen ile kalbim eridi aslında beklemiyordum daha 2 gün olmadan şuan bu durumda içimizi döküyoruz ve birde sabah tartışmamız ergen gibi bağırıyorum

H: Bende şaşırdım açıkçası, herneyse güzel zaman geçirelim ve kurallarım hâlâ geçerli bebeğim, sana kimse dokunamaz benimsin, her zaman.

Felix sadece parlak gözü ile ona gülümsedi.

😺.

İvet hızlı oldu yav.

Neyse sevdiniz umarım ✸

Sizleri seviyorum, muckkk😍💗

Byss

-🎀★.

Teacher's Pet/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin