11.Final

924 47 124
                                    

Sam Felix'i Hyunjin gelmeden, olduğu yerde ona yumruk geçirdi.Bir kere daha Felix'e vurcaktiki omzundan tutularak ,geriye sert şekilde düştü.

H: Seni pic Sam! Kardeşim olmayı hakketmiyorsun bile! O şirket hisselerinin yarısını vermemekte iyi etmişim! VE BENİM OLANA DOKUNDUN!

Hyunjin Sam'in üstüne çıkarak sert şekilde vurmaya başladı, Sam'in yüzü tanınmaz oldu.

Hyunjin sert şekilde Sam'in yüzüne tükürdü.

H: Bana benzediğin için utanıyorum.

Hyunjin korumasını çağırıp Sam'i aldirtmisti.ve Felix ağlıyordu.Hyunjin içinden küfür savurdu.

H: Bebeğim..

F: H-hyunjin!

Felix Hyunjin'in boynuna sıkı mı sıkı sarılmıştı.

F: Beni asla yalnız bırakma!...

H: Artık beraberiz bebeğim,seni ASLA yalnız bırakmayacağım.

2-3 ay sonra --.(Felix liseyi bitirdiği için ve yüksek puanlardan dolayi Hyun ile çalışıyor..)

F: Hyunjin nerdeyiz? Gözümde kapalı...

H: Geldik bitanem bekle.

H: Aç bakalım.

Felix gözünü açtığında acayip güzel bir restorandaydılar.Felix'in sevdiği nergis çiçeği de etrafta vardı..

F: Burası çok güzel...ve neden boş?

H: İkimiz için boşalttım güzelim..

Felix'in yüzünde güller açmıştı,onun sevgisini iliklerinde hissetdi..

F: Teşekkürler ederim Jin..

Felix Hyunjin'in dudağına kocaman öpücük bırakmıştı.

-Guzelce yemek yediler, tatlı yediler.-

H: Bebeğim gel sahile çıkalım.

Hyunjin Felix' ile beraber sahile geldi,sahilde güller ile kaplıydı.

H: Felix.. şuan böyle olmamamız benim için güzel bir durum seni gerçekten çok sevdim iyiki tanıdım.Senle geçirdiğim her vakit kaybettiğim çoğu duyguyu kazandım Teşekkürler Felix..

F: Hyunjin..bende senden ilk korkmuştum,okuldaki ciddiyetin...ve yalaka biri değilim.İcimden geliyor, özellikle sana seninle bahçede konuştuğumuz zaman o güzel gülüşün ile anladım ki sen benimsin ben senin.Sozlerini hep tutdun teşekkürler Hyunjin iyiki varsın seni çok seviyorum babacığım..

H: Pekala...,benimle evlenir misin Hwang Felix?..

Felix'in gözünden minik bir yaş gelmişti, Hyunjin'i çok seviyordu.

F: EVET!..

Hyunjin Felix'in dudağına uzun bir öpücük bıraktı.

••••••~~~~~
8 yıl sonra...

F: Hyunjin hadi bebeğimizin kontrolüne gidicez.

H: Geliyorum hayatım bekle

Felix ve Hyunjin arabaya binip yola çıkmıştı.

F: Hyunjin şu pastaneciye gidebilir miyiz?

Hyunjin oraya bakıp,cevaplamisti.

H: Olur bitanem.

Hyunjin pastanenin oraya sürerken kontrolsüz şekilde gelen tır büyük bir şekilde Felix ve Hyunjin'e çarpmıştı..

F: Seni.. seviyorum Hyun..

H: Bende seni... seviyorum..guzelimm..

Ve Felix ve Hyunjin'in gözleri kapanmıştı..

Felix gözlerini açmıştı.Beyaz odada, olanları düşünürken herşey aklına gelmiş elini karnına koyduğunda boşluğu farketmişti ,ve Hyunjin.

F: Bebeğim! HYUNJİN! KİMSE YOK MU?!

D: Efendim,sakin olun lütfen.Bebeginiz üzgünüm kaza sırasında düşük oldu.Esiniz Hwang Hyunjin.. üzgünüm o da vefaat etti.. geçmiş olsun.

Felix donup kalmıştı yaşam sebepleri artık yok ve tekti. Ne bebeği ne de Hyunjin vardı. Felix sinir ile ayağa kalktı.

F: NEDİYORSUNUZ LAN!? NERDE EŞİM NERDE ÇOCUĞUM NERDE! EŞİMİ VE ÇOCUĞUMU GÖSTERİN BANA LANET GELSİN HEPİNİZE.

--
Felix koşarak çatı katına çıkıp,atlamak için bir yere geçti.

F: Hyunjin,ve güzel oğlum yanınıza geleceğim beraber daha mutlu olucaz biliyorum, şimdiden intihar ettiğim için özür dilerim...

Ve Felix'de atlamisti.

Biliyordu yaşayamazdı bi gün bile çocuğu eşi olmadan.
Onun hayatı olmuştu çocuğu ve eşi şimdi hayatından iki kişi kopmuştu.

...

Öldürmeyin beni angst(?) yazmak istedim😓😓

Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum Sağlıkla kalın muckk 😘

-.

Teacher's Pet/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin