•1.rész•

32 2 0
                                    

Mira:
Péntek este Jessi-vel eldöntöttük hogy el megyünk bulizni. 19:30 kor már csengetett is,le mentem és kinyitottam.
-Szia, Jess. Mosolyogtam rá.
- Szia Mira. Megölelt amit viszonoztam.
- Mehet a készülődés?
- igennnnnnnn
Sminkeltünk majd fel öltöztünk

- Mehet a készülődés? - igennnnnnnnSminkeltünk majd fel öltöztünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mindketten ilyen ruhában voltunk csak Jessica pirosba. Hívtunk egy taxit és 15 perc múlva meg is érkeztünk a buliba. Jessi egyből oda vitt két fiúhoz. Az egyik rám nézett majd mosolygott.
- Sziasztok, ő itt Mira. Amelyik engem nézett megszólalt.
- Szerintem ő is be tudott volna mutatkozni, vagy nem?. Nézett rám.
- Jaj milyen okoska valaki. Forgattam meg a szemem amire ő mosolygott.
- Szóval, akivel majdnem meg öltétek egymást a beszolásokkal Lucas és aki egész végig hallgatott Da. Ekkor közbe szólt a másik srác.
- Dani vagyok, nem jösz fel?. Nézet rám majd elmosolyodott perverzen.
- hmmm had gondoljam végig. Mentem oda hozzá. - Nem. Majd egy jó nagy pofont levettem neki szerintem meg is maradt a helye.
- ezt most meg kaptad Dani . Nevetett fel Lucas.
- és most megyek, nem töltöm az ilyen hülyékkel az időm
- azt majd meg lássuk mikor az ágyba leszünk kit fogsz hülyének hívni. Kacsintott rám Lucas mire meg fordultam és jól fel pofoztam majd el mentem a pulthoz piát kérni mire valaki meg markolja a kezem és ki húz Nick volt az.
- huhu, de jól nézel ki bby. Néz rám majd a falnak szorít.
-hadjál már . El löktem mire ideges lett és ki ráncigált az épület elé amit Lucas észre is vett.
- auu ez fájt te majom!
- van valakid? Az arca nagyon piros volt.
- semmi közöd. Mire ő meg akart ütni majd ott termett előttem Lucas.
- Hadj neki békit!
- Meg húztad?!. Nevetett fel.
- igen és együtt is vagyunk.
Igen ezt mondta én se hittem el
-ezt még megbánjátok! Mondta majd el ment Nick.
-köszi szépen hogy segítettél!. Néztem rá.
- ugyan majd az ágyban meg köszönöd. Nézett perverzen, mire fel pofoztam.
- tipikus "jó kislány". Mondta mosolyogva.
- tipikus "rossz fiú". Ezzel a mondattal be mentem majd vissza mentem a pulthoz és csak annyit érzek hogy valaki megmarkolja a fenekem, meg fordultam és Lucas volt az mire ki ráncigáltam, bár az előtt ittam egy kicsit.
- mi a f... képzelsz?! Néztem rá dühösen.
- nagyon jó a feneked, el aludnék rajta.
- ezt nem hiszem el. Meg akartam pofozni de ő oda szorított a falnak és meg csokolt.
- Nincs egy kicsit meleged?. Mondta miután nevetett.
- mindjárt neked lesz meleged, és ez nem volt semmi csak egy picit részeg vagyok, szóval én most be megyek.
- attól el mondhatom Jessicának hogy megcsokoltalak,vagy nem?
- nem baszki!
- uhum. Majd be ment utána pedig én is majd éjjel taxival el indultunk haza.

429 words
( Na remélem hogy eddig tetszik a történet ez most egy picit rövid de majd lesz hosszabb is❤️)

Bele szeretem egy rossz fiúba.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora