BOLÜM : 3

1 1 0
                                    

Yeni bolüm geldiiii!!!
Sabah kahvaltıyı hazırladım Laren'i ve Borayı uyandırdım. Kahvaltı ettik ve kapı çaldı Bora açtı ve karşısında ailesi vardı!
Ailesi içeri girdi ve Laren ve benle konuştu. Boranın eve dönmesine yardımcı olmamızı istedi ama Bora hiçbir şekilde dönmek istemedi ve ailesi eve döndü fakat Bora bizimle kaldı ve bir anda bana sarıdı ve ağlamaya başladı ne olduğunu sordum ve bana :
-Ben bir daha o eve gitmek istemiyorum ama annem dönmemi istiyor nolur bana yardım edin dedi. Bende tamam yardım ederim dedim ama Laren'e baktığımda ağlıyordu. Laren ona baktığımı fark edince bir anda gözyaşlarını sildi ve gülümsemeye başladı. Sonra Laren:
-Boracığım merak etme istediğin zaman ailenin yanına gidebilirsin ama istemezsende kalırsın problem değil.
Bora:
-Teşekkür ederim Laren abla.
Ben:
- Hadi bi şeyler yapalım.
Bora:
-Ne yapsak ki.?
Laren:
-Dışarı çıkalım olmaz mı?
Ben:
-Bana uyar.
Bora:
-Bana da .
Ben:
-Hadi hazırlanıp çıkalım o zaman. (Soru:Ben yerine ateş mi yazıyım yoksa böyle iyi mi?)
Bora:
-Ben hazırıımm!
Laren:
-Bendeee

Herkes hazırdı ve dışarı çıktık önce bir restaurant a gittik ve bir şeyler yedik.
Sonra lanaparka gittik ve baya eğlendik.
Eve döndük ve televizyon izledik. Akşam olduğunda ise Boran'ın ailesi yine gelmişti. Bora'yla konuşmak için benim odama geçtiler. Bende yukarı çıkmıştım
inmek üzereyken konuşmalarını kulak misafiri oldum yanlış olduğunu biliyorum ama merak ettim ve ailesi Bora'ya dönmesini istediklerini söylemişti ama Bora şöyle dedi ben Ateş abi ve Laren ablayı bırakmam onlar benim için bir aile gibi oldular dedi ben indim Laren gözlerimin dolduğunu farketti ve ne olduğunu sordu ve bende olanları anlattım Lare'nin de gözlerinin dolduğunu gördüm yanına oturdum ve bana sarıldı bende ona sarıldım ve bir anda Bora ve ailesi indi Laren hemen gözyaşlarını sildi ve Bora'ya baktı Bora koşarak bize sarıldı ve gitmeyeceğini söyledi ailesi gitti ve Boran'ın gerçekten bizi ailesi gibi görüp görmediğini sordum ve bana siz benim ailemden daha iyi bir ailesiniz dedi. Saat talaşık 23.30'du ve yattık. Sabah kalktığımda Bora bağırıyordu. Laren'de koltukta yoktu. Yukarı çıktım Bora ailesiyle telefonla konuşuyordu ve Laren'de onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Bora beni gördü ve telefonu bana verdi. Annesi hala konuşuyordu bende Bora eve gelmek istemiyor bırakın şu çocuğu dedim ve kadın telefonu kapattı.
Bora ağlıyordu ve koşarak bana sarıldı ve bende onun kafasını okşadım.
Bora:
-Sana abi desem olur mu?
Ateş:
-Problem değil istersen Ateş bile diye-
bilirsin.
Laren:
-Benim içinde problem değil.
Bara:
-Tamam o zaman abi.
Kahvaltı ettik ve Laren'le salıncağa geçtik
Laren beni yanağımdan öptü bende onun
yanağından öptüm... Dışarı çıktık ve onları barınağa götürdüm Laren kedi mi sahipleneceğiz yoksa köpek mi bende si bilirsiniz dedim ve gri bir İngiliz stuff sahiplenmeye karar verdik Bora arasından birini seçtik ve pet shopa geçip oradan onun için tasma, şu ve mama kabı, taşıma çantası,mama,ödül maması aldık ve aşılarını yaptırdık. Eve geldik.Balkona tuvalet pedini serdik.

1 HAFTA SONRA

Köpeğimizin artık bir ismi vardı adı "Lucy"
oldu. Ve bize çok alışmıştı.Artık Bora'yı ailesi rahatsız etmiyordu. Laren'le salıncaktayken Laren ağlamaya başladı nedenini sordum ve bana ailemi özledim ama yanlarına gitmek istemiyorum dedi. Bende istersen beraber gidip gelebiliriz. Laren'de "olur.. " dedi sessizce. Bora'ya haber verip çıktık Bora'da gelmek istedi ama izin vermedik.Lare'nin evine gittik Laren kapıdan konuştu ve döndük annesi'nin ona sarılmasına bile izin vermedi. Eve döndük ve Lucy ile oynadık. Çok eğlendik. Sonra bir şeyler yedik ve sinema gecesi yaptık.

DEVAMI BOLÜM 4'te

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İsmi Bende SaklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin