0.1

857 49 25
                                    

Volkan Hocanın emriyle hepsi spor salonuna doluşmuş,Volkan Hoca'nın gelmesini bekliyorlardı. Muhtemelen Futsal takımına adam seçilecekti. Altay gözlerini yeni gelen altı çocuğa dikti. Arasından üçünü tanıyordu;biri üvey kardeşi,biri üvey kardeşinin yakın arkadaşı ve diğer çakma sarışın çocuk en yakınlarından birinin kuzeniydi. Gözlerini kumral mı sarışın mı olduğunu anlayamadığı çocuğa dikti. Çocuk arkadaşına bakıp dudaklarını kemiyordu. Stres olduğu her halinden belli olan çocuk kahverengi gözlerini Altay'ın simsiyah, bakanı içine çeken karadelik misali gözlerine dikti. Uzun boyu çocuğun dikkatini çekti, kahverengi gözlerini siyah kıvırcık saclara dikti. Gözleri yeniden birbirini bulduğu anda Volkan Hocanın alkış sesi duyuldu.

"Haydi beyler?! Toplanın!"

Volkan Hoca konu futbol olunca tum otoriterligini ortaya koyardi,bu seneki ogrencilerine inanci tamdi,simdi ise inancini tazeleyecek yeni yuzler arıyordu. ne sansliydi ki o yuzler tam karsisinda duruyordu.

⭐⭐⭐

Uzun ve yorucu bir testten gecen çaylaklar meraklı gözlerini Volkan Hoca'ya diktiler. takımdakiler ise kimlerin takıma girip giremeyeceğinin tartışmasındaydılar,fısıltıları salonu kapliyor,caylaklari daha da heyecanlandirip ayni anda strese sokuyordu.

"Keremin frikikleri harbi manyaktı,duran topları altaya nasıl doksandan geçirip durdu çocuk!"

"Ardayı zaten halısahadan biliyoruz,tartışmaya kapalı. Kenan manyak iyi forvet oynuyor,çocuk okulun messisi olur be hacı"

Volkan Hocanın alkış sesi ile tüm sesler kesildi.

"Evvet beyler ismini okuduklarım yanıma gelip sınıfını,okul numarasını ve telefon numarasını altaya versin lütfen"

Gözünü merakla Volkan Hocaya bakan çocuğa dikti Altay. Hala aklı ondan yediği gollerdeydi. Çocuk bu yaşına göre çok yetenekliydi,bu zamana kadar nerdeydi?

"Kerem Aktürkoğlu"

Kerem diye geçirdi içinden. Hoşgeldin Kerem Aktürkoğlu.

📼📼📼
Volkan hocanin erleri🫡🫡
Katilimcilar:
Mert, miha, ferdi,altay,halil,ismail hakan,irfan can eğribayat,berat,Volkan hoca

Altay,Kerem kişisini ekledi
Altay,Ardam kişisini ekledi
Altay,alamanci velet kişisini ekledi
Altay,Halilin kuzen halisaha kişisini ekledi
Altay,Kazımcan kişisini ekledi
Altay,Yunus kişisini ekledi

Altay
Öncelikle gruba hosgeldiniz
Ben kaptaniniz altay bayindir
umarim iyi anlasiriz zaten iyi cocuklara benziyorsunuz

Kerem
merhaba
ben muhammet kerem akturkoglu
10/B'deyim
kaptan ppsinde ne guzel cikmis||

Kazımcan
merhaba kazimcan ben
keremle ayni siniftayiz

Kenan
kenan ben
altay abi taniyo zaten
ardanin arkadasiyim
9/C'sinifindayiz

Arda
selam ben arda
altayin erkek kardesiyim
kenanla ayni siniftayiz
umarim iyi anlasiriz🙏🏻🙏🏻

Volkan
selam cocuklar ben volkan hocaniz.
grupta dozunu kacirmadan rahat davranabilirsiniz
yarin hepinize uygunsa okul cikisi spor salonuna gelin,tanisir kaynasiriz.

üst sınıf sorunsalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin