0.4

380 40 13
                                    

Herkes soyunma odasından çıkmışken yine dolabında bir not buldu Altay. Bu sefer bulduğu kağıt not değil,mektup sayılırdı, gerçekten uzundu. Soyunma odasındaki taburelerden birine oturdu ve okumaya başladı:

Sevgili Altay'ıma
umarım bu notlar seni rahatsız etmeye başlamamıştır çünkü içimi açacak birilerine ihtiyacim vardı ve ben tesellimi sende buldum. Tüm sorunlarımın çözümü sensin gibi geliyor Altay. Sadece sana açabilirim içimi.Nedendir bilmem,sana olan bir güvenim var,sana olan aşkımdan kaynaklı diye düşünüyorum ama ben sana aşık olmasam bile, tanımasam bile yine sana güvenecekmiş gibi hissediyorum kendimi. Aslında bu olaylari sana anonim olarak değil,kendim olarak anlatmak çok isterim ama beni dinleyecek kadar yakın mıyız bilmiyorum-dinlesen bile muhtemelen sadece kibarlık yapmak için dinlerdin gibime geliyor-. En yakınlarıma bir şey anlatmaktan o kadar çekiniyorum ki, benden sıkılırlar,bir zaman sonra dertlerim onları sıkar diye.ben gerçekten o kadar yetmiyorum ki hiçbir şeye. Ne iyi bir abi olup kardeşimi koruyabiliyorum,ne şu sıra kafami derslerime verebiliyorum,ne de futbol ilgimi çekiyor,ne de hobilerim. O kadar tükenmiş hissediyorum ki. Sana olan aşkımdan doğan problemler -hiçbirinin sebebi sen degilsin- , ailemin kardeşime yaptığı baskı ve onu bu halde görmem, dersler,insanlar, arkadaşlıklar o kadar gözümde büyümeye başladı ki boğuluyorum. Kardeşim kendine zarar veriyor Altay fakat ben elini tutup yapma bile diyemeyecek kadar acizim, bildiğimi belli edemeyecek kadar korkağım,ailemin karşısına geçip rahat bırakın artık onu diyemeyecek kadar korkağım,kendimi sana göstermeyecek kadar korkağım,insanlarin beni "ibne" olarak anmasına karşı çıkamayacak kadar korkağım ve bu korkaklığım hem bana hem de çevreme çok zarar veriyor. Keşke senin kadar cesur olup ailemin karşısına gecebilseydim,keske senin kadar cesur olup kendimi insanlara açabilseydim, keşke senin gibi insanlari takmasaydim. Bazen hayal ediyorum, eğer biz olsaydık beni tüm insanlara karşı korur muydun? Korurdun tabii ki. Sen sevdiğinin kılına zarar gelmesini istemezsin, sevdiğinin bir saç teli için kendini feda edecek kadar güzel seversin Bayındır. Keşke birlikte olsaydık ve sana sığınabilseydim, hoş şuan da sana sığınıyorum ama yetmiyor. "Evim" dediğin insana uzaktan bakmak ne kadar zormuş meğer,insan bir gidip sarılmak için dünyaları vermek istermis bazen.

okuduğu notla bakışmaya başladı Altay. canı yandı, tanımadığı ama onu çok seven kişi için canı o kadar yandı ki kalbinin en derinliklerinde hissetti o acıyı. O kişiyi bulmak, bulduğu an sarılıp sarmalamak ve her şeye karşı koruyacağına yemin etmek istedi fakat şuan elinden gelen tek şey oturup notla bakışmak oldu.

⭐⭐⭐

Flashback

"

Kerem nerde olum?"

Mert'in dediğiyle kafasını kaldırdı Altay.

"Bilmiyorum abi normalde buluşmalara geç kalmaz hele futbol hakkında hiçbir şeyi kaçırmaz gelmezse de haber verirdi bir şekilde" Dedi Kazımcan.

O sırada koşmaktan kan ter içinde kalmış bir Kerem göründü.

"Nerde kaldın lan, ağaç olduk burada?"

"Özür dilerim Mert abi,Ela pek iyi değildi hasta gibiydi onunla ilgilendim bir bakim saat on, uçtum hemen."

Notu düşündü Altay, kardeşi olan biri.
E herkesin kardeşi olabilirdi,bu kadar kafasında kurmalıydı.

"Hoş geldin aslanımmm"

"Grup içinde tek gsli olunca hasret kalıyon di mi lan gsli görmeye eşşek"

"Kerem abi" dedi arda cılız bir sesle. Normalde kendinden emin konuşan çocuk bir şey anlatıp anlatmamak arasında kalmış gibiydi.

"He, söyle abim" Kolaları koyarken konuştu Kerem.

"Abi söylemek için yeri ve zamanı mi bilmiyorum ama-"

"Lafı dolandırmasana lan" dedi Altay.

"Kolaylıkla söylenecek bir şey değil,hem yeri ve zamanı mi bilmiyorum pek"

"E hadi Arda,biz bizeyiz şurada ne abarttın"

"Abi şimdi hoca Elayla bizi yan yana oturttu"

"Aşık mı oldun lan" Esprili bir dille konuştu Ferdi, bunları söylerken içi pek gülmüyordu.

"ooooo"

"Arda anlayalım laaan"

"ABİ AŞIK FALAN DEGİL YA Bİ DİNLEYİN" dedi Kenan.

"Hayır, hayır, hayır aşık falan olmadım, sadece bir sey fark ettim" telaşla konuşmaya devam etti çocuk. "Abi Ela'nın kollarındaki şeyler,yani,biliyor muydun?"

Kerem için o an zaman durdu.


Flashback end
⭐⭐⭐

burasi bizim mahalle anladinnn📿📿📿

İsmail
OLM BEN
REALE OYNAMİSTİM
BSRABERE KALDİLAR AMK
NİYE KENDİ KALENE GOL ATARSİN ROOSPU CUCUY

Kenan
abı ben dortmunda bastim parayi
pisman degilim

Mert
gidin at yarisi oynagin la
daha kârli

Halil
yok dedos ya sagol
biz modern takiliyoruz

Barış
boomer🖕🏿🖕🏿
sen kahveye git
biz starbucksta stori atiyrouz🖕🏿🖕🏿

İsmail
İsrail boykot kardesim devam

Kerem
normalde
hayatta
iddia oynamazdim
sirf kardesim ferrari ceketi istedi diye oynadim
dedi ki
abi real city macina kg 5.5 ust oyna
ulan dedim ki
o kadar oynanir mi
dedi ki bosver al bi risk
zengin olduk😭😭🙏🏻🙏🏻

Arda
keremi biraksak ela icin her boku yicek
bazi abilere duyrulur
neler yapiyolar
gor bi bak bi izle bi yorumla
bi de ki ben iyi bi abi sayilir miyim
bi sorgula
allah sorgulayin demis

Altay
kotu bi abi miyim lan ben
sacma sapan konusma aq

Kerem
bence de arda
altay benden cok daha iyi bir abi
emin olabilirsin
emin ol benim kadar
korkak bir abi istemezdin||

Altay
benden cok daha mukemmel
bir abi olduguna eminim kerem
sacma sapan konusma
ulan||
bir ihtimal||

Mert
tamam en iyi abiler sizsiniz de
kerem
sorsana bi
elaya
barca paris ne oynayayim

⭐⭐⭐

selammm
su aralar hicbir sey yapasim gelmiyor asiri amacsiz yasiyor gibi hissediyorum ve mental olarak gercekten asiri yorgun hissediyorum  buna sebep gerek dersler gerek ask mesk isleri falan olsun
yoruldum gercekten ve seneryodaki keremi kullanarak icimi dokmus gibimsi oldum😭

umarim begenmissinizdir💗optusuuu💞

üst sınıf sorunsalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin