Δ.1.Δ

15 3 0
                                    

..        

        "𝘚𝘢𝘯𝘢, 𝘣𝘶 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶 𝘢𝘭𝘦𝘭𝘢𝘤𝘦𝘭𝘦 𝘺𝘢𝘻𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘏𝘢𝘺𝚤𝘳, 𝘣𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘤̧ 𝘪𝘺𝘪 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘪𝘮. 𝘌𝘭𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘣𝘶 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶 𝘰𝘬𝘶𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘬𝘪𝘮 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘮𝘶 𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯𝘥𝘶𝘳. 𝘉𝘦𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨. 𝘚𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘮𝚤𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯. 𝘉𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘴̧𝘬𝘢 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳𝘭𝘦 𝘬𝘶𝘳𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘯 𝘪𝘭𝘪𝘴̧𝘬𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘭𝘥𝚤𝘳𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘪𝘮 𝘢𝘮𝘢, 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘮𝘢𝘮𝘢𝘯𝚤 𝘬𝘢𝘭𝘥𝚤𝘳𝘢𝘮𝘢𝘮. 𝘉𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢..𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘮𝘢𝘥𝘢𝘯 𝘰̈𝘯𝘤𝘦, 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵𝚤𝘮 𝘪𝘺𝘪 𝘨𝘪𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘏𝘢𝘺𝚤𝘳, 𝘩𝘢𝘺𝚤𝘳, 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘷𝘢𝘳𝘭𝚤𝘨̆𝚤𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘴̧𝘦𝘺 𝘪𝘧𝘢𝘥𝘦 𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳. 𝘚𝘦𝘯𝘪...𝘣𝘶̈𝘵𝘶̈𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘭𝘪𝘨̆𝘪𝘮𝘭𝘦 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘬 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮. 𝘚𝘢𝘬𝚤𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘺𝘢𝘯𝘭𝚤𝘴̧ 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘮𝘢. 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘨̆𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘰 𝘴𝚤𝘬𝚤𝘴̧𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘮𝘪 𝘷𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘦 𝘨𝘶̈𝘭𝘶̈𝘮𝘴𝘦𝘮𝘦𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮𝘪 𝘥𝘶𝘳𝘥𝘶𝘳𝘮𝘢𝘺𝚤 𝘰 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘤̧𝘰𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳𝘥𝘪𝘮 𝘬𝘪 ! 𝘠𝘢𝘱𝘢𝘮𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘪𝘻𝘭𝘦𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘵𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘥𝘪𝘨̆𝘦𝘳 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳𝘭𝘦 𝘨𝘰̈𝘳𝘴𝘦𝘮𝘥𝘦..𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘥𝘪𝘤𝘦𝘨̆𝘪𝘮. 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘬𝘰𝘮𝘴̧𝘶𝘮𝘴𝘶𝘯. 𝘌𝘴𝘬𝘪 𝘬𝘰𝘮𝘴̧𝘶𝘭𝘢𝘳𝚤𝘮𝚤𝘻 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘮𝚤𝘴̧𝘵𝚤 𝘷𝘦 𝘧𝘢𝘻𝘭𝘢 𝘨𝘶̈𝘳𝘶̈𝘭𝘵𝘶̈𝘭𝘶̈ 𝘪𝘯𝘴𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳𝘥𝚤. 𝘖𝘯𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘯𝘦𝘧𝘳𝘦𝘵 𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮. 𝘎𝘶̈𝘳𝘶̈𝘭𝘵𝘶̈𝘺𝘶̈ 𝘴𝘦𝘷𝘮𝘦𝘮. 𝘍𝘢𝘬𝘢𝘵.. 𝘛𝘦𝘬 𝘣𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘢 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘺𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘤̧𝘰𝘤𝘶𝘨̆𝘶𝘯 𝘰 𝘦𝘷𝘦 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯𝚤 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘮. 𝘉𝘶𝘳𝘥𝘢 𝘺𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘴𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳𝚤 𝘱𝘦𝘬 𝘰̈𝘯𝘦𝘮𝘴𝘦𝘮𝘦𝘻𝘭𝘦𝘳. 𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘣𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯. 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘮𝚤𝘯 𝘬𝘶̈𝘤̧𝘶̈𝘬 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘨̆𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘪𝘻𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮 𝘤̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘮𝘢𝘯𝘻𝘢𝘳𝘢𝘮 𝘺𝘰𝘬𝘥𝘶. 𝘎𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘨̆𝘶̈𝘮 𝘪𝘭𝘬 𝘬𝘪𝘴̧𝘪 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯 𝘷𝘦 𝘦𝘴̧𝘺𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝚤 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘺𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘬𝘢𝘤̧ 𝘢𝘥𝘢𝘮𝘭𝘢𝘳 𝘷𝘢𝘳𝘥𝚤. 𝘉𝘪𝘳 𝘴𝘶̈𝘳𝘶̈ 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘱𝘭𝘢𝘳, 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘱𝘭𝚤𝘬 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘣𝘪𝘳 𝘈𝘺𝘯𝘢 𝘷𝘦 𝘬𝘢𝘷𝘢𝘯𝘰𝘻 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘺𝘰𝘳𝘭𝘢𝘳𝘥𝚤. 𝘉𝘶 𝘦𝘴̧𝘺𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘰𝘥𝘢𝘯𝘢 𝘨𝘦𝘵𝘪𝘳𝘪𝘭𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘮𝚤𝘴̧𝘵𝚤𝘮. 𝘈𝘩, 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘨̆𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘮 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘩𝚤𝘻𝘭𝚤 𝘢𝘵𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘮𝚤𝘴̧𝘵𝚤 𝘣𝘪𝘳 𝘣𝘪𝘭𝘴𝘦𝘯 ! 𝘖 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘤̧𝘰𝘬 𝘮𝘢𝘴𝘶𝘮𝘥𝘶𝘯 𝘬𝘪.. 𝘚𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘳𝘪 𝘩𝘦𝘱 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘮𝚤𝘯 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘨̆𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘬𝘢𝘳𝚤𝘮. 𝘚𝘦𝘯𝘪𝘯𝘭𝘦 𝘬𝘢𝘳𝘴̧𝚤𝘭𝘢𝘴̧𝘮𝘢𝘬𝘵𝘢𝘯 𝘷𝘦 𝘰 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘨𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘥𝘰𝘯𝘶𝘱 𝘬𝘢𝘭𝘮𝘢𝘬𝘵𝘢𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘬𝘰𝘳𝘬𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘈𝘮𝘢 𝘰̈𝘵𝘦 𝘺𝘢𝘯𝘥𝘢𝘯, 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘯𝚤 𝘤̧𝘢𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯𝘭𝘦 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘴̧𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘛𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘈𝘺𝘭𝘢𝘳 𝘨𝘦𝘤̧𝘵𝘪. 𝘉𝘦𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘬𝘬𝚤𝘯𝘥𝘢 𝘩𝘦𝘳𝘴̧𝘦𝘺𝘪 𝘰̈𝘨̆𝘳𝘦𝘯𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘥𝚤𝘮. 𝘕𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘮𝘪? 𝘉𝘶 𝘬𝘰𝘯𝘶𝘭𝘢𝘳𝚤 𝘣𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘥𝘦 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘥𝘪𝘨̆𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶𝘮𝘥𝘢 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘵𝚤𝘳𝚤𝘮. 𝘚𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘮𝚤𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯....𝘏𝘪𝘤̧ 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢𝘮 ! 𝘒𝚤𝘴̧ 𝘨𝘶̈𝘯𝘶̈𝘺𝘥𝘶̈. 𝘚𝘰𝘨̆𝘶𝘬 𝘩𝘢𝘷𝘢𝘥𝘢 𝘨𝘪𝘺𝘪𝘤𝘦𝘬 𝘩𝘪𝘤̧𝘣𝘪𝘳𝘴̧𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘺𝘰𝘬𝘥𝘶.  𝘊̧𝘰𝘬 𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮. 𝘏𝘢̂𝘭𝘢̂ 𝘴𝘰𝘨̆𝘶𝘬. 𝘈𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘪𝘯𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘢, 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘨̆𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘺𝘶̈𝘳𝘦𝘨̆𝘪𝘮 𝘴𝚤𝘤𝘢𝘤𝚤𝘬 𝘰𝘭𝘶𝘺𝘰𝘳. 𝘌𝘷𝘪𝘮 𝘤𝘪𝘥𝘥𝘦𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘴𝘰𝘨̆𝘶𝘬𝘥𝘶. 𝘚̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘥𝘦 𝘴𝘰𝘨̆𝘶𝘬. 𝘈𝘴𝘭𝚤𝘯𝘥𝘢..𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘩𝘦𝘳 𝘺𝘦𝘳 𝘴𝘰𝘨̆𝘶𝘬. 𝘖 𝘨𝘶̈𝘯 𝘯𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘶, 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮? 𝘖 𝘴𝘰𝘨̆𝘶𝘬 𝘷𝘦 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘯𝘭𝚤𝘬 𝘰𝘥𝘢𝘥𝘢, 𝘺𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝚤𝘯 𝘢𝘭𝘵𝚤𝘯𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘵𝚤𝘱 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘶̈𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘱𝚤 𝘤̧𝘢𝘭𝘥𝚤. 𝘚𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘭𝘮𝘪𝘴̧𝘵𝘪𝘯, 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮. 𝘎𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘨𝘶̈𝘭𝘶̈𝘮𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘪 𝘢𝘴𝘭𝘢 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢𝘮. 𝘛𝘢𝘵𝘭𝚤𝘺𝘥𝚤𝘯 𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘤𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯.(𝘚̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘯 𝘨𝘪𝘣𝘪). 𝘒𝚤𝘳𝘮𝚤𝘻𝚤 𝘺𝘢𝘯𝘢𝘬𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝚤 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘨̆𝘦𝘯𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘮𝘪 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘵𝘢𝘮𝘢𝘮, 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮. '𝖬𝖾𝗋𝗁𝖺𝖻𝖺' 𝘥𝘦𝘥𝘪𝘯. 𝘉𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘨𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘢𝘣𝘪𝘭𝘥𝘪𝘮, 𝘣𝘶̈𝘺𝘶̈𝘭𝘦𝘺𝘤𝘪𝘺𝘥𝘪𝘭𝘦𝘳. '𝖲𝗂𝗓𝖾 𝖻𝗂𝗋𝖺𝗓 𝗄𝗎𝗋𝖺𝖻𝗂𝗒𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗂𝗋𝖽𝗂𝗆'. 𝘈𝘩 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳𝘥𝘢 𝘥𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘪 𝘣𝘪𝘳𝘪𝘴𝘪𝘯, 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨. 𝘛𝘦𝘴̧𝘦𝘬𝘬𝘶̈𝘳 𝘣𝘪𝘭𝘦 𝘦𝘥𝘦𝘮𝘦𝘥𝘪𝘮 𝘴𝘢𝘯𝘢. 𝘒𝘶𝘳𝘢𝘣𝘪𝘺𝘦𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘪𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘦𝘭𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮𝘬𝘪𝘯𝘦 𝘥𝘦𝘨̆𝘥𝘪. 𝘜̈𝘴̧𝘶̈𝘮𝘦𝘮 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘰𝘭𝘥𝘶, 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘮 𝘴𝚤𝘤𝘢𝘤𝚤𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘶𝘴̧𝘵𝘶..𝘩𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘺𝘢𝘯𝚤𝘺𝘰𝘳𝘮𝘶𝘴̧ 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘰𝘭𝘥𝘶 𝘤̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘦𝘭𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯 𝘰 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘯𝘢𝘳𝘪𝘯 𝘷𝘦 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘬𝘪..𝘰̈𝘺𝘭𝘦𝘤𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯. 𝘖̈𝘺𝘭𝘦𝘤𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘢𝘬𝘢𝘭𝘮𝚤𝘴̧𝘵𝚤𝘮 𝘴𝘢𝘯𝘢. 𝘖 𝘨𝘶̈𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶𝘺𝘥𝘶𝘮. 𝘚𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘮𝚤 𝘤̧𝘢𝘭𝘥𝚤𝘯 𝘷𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭, 𝘯𝘢𝘳𝘪𝘯 𝘦𝘭𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘭𝘦 𝘣𝘪 𝘬𝘶𝘳𝘢𝘣𝘪𝘺𝘦 𝘺𝘢𝘱𝘵𝚤𝘯. 𝘝𝘦 𝘴̧𝘪𝘮𝘥𝘪 𝘣𝘶 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘪𝘻𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘏𝘦𝘳𝘨𝘶̈𝘯 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘮𝘣𝘢𝘴̧𝘬𝘢 𝘪𝘯𝘴𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳. 𝘒𝚤𝘻, 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬, 𝘬𝘢𝘳𝚤𝘴̧𝚤𝘬. 𝘕𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘬𝚤𝘴𝘬𝘢𝘯𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘮𝚤 𝘣𝘪𝘳 𝘣𝘪𝘭𝘴𝘦𝘯. 𝘉𝘶 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘣𝘶𝘨𝘶̈𝘯 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘮𝘪𝘺𝘤𝘦𝘮. 𝘌𝘨̆𝘦𝘳 𝘰̈𝘭𝘶̈𝘳𝘴𝘦𝘮..𝘺𝘢𝘯𝘪, 𝘩𝘦𝘳𝘬𝘦𝘴 𝘣𝘪𝘳𝘨𝘶̈𝘯 𝘰̈𝘭𝘶̈𝘳, 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭 𝘮𝘪 ? 𝘐̇𝘴̧𝘵𝘦 𝘰 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘬𝘶𝘮𝘢𝘯𝚤 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘜̈𝘻𝘨𝘶̈𝘯𝘶̈𝘮 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮. 𝘗𝘦𝘬 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘮𝘢𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘪 𝘵𝘢𝘳𝘢𝘧𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘴𝘶̈𝘳𝘶̈ 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘱 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘴̧𝘢𝘴̧𝚤𝘳𝚤𝘳𝘴𝚤𝘯. 𝘉𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘣𝘶 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬𝘴𝘪𝘻 𝘬𝘢𝘨̆𝚤𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘤̧𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝚤 𝘢𝘤̧𝘮𝘢𝘬 𝘣𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘮𝘦𝘻𝘴𝘪𝘯. 𝘈𝘩, 𝘯𝘦 𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘣𝘦𝘯 ? 𝘚𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘬 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮𝘴𝘪𝘯. 𝘒𝘶̈𝘤̧𝘶̈𝘬 𝘣𝘪𝘵 𝘳𝘶̈𝘻𝘨𝘢𝘳 𝘦𝘴𝘴𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘦 𝘺𝘶̈𝘳𝘦𝘨̆𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘢𝘮𝘢𝘻, 𝘶̈𝘴̧𝘶̈𝘳𝘴𝘶̈𝘯 𝘥𝘪𝘺𝘦 𝘤̧𝘰𝘬 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘴̧𝘦𝘭𝘦𝘯𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘨̆𝘪𝘮.
     𝘒𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘦 𝘤̧𝘰𝘬 𝘪𝘺𝘪 𝘣𝘢𝘬, 𝘰𝘭𝘶𝘳 𝘮𝘶 ? 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘩𝘦𝘳 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘰𝘭𝘶𝘤𝘢𝘮..."
                          

                 -𝖬. 20.01.
     

J.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin