Δ.2.Δ

9 3 0
                                    

...
    "𝘉𝘶 𝘨𝘶̈𝘯 𝘪𝘺𝘪 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯. 𝘚̧𝘶 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘭𝘦 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘳𝘥𝘢𝘨̆𝚤𝘯 𝘬𝚤𝘳𝚤𝘭𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘴𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳. 𝘐̇𝘺𝘪 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘴𝘪𝘯. 𝘌𝘷𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘬𝘪𝘮𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘬. 𝘜𝘮𝘢𝘳𝚤𝘮 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘦 𝘻𝘢𝘳𝘢𝘳 𝘷𝘦𝘳𝘮𝘦𝘻𝘴𝘪𝘯. 𝘈𝘩, 𝘤𝘦𝘯𝘯𝘦𝘵𝘪𝘮. 𝘉𝘶𝘨𝘶̈𝘯 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘢 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶𝘺𝘥𝘶𝘯. 𝘖 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶𝘭𝘶𝘬 𝘯𝘦𝘳𝘦𝘺𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪? 𝘏𝘦𝘳𝘴̧𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘭𝘶𝘯𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘮𝘦𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘺𝘢𝘮𝘢𝘮 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮. 𝘚̧𝘶𝘢𝘯𝘭𝚤𝘬 𝘴𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘺𝘢𝘮𝘢𝘮 𝘦𝘯 𝘢𝘻𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯. 𝘌𝘷𝘪𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘨𝘶̈𝘳𝘶̈𝘭𝘵𝘶̈ 𝘤̧𝚤𝘬𝘢𝘳𝚤𝘺𝘰𝘳. 𝘜𝘮𝘢𝘳𝚤𝘮 𝘬𝘰𝘮𝘴̧𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘴̧𝘪𝘬𝘢𝘺𝘦𝘵 𝘦𝘵𝘮𝘦𝘻. 𝘎𝘪𝘥𝘪𝘱 𝘣𝘢𝘬𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤̧𝘰𝘬 𝘬𝘰𝘳𝘬𝘶𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘢𝘮𝘢 𝘣𝘢𝘬𝘮𝘢𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘪 𝘴𝘶𝘤̧𝘭𝚤𝘺𝘤𝘢𝘨̆𝚤𝘮....
       𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨. 𝘌𝘷𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘮 𝘷𝘦 𝘵𝘢𝘮 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘯𝚤 𝘤̧𝘢𝘭𝚤𝘤𝘢𝘬𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘥𝘢𝘮 𝘨𝘦𝘭𝘥𝘪. 𝘚𝘢𝘬𝘭𝘢𝘯𝘮𝘢𝘬 𝘻𝘰𝘳𝘶𝘯𝘥𝘢 𝘬𝘢𝘭𝘥𝚤𝘮. 𝘒𝘢𝘱𝚤𝘯𝚤 𝘵𝚤𝘬𝚤𝘳𝘥𝘢𝘵𝘵𝚤, 𝘴𝘦𝘯 𝘢𝘤̧𝘵𝚤𝘯. 𝘖 𝘢𝘥𝘢𝘮𝚤 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘥𝚤𝘯 𝘷𝘦 𝘴𝘢𝘳𝚤𝘭𝘥𝚤𝘯𝚤𝘻. 𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘣𝘶𝘯𝘭𝘢𝘳𝚤 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘯𝘤𝘦 𝘤𝘢𝘯𝚤𝘮𝚤𝘯 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘤̧𝘰𝘬 𝘺𝘢𝘯𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯𝚤 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘵𝘢𝘮𝘢𝘮.
  𝘉𝘪𝘳 𝘰̈𝘯𝘤𝘦𝘬𝘪 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶𝘮𝘶 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘥𝘪𝘮. 𝘊̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘢𝘮𝘢𝘥𝚤𝘮. 𝘉𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘣𝘪𝘳 𝘮𝘶𝘤𝘪𝘻𝘦 𝘰𝘭𝘶𝘳 𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘵𝘢𝘯𝚤𝘺𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯 𝘴𝘢𝘯𝘥𝚤𝘮. 𝘚𝘢𝘯𝚤𝘳𝚤𝘮 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘻𝘢𝘺𝚤𝘧 𝘩𝘢𝘧𝚤𝘻𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘩𝘢𝘵𝚤𝘳𝘭𝘢𝘺𝘢𝘮𝘢𝘥𝚤. 𝘔𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶𝘮𝘶 𝘰𝘬𝘶𝘮𝘶𝘴̧𝘴𝘶𝘯. 𝘊̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘣𝘪𝘳𝘨𝘶̈𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘦𝘭𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘵𝘶𝘵𝘵𝘶𝘨̆𝘶𝘯𝘶 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘮.. 𝘉𝘶 𝘢𝘳𝘢𝘥𝘢, 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘬𝘬𝚤𝘯𝘥𝘢 𝘵𝘶̈𝘮 𝘣𝘪𝘭𝘨𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘯𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘮𝚤 𝘮𝘦𝘳𝘢𝘬 𝘦𝘵𝘮𝘪𝘴̧𝘴𝘪𝘯𝘥𝘪𝘳, 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘴𝘰̈𝘺𝘭𝘦𝘮𝘦𝘮 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬𝘪𝘺𝘰𝘳. 𝘡𝘢𝘮𝘢𝘯𝚤 𝘨𝘦𝘭𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘴𝘰̈𝘺𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮.
    𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨.. 𝘌𝘳𝘬𝘦𝘬 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢𝘴̧𝚤𝘯 𝘰𝘭𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘯𝘶 𝘺𝘦𝘯𝘪 𝘰̈𝘨̆𝘳𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮. 𝘚𝘪𝘻𝘪 𝘣𝘪𝘳𝘭𝘪𝘬𝘵𝘦 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳𝘴𝘦𝘮 𝘨𝘰̈𝘻𝘶̈𝘮𝘶̈ 𝘤̧𝘦𝘷𝘪𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮. 𝘉𝘶𝘯𝘶 𝘢𝘴𝘭𝘢 𝘺𝘢𝘱𝘢𝘮𝘢𝘮. 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘤̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈. 𝘚𝘦𝘷𝘮𝘦𝘬, 𝘢𝘴̧𝚤𝘬 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘴𝘶𝘤̧ 𝘰𝘭𝘴𝘢𝘺𝘥𝚤 𝘣𝘢𝘬𝘮𝘢𝘻𝘥𝚤𝘮 𝘴𝘢𝘯𝘢. 𝘈𝘩 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘻𝘦𝘳𝘳𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘴𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝗸𝗮𝗹𝗯𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗶𝗵𝘁𝗶𝘆𝗮𝗰𝛊𝘀𝛊𝗻.
    𝘚𝘰𝘯 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘪 𝘩𝘢𝘴𝘵𝘢 𝘷𝘦 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘥𝘦𝘨̆𝘦𝘳 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘮𝘪𝘴̧𝘪𝘮 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘠𝘢𝘴̧𝘢𝘮𝘢𝘬 𝘷𝘦 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘮𝘢𝘮𝘢𝘬'𝘥𝘢 𝘢𝘺𝘯𝚤 𝘴̧𝘦𝘺𝘭𝘦𝘳, 𝘫𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨. 𝘐̇𝘬𝘪𝘴𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥𝘦 𝘢𝘤𝚤 𝘤̧𝘦𝘬𝘦𝘳𝘴𝘪𝘯. 𝘠𝘢𝘴̧𝘢𝘳𝘴𝚤𝘯, 𝘺𝘢𝘴̧𝘢𝘥𝚤𝘨̆𝚤𝘯𝚤𝘯 𝘪𝘻𝘪 𝘬𝘢𝘭𝚤𝘳.
𝘠𝘢𝘴̧𝘢𝘮𝘢𝘻𝘴𝚤𝘯, 𝘪𝘤̧𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘴𝚤𝘻𝚤 𝘬𝘢𝘭𝚤𝘳. 𝘔𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮, 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮. 𝘉𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘚𝘢𝘯𝘢 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮 𝘥𝘦𝘮𝘦𝘮𝘦𝘭𝘪𝘺𝘪𝘮. 𝘈𝘮𝘢 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘪 𝘥𝘶𝘳𝘥𝘶𝘳𝘢𝘮𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘚𝘢𝘯𝘢 𝘴𝘰̈𝘺𝘭𝘦𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘯𝘦 𝘤̧𝘰𝘬 𝘴̧𝘦𝘺 𝘷𝘢𝘳. 𝘐̇𝘤̧𝘪𝘮𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘱𝘴𝘪.
    𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨 𝘦𝘨̆𝘦𝘳 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘢𝘤𝚤𝘴𝚤 𝘥𝘦𝘷𝘢𝘮 𝘦𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘯𝘢𝘱𝘮𝘢𝘭𝚤𝘺𝚤𝘮 ? 𝘚𝘢𝘯𝘢 𝘣𝘶 𝘮𝘦𝘬𝘵𝘶𝘣𝘶 𝘺𝘰𝘭𝘭𝘢𝘮𝚤𝘺𝘤𝘢𝘮. 𝘉𝘶 𝘬𝘦𝘻 𝘩𝘢𝘬𝘭𝚤𝘺𝚤𝘮. 𝘈𝘴𝘭𝘢. 𝘖𝘭𝘮𝘢𝘻. 𝘠𝘰𝘭𝘭𝘢𝘺𝘢𝘮𝘢𝘮 𝘣𝘶𝘯𝘶. 𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘴̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘭𝘪𝘬 𝘺𝘢𝘻𝘮𝘢𝘺𝚤 𝘣𝚤𝘳𝘢𝘬𝚤𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘋𝘢𝘩𝘢 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳 𝘺𝘢𝘻𝘢𝘳𝚤𝘮.

     𝘒𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘦 𝘪𝘺𝘪 𝘣𝘢𝘬, 𝘫𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘦𝘴𝘬𝘪𝘴𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘺𝘰𝘳𝘨𝘶𝘯 𝘨𝘰̈𝘻𝘶̈𝘬𝘶̈𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯, 𝘰𝘭𝘶𝘳 𝘮𝘶 ? 𝘔𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮.
𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘩𝘦𝘳 𝘻𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘰𝘭𝘶𝘤𝘢𝘮..."
             

                        -𝖬 01.02.

J.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin