Δ.3.Δ

9 1 0
                                    

"𝘎𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘥𝘪𝘮, 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘭𝘮𝘦𝘥𝘪𝘯 𝘣𝘶𝘨𝘶̈𝘯. 𝘕𝘦𝘳𝘦𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦𝘺𝘥𝘪𝘯? 𝘎𝘦𝘤𝘦 𝘺𝘢𝘳𝚤𝘴𝚤𝘯𝘢 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘬𝘢𝘱𝚤𝘮𝘥𝘢 𝘣𝘦𝘬𝘭𝘦𝘥𝘪𝘮 𝘴𝘦𝘯𝘪. 𝘉𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘺𝘦. 𝘚𝘢𝘢𝘵 𝘵𝘢𝘮 𝘶̈𝘤̧'𝘥𝘦 𝘨𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮 𝘬𝘢𝘱𝘢𝘯𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘱𝚤 𝘴𝘦𝘴𝘪 𝘥𝘶𝘺𝘥𝘶𝘮 𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘮𝘦𝘯 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘦 𝘨𝘦𝘭𝘥𝘪𝘮. 𝘋𝘦𝘭𝘪𝘬𝘵𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘬𝘵𝚤𝘨̆𝚤𝘮𝘥𝘢 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘷𝘦 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢𝘴̧𝚤𝘯𝚤 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘮. 𝘚𝘦𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘴𝘢𝘳𝘩𝘰𝘴̧𝘵𝘶𝘯. 𝘈𝘺𝘢𝘬𝘵𝘢 𝘥𝘶𝘳𝘢𝘮𝚤𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘯. 𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘮, 𝘣𝘪𝘳𝘬𝘢𝘤̧ 𝘥𝘢𝘬𝘪𝘬𝘢 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘴𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘖 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘴̧𝘪𝘥𝘥𝘦𝘵𝘭𝘪𝘺𝘥𝘪 𝘬𝘪. 𝘠𝘶̈𝘳𝘦𝘨̆𝘪𝘮 𝘴𝚤𝘬𝚤𝘴̧𝘵𝚤 𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘮𝘢𝘯𝚤 𝘥𝘶𝘺𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘮𝘥𝘢. 𝘕𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘢𝘮𝘢𝘥𝚤𝘮. 𝘉𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘥𝚤𝘮. 𝘊̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘨𝘰̈𝘻𝘺𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝘢 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘢𝘮𝘢𝘮 𝘣𝘦𝘯. 𝘉𝘪𝘳𝘬𝘢𝘤̧ 𝘴𝘢𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢𝘴̧𝚤𝘯 𝘤̧𝚤𝘬𝚤𝘱 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪. 𝘈𝘳𝘵𝚤𝘬 𝘦𝘷𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘴𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘮𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶. 𝘔𝘶𝘩𝘵𝘦𝘮𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘶𝘺𝘶𝘮𝘶𝘴̧𝘵𝘶𝘯.
  𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘣𝘶𝘨𝘶̈𝘯 𝘰𝘬𝘶𝘭𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘬𝘢𝘤̧ 𝘤̧𝘰𝘤𝘶𝘬𝘭𝘢 𝘨𝘰̈𝘳𝘥𝘶̈𝘮 𝘴𝘦𝘯𝘪. 𝘖𝘯𝘭𝘢𝘳𝚤 𝘱𝘦𝘬 𝘴𝘦𝘷𝘮𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘜𝘺𝘶𝘴̧𝘵𝘶𝘳𝘶𝘤𝘶 𝘬𝘶𝘭𝘭𝘢𝘯𝚤𝘺𝘰𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳𝘭𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘭𝘪𝘬𝘵𝘦 𝘵𝘢𝘬𝚤𝘭𝚤𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯. 𝘏𝘢𝘺𝚤𝘳, 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘮𝘢𝘭𝚤𝘴𝚤𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨. 𝘚𝘦𝘯 𝘰 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘯𝘢𝘳𝘪𝘯𝘴𝘪𝘯 𝘬𝘪..𝘴𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘨𝘶̈𝘻𝘦𝘭 𝘤𝘦𝘯𝘯𝘦𝘵𝘪𝘮𝘴𝘪𝘯. 𝘚𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘴̧𝘦𝘭𝘦𝘯𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘏𝘦𝘮𝘥𝘦 𝘤̧𝘰𝘬. 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘳𝘴𝚤𝘯 𝘵𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘨̆𝘦𝘳 𝘷𝘦𝘳𝘥𝘪𝘨̆𝘪𝘮. 𝘉𝘪𝘳𝘥𝘦 𝘣𝘪𝘳𝘬𝘢𝘤̧ 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘥𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳𝚤𝘮. 𝘏𝘢𝘺𝚤𝘳, 𝘴𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘣𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘦𝘯 𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘥𝘦𝘴𝘪𝘯.
  𝘔𝘦𝘭𝘦𝘨̆𝘪𝘮, 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘬 𝘺𝘶̈𝘳𝘦𝘨̆𝘪𝘯 𝘯𝘢𝘴𝚤𝘭 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘴𝚤𝘯 𝘣𝘶̈𝘺𝘶̈𝘬 𝘢𝘤𝚤𝘭𝘢𝘳𝘢. 𝘚𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘣𝘶̈𝘺𝘶̈𝘭𝘦𝘺𝘤𝘪 𝘣𝘪𝘳 𝘷𝘢𝘳𝘭𝚤𝘬𝘴𝚤𝘯. 𝘐̇𝘯𝘴𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘴𝘪𝘯. 𝘖𝘭𝘮𝘢𝘥𝘢 𝘻𝘢𝘵𝘦𝘯. 𝘊̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘪𝘯𝘴𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘯𝘦𝘥𝘪𝘳 𝘬𝘪? 𝘉𝘢𝘴̧ 𝘢𝘨̆𝘳𝚤𝘴𝚤𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘴̧𝘬𝘢 𝘣𝘪𝘳𝘴̧𝘦𝘺 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭. 𝘚𝘦𝘯𝘪𝘯𝘭𝘦 𝘬𝘰𝘯𝘶𝘴̧𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘣𝘶 𝘴̧𝘢𝘯𝘴𝚤, 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘬𝘰𝘮𝘴̧𝘶𝘮 𝘰𝘭𝘮𝘢 𝘴̧𝘢𝘯𝘴𝚤𝘯𝚤 𝘩𝘪𝘤̧ 𝘦𝘭𝘥𝘦 𝘦𝘥𝘦𝘮𝘻𝘥𝘪𝘮. 𝘛𝘢𝘯𝘳𝚤𝘺𝘢 𝘴̧𝘶̈𝘬𝘳𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘵𝚤𝘮𝚤𝘯 𝘴̧𝘢𝘯𝘴𝚤𝘴𝚤𝘯, 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨.

𝘒𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘦 𝘪𝘺𝘪 𝘣𝘢𝘬, 𝘰𝘭𝘶𝘳 𝘮𝘶 ? 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘩𝘦𝘱 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘰𝘭𝘶𝘤𝘢𝘮.."
                    -𝘔 05.02.

J.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin