Te văd, te vreau, te voi avea

5 1 0
                                    

Ploua torențial. Avionul abia a aterizat pe aeroport,nu aveam umbrelă, dar nu mă interesa.Voiam să simt mirosul și senzația picăturilor calde de ploaie ce îmi atingeau pielea. Simt că o să fie bine aici, că o să mă regăsesc și că o să găsesc o inimă și pentru mine. Ajung în zona de taxi și chiar lângă mine apare o mașină neagră, un Aston Martin cu geamuri fumurii care aștepta cel mai probabil pe cineva important. Și apoi simt un parfum puternic lemn ars piper și coniac vechi. Inimă începe sa bată că nebuna fără sa știu de ce. Mă aplec să vorbesc cu șoferul de la cel mai apropiat taxi și îmi spune ca ma duce în centru ptr 35 de €. Nu mai simt parfumul,iar mașina neagră plecase deja. A fost o senzație ciudată,dar mi-a plăcut. Ajung curând la apartamentul vechi al mătușii și scot cheia din buzunar și intru,era curat și pe masă găsesc un bilet,, Mateo,dragul meu nepot eu am plecat la țară acasă la o prietenă pentru câteva săptămâni tu ai tot ce îți trebuie prin casă. Instalează-te în ce cameră vrei. Ai flori de cireș proaspete în bucătărie știu ca le adori. Cu drag,mătușa Liza." O adoram pe mătușa era singura cu care mă înțelegeam și singura care nu îmi reproșa că exist. Merg la bucătărie și din prag mă izbește mirosul de cireș. Pe blat lângă geam era o randunică din hârtie. Am luat-o în mână și am început sa plâng, eu o făcusem pentru ea când venisem ultima oara acum 10 ani.
Mă duc să mă instalez în dormitorul mare deoarece avea cel mai moale pat. Adorm cu miros de cireș și cu sunet de ploaie pe fundal. Mă trezesc seara,iar de afară se auzea o gălăgie foarte mare. Ies pe geam la ultimul etaj acela fiind 3 și vad aceeași mașină ca la aeroport și o grămadă de fete strânse în jurul ei. Coboară din spate un băiat îmbrăcat într-un tricou larg negru si pantaloni negrii longi. Era plin de tatuaje și pe gât și pe brațe. Mă uitam ciudat la el fiindcă nu mai văzusem pe cineva asa. Intra în curtea ,, blocului" de alturi care defapt era o vilă imensă. Nu îl mai văd, dar cobor la magazinul din colț să îmi iau 2 pachete de țigări și ceva sa îmi fac repede de mâncare. Am intrat înapoi în apartament ma duc pe balcon și ma apuc de primul pachet de țigări. Fumez una după alta și spre fericirea mea am găsit 3 sticle cu vin în bucătărie. Beau din ele și fumez asa ma simt mai bine și încep iar sa plâng și îmi amintesc de trecut. Până când aud un fluierat de aproape. Era tipul cu tatuaje se uită la mine și rânjea. Ii spun pe italiana mea de baltă sa înceteze ca ma deranjează.

Mateo:Frate te rog sa termini mă enervezi.
Tipul:Și ce faci dacă nu ma opresc?
Mateo:Îți zbor o sticlă în cap.
Tipul:Aoleu ,dar agresiv ești. Apropo ei sunt Alex. Tu ești?
Mateo: Neinteresant de această conversație, dar mă cheamă Mateo.
Alex:Încântat. Mateo cel bețiv.
Mateo: Nuuuu sunt bețiv,doar degust.
A:Da sigur degustător la 3 sticle de vin
M:ȘI ce e greșit în asta, spun eu puțin amețit.

Sfârșitul primului capitol.

✨️ Bună tuturor celor care îmi vor citi cartea vă mulțumesc pentru orice fel de susținere. Știu ca e un cap. scurt ,dar o să urmeze alte mai lungi și mai complexe✨️

Ce se întâmplă  în Italia  rămâne  în Italia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum