Nu știu ce se întâmplă mai departe fiindcă am adormit. Mă trezesc a doua zii de dimineață din cauza soarelui puternic care îmi bătea pe față. Mă duc să îmi fac un dus. Ies și mă apuc să îmi fac ceva de mâncare în timp ce gândesc și ce sa fac cât stau aici. Îmi soun că trebuie să îmi găsesc o slujbă ca să am banii mei deoarece m-am hotărât sa rămân aici cât mai mult timp ca să îmi limpezesc puțin mintea. Dar pana atunci o să ies să mă plimb prin oraș. Și ce bine că mi-am trimis motorul aici înainte sa ajung. Scot echipamentul din geamantane și încep sa ma pregătesc. Motocicletele erau pasiunea mea de mic și le adoram. Cobor în garaj și de sub cortina cu care o acoperise mătușa scot o frumusețe. Mă urc și pornesc să mă plimb. Trec pe lângă mașini scumpe pe drumuri aglomerate până când dau spre mirarea mea de un alt motociclist. Îmi face semn sa îl urmez că știe el niște locuri bune să te dai. Cu cât mai multa adrenalină cu atât mai bine. Ajungem la ieșire din oraș unde era amenajată un fel de pistă. Mă opresc la marginea ei sa beau puțină apă. Tipul misterios se apropie de mine cu casca pusă și îmi intine o țigare apoi își dă casca jos. Era Alex. Parul îi era ciufulit ochii erau aprigi și se uita la mine foarte apăsător.
A: Bun venit în oraș bețivane ai căzut lat aseară pe balcon. Am râs o grămadă de faza asta.
M: ȘI acum ma doare puțin capu,dar îs ok nu sm toleranță prea mate la alcool.
A:După ce ne dam câteva ture pe aici mergi să mâncăm ceva? Că mie îmi e deja foame.
M: Bine. Dar facem întrecere care pierde face cinste.
A: Ooo acu ai prins curaj. Fie ne întrecem. 30 se tururi de pistă.Ne urcăm pe motoare și începem. 5 tururi 10 tururi 20 de tururi. Eram în viraj și îl văd pe Alex lângă mine. Dintr-o dată motocicleta își ia piedică de la ceva se ridică pe roata din față și se răstoarnă,iar pe Alex îl arunca în iarbă. Opresc cât pot de repede și fug la el.
M: Frate ești bine? Alex răspunde.
A:Sunt bine sunt bine.
M:Da văd ce bine esti ai costumul găurit în o rămână de locuri și casca e praf. Trebuie sa chem ambulanta.
A:Nu am nevoie de ambulanță. Sunt bine. Hai să ne întoarcem.
M: Bine ne întoarcem,dar o luam încet oricum motorul tău nu prea e bine. *arăt spre locul unde trebuia să fie motorul unde acum e doar un morman de fiare*
A: Când ajungem să intri la mine în curte. Lași cheile cuiva și intri în casă.
*perspectiva Mateo*Asa casă nu văzusem niciodată. Marmura neagră peste tot abanos și mahon geamuri înalte încadrate de rame și draperii negre. În afară de orhideea albastră de pe masa de cafea altceva nu avea culoare. Soarele lăsa o lumină care mai dădea viață locului. Nu era nimeni în casă Alex a spus ca ii trimisese pe toți acasă în afară de oamenii de la pază.
M:acum unde te duci?
A:pe scări la etaj primul coridor la dreapta prima camera cea cu uși de fier.
M: *omu avea uși de fier la cameră*bine hai ca ajungem și acolo
CITEȘTI
Ce se întâmplă în Italia rămâne în Italia
RomanceDouă inimi,Două suflete pline de durere și griju se întâlnesc. Unul lipsit de afecțiune,celalalt nedorit și batjocorit. Oare durerea se poate transforma în iubire adevărată.