Otvíračka

35 4 0
                                    

Jan si nespokojeně povzechl a podíval se na svůj telefon.

2 zmeškané hovory: Paní

Rychle zastrčil telefon zpět do kapsy. Jeho žena byla to poslední na co chtěl teď myslet. Dveře výtahu se konečně otevřeli a on vystoupil na vytouženém patře. Hotelový bar ho přivítal jemnou jazzovou hudbou a nádechem alkoholu.

Našel si volné místo, někde za rohem. Mávl na barmana a objednal si sklenku whiskey. 

V hlavě se mu přehrávala celá noc. Ta báječná večeře, kterou jste spolu sdíleli. Vaše vášnivá noc na balkoně uprostřed Milána. Snažil se, aby se kvůli tomu cítil špatně, co jeho manželka? Ale on prostě nemohl. Ne, když jsi byla tak dokonalá.

Jak ses mu držela za záda a prosila, aby tě šukal tvrději. Způsob, kterým jsi říkala jeho jméno. Jak nádherně jsi zněla. Všechny tyto myšlenky nahrnuly krev do jeho stále ztvrdlého penisu. To mu připomnělo, že se neudělal.

Došlo mu, že si chtěla aby zůstal. To se mu na tobě vždy líbilo - tvá laskavost, i v takové situaci.

Jan měl tendeci ustupovat, když byli věci až moc. Chtěl zůstat, ale prostě potřeboval udělat ten... krok zpět. Zvládal jakýkoliv pracovní meeting, svoje konkurenty, vše těžké v práci. Ale když se jednalo o jeho emoce? Osobní život? To nikdy nezvládal.

Přišel pondělní meeting. Nechtěla jsi mít s Janem nic společného, ale práce je práce. Seděla jsi ve velké konferenční místnosti ve svém nejlepším outfitu, nasadila jsi společenský úsměv a dělala jsi svou práci jak nejlépe jsi mohla. Zbytek týdne jsi navštívila veškeré památky a místa která jsi měla v originálním plánu vidět. Snažila jsi se co nejvíce vyhýbat Janovi, nechtěla jsi s ním mít nic společného po tom co tě tam nechal jen tak ležet. On se ti snažil volat, psal ti různé zprávy po té noci. Nechtěla jsi to s ním řešit. 

Cestou zpět jsi ho stále ignorovala. Ale sama víš, jak moc sis přála být zpět v jeho rukou.

Zpět v práci, přišla ti nabídka mít podpisovou akci na otevření nové pobočky Diesel. Se značkou Diesel spolupracuješ dlouhou dobu, jasně, že tam půjdeš.

Den předtím odlétal Jan na schůzku do Londýna, byla jsi ráda, že tam chvíli nebude. 

Na otvíračku přišla spousta novinářu, fotografů a i pár fanoušků. Rozdala jsi tolik podpisů a fotek, že už jsi chtěla domů. Poprvé za tebou přišla manažerka obchodu ti oznámit, že je za chvíli konec.

"(tvoje jméno) , děkujeme vám moc, že jste přišla. Jsem nadšená, že jsem vás mohla pozvat." 

"Prosím vás, já děkuji za pozvání" odpověděla jsi slušně.

"Víte, můj manžel o vám velmi často mluví, bez vás by jeho společnost tak rychle nevzrostla"

zarazila jsi se, to nemůže být?...

"Moc se omluvám ještě jsem se nepředstavila" podala ti ruku "Markéta, Markéta Nedbalová"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 28 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tvůj ŠÉF - Jan NedbalKde žijí příběhy. Začni objevovat