1

7 1 0
                                    

Sokat gondolkoztam, hogyan fogjak neki. Nehéz megfogalmazni azt ami bennem van.
Kislányként a tv előtt ugrálva eljátszottam az esküvőm egy színésszel, egy énekessel, vagy egy random filmkarakterrel. Akine éppen "szerelmes" voltam. Azt hittem a szerelem könnyed és az életünket megkönyebbití és az életutamat simává varázsolja, de mikor nagyobb lettem, rájöttem, hogy az életemet megnehezíti, gyengévé tesz, a szívemet atom darabokra marcangolja. Fájdalmas testileg és lelkileg, de olyan szerelmes az ember, hogy a fizikai fájdalmat is képes eltürni. Majd mikor megnagyobb lettem rajöttem, hogy képes pillanatok alatt a szerelem az egész életemet a feje tetejére boritani. Mindent megváltoztatni és felforgatni. Azt hinni, hogy a szerelem csak egy gomb amit ki be lehet kapcsolni. Majd mikor mégnagyobb lettem rájöttem, hogy a szerelem nem egy szimpla gomb. És a szerelem pokolian tud fájni, de mind ezek mellet a mennyekbe emel. A szerelem az élet nehézségeit képes elhozni, de kézen fog és segít meglépni apró lépcsőket ami valojában oriási mérföld köveket. A szerelem egy olyan fogalom az ember számára amitől fél, mégis kívánja. Van mikor rossz emberbe szeretünk bele. Elkövetjük ezt a hibát. Viszonzatlan szerelmek. Átsírt éjszakák mert a crushomnak lett barátnöje, egy be nem teljesedet szerelem, annyi mindenben tönkre tud tenni. Sok fájdalmom kell átesni, hogy az igazi szerelmet megtapasztaljuk és megéljük. 2023 február 3. Akkor ismerhettem meg egy olyan személyt aki fantasztikus férfi. A mai napig az. Nagyszerű és csodálatos. Mindig kedves volt hozzám. Imádtam vele beszélgetni. Imádtam a kettesben eltöltött időket vele. Majd egyre jobban felfigyeltem rá. 2023 junius 23 láttam utoljára. Rendesen elköszönni se köszönhettem tőle. Eltelt egy nyár. Csodás nyár volt, de pokoli nehéz volt, hisz minden este gondoltam rá. Gondoltam arra, hogy vajon ő gondol e rám. Haragszik e rám. Vagy netán már nem érdeklem. Egy idő után kivertem a fejemből. Tudtam, hogy már iskolában sem fogom már látni és valszeg soha. Majd lassan nem gondoltam már rá elalvás elött. Majd nem sokkal később 2023 augusztus 7 én éjjel 10 órakkor felhívott.

Valódi érzelmekWhere stories live. Discover now