Capitolul 2 - Salutare Londra

48 5 0
                                    

A doua zi m-am trezit, dadandu-ma jos din pat, atingand cu usurinta covorul, incercand sa o trezesc pe Diana, si am reusit.

Ma duc la baie sa ma spal pe maini, pe fata si pe dinti. Dupa, revin in camera ca sa o trezesc pe Diana. O zgaltai cu usurinta de brat in timp ce ii spun in soapta:

-Diana, trezeste-te.

-Ok, Ok imi spune somnoroasa.

Ea se trezeste si se duce la baie in timp ce eu ma imbrac. Imi iau pe mine o camasa albastra cu alb in carouri usor stramta, pe dedesupt un sutien albastru dechis, niste iegeri negrii pana la glezne si niste opincute tot albastre deschise in picioare. Mi-am lasat parul desprins, doar ca mi-am luat o cordeluta de aceeasi culoare ca opincutele. Mi-am luat o geanta neagra ai m-am machiat umpich pe la ochi cu albastru.

Dupa cateva minute o vad pe diana ca, coboara. Ea este imbracata cu o fustita scurta, alba, cu o cordeluta alba care are o fundita roz, cu un maieu roz si pun pariu ca are pe dedesupt un sutien roz deschis si niste pantofi roz cu un toc de 8,00 cm. (Si in legatura cu sutienul am avut dreptate). Ea si-a lasat parul desprins si s-a fardat tot in roz. Eu cu Diana ne-am luat ramas-bun de la parintii nostri si am plecat. Dupa ce am inchis poarta ne-am urcat in masina mea. Un Buggagie new. Mi l-am luat saptamana trecuta. Inainte sa iesim din Oras am luat-o si pe Steffy, o colega de a mea. Am ajuns in Londra, un oras minunat si un vis devenit in realitate. In dreapta se afla Podul "Tower Bridge" iar in stanga vad faimosul Big Ben.

-Liceul nu este pe partea asta, asa ca ar trebui sa o iei pe "Podul Londrei". Imi spune Steffy.

-Ok. Zic si ma indrept spre "Podul Londrei".

Deabea astept sa invata la acest liceu si sa-mi fac prieteni noi.

"Mersi ca ma urmariti. Nu uitati de comentarii. Mersi, va iubesc si va pup. :*"

The Story of my life [Harry Styles Fanfiction] - RomanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum