Capitolul 1 - Eu

68 5 0
                                    

Buna. Ma numesc Katy Velentein si am 16 ani. Mama spune ca sunt o fetita draguta, buna, umpic timida, dar amuzanta, nu injur, nu barfesc, nu prea mint si uneori pot fi chiar sensibila, adica ma las manipulata fara sa imi dau seama ca o persoana ma manipuleaza si nu imi place sa manipulez pe nimeni.

Eu am o sora pe nume Diana Velentein. Ea are 14 ani. Este cam prostuta, dar si destiapt, uneori poate fii enervanta, dar si amuzanta.

Mie imi place o trupa "One Direction". Este cea mai amuzanta, minunata si faimoasa trupa formata din cei mai tineri, draguti, amuzanti si distractivi baieti din lume. Imi place cum canta si din cate am vazut, ei se distreaza tot timpul.

Cantaretul meu preferat din trupa este Harry Styles. Imi place de el, pentru ca este amuzant, are un suflet bun, stie cum sa aiva grije de o fata, este romantic si altele. Lucrurile acestea imi plac la interior, dar la exterior imi place ca are ochii verzi, parul negru si cret, gropite, imi place zambetul lui, si ca are muschiuleti.

Revenind la mine. Eu am vrut ca din clasa a 9-a sa ma mut cu sora mea si cu inca o prietena la un liceu din Londra. Am auzit ca este un liceu foarte bun. Din cate am auzit acel liceu se numeste "liceul Greissees". Deabea astept.

In fiecare zi am sa va scriu tot ce mi se intampla. Sper sa va placa. Sper ca si mie sa-mi placa tot ce mi se intampla. Dar la mine nu exista o zi in care sa mi se intample ceva. Asa ca va multumesc si va pup. :*

P.S. Sa nu uitati de comentarii.

The Story of my life [Harry Styles Fanfiction] - RomanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum