Secrete dezvăluite

240 7 3
                                    

Era dimineață pe atunci . Ceasul sună ora 12.
    -ohh iar am întârziat, se plânge colegul meu de cameră ,Jacob.
    Mă ridic și mă duc la baie să mă spăl pe dinți în timp ce Jacob se îmbracă si își aranjează părul. Am plecat spre liceu. În fața liceului era acel grup ,,tocilar" de fete , dar și cele mai băgăcioase de acolo. Intrăm în liceu. Pe hol era liniste. Ajunsem în fața clasei unde am bătut la ușă iar după intrasem și ne ceream iertare doamnei profesoare ce urma să ne dea o lucrare. Ne-am așezat în banca din spatele clasei de unde nimeni nu ne vedea și am început să scriem pe fișa de lucru mai nimic. După test am ieșit cu niște băieții de pe la liceul de lângă noi să fumeze o țigară. În fine ,eu nu-s' cu din astea. Personalitatea mea e puțin timidă. Nu prea interacționez cu lucruri de genul...
     Plecasem spre acasă. Jacob s-a întins pe canapea și si-a aprins tv ul la serialul lui favorit de dragoste care l-a repetat de câteva ori. Eu m-am dus în baie sa fac un duș. Îmi aduc aminte de ziua de ieri. Jacob a fost puțin cam pervers dar sincer mi-a plăcut atitudinea lui. Stăteam in pat iar el se așeza lângă mine și începea să facă o ,,glumă" cum că îi place de mine și începea să mă atingă înșirat pe abdomen.
    După 5 minute de stat în cadă, aud ușa băii. Era Jacob.
   - Hei Yong, pot intra?
   -Ce vrei? Îl întreb promițător.
   Se făcu liniște. Nu mi-am dat seama dacă încă mai e acolo sau a plecat. În 10 secunde îl văd în fața mea. M-am ridicat brusc din cadă și am căutat un prosop sau orice altceva sa-I pot ascunde vederea penisului meu.
   -Ești Prost? Ce cauti aici? Ți-am zis cumva sa intri? Mă răstesc la el. Dar Jacob facu privirea lui inocentă, mult prea siropoasa iar apoi se apropiară de mine cu pași încetiniți.
   -Yong, chiar nu observi?
   -Observ ce faci,serios!
   -Nu te mai comporta ca un copil!
   Am rămas fără cuvinte. Eram total încremenit și ochii mei îmi zburase fix pe buzele lui. Nu m-am putut abține. Mi-am lăsat mâna cu care îmi țineam prosopul ,în jos iar cu cealaltă mâna l-am apucat de talie și l-am sărutat. Deci chiar mă place. Nu ma respins ci mi-a atins partea de jos și m-a mângâia ușor ,preluând el sărutul făcându-l pasional folosindu-și limba.
   -Îmi pare rău ca n-am putut să-ți spun mai de mult ca sunt homosexual. Am crezut c-o să mă judeci și ca n-o să mai locuim împreună, îi spun eu îngrijorat lăsându-mi capul în jos.
   -Și mie îmi pare rău de același lucru. N-am avut curajul să-ți spun mai de mult.
Jacob își dăduse tricoul jos și începu să mă sărute de la gât în jos. Am început să îi introduc mâna pasional in pantaloni ,iar apoi ii am dat jos cu tot cu boxeri. M-a luat in brațe și m-a dus in camera. Mă sărutase neîncetat,atingându-mi penisul. La un momentan dă să intre în mine.
   -Nu sunt pregătit ... îi spun eu plictisitor.
   -Nu-i nimic. Când vei fi ,să-mi spui.
   Apoi l-am sărutat mușcându-i
buza de jos iar după am adormit îmbrățișați.

Partener de sexUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum