Vieți secrete

132 6 1
                                    

                                           YONG
Mă trezesc cu o durere insuportabila de la sptate în jos. Jacob nu e lângă mine. Iau telefonul și îi tastez numărul de telefon. Telefonul lui era pe noptiera alăturată. Închid apelul și aud ca primește o notificare. Mă ridic din pat, mă îmbrac și mă duc la telefon de unde rămân șocat. Jacob, înafara de mine , mai vorbea cu încă doi bărbați cu care avea planuri în această seară. Am început să plâng. Am crezut ca chiar mă iubește,ca putem avea o relație așa cum mi-am dorit. M-a mintit. Las telefonul deschis pe noptieră , îmi iau o pereche de blugi pe mine și dau să plec , în timp ce-l văd pe Jacob la  masă. Mă repezesc la ușă cu ochii înlăcrimați , în liniște și ies.
                                          JACOB
Legat de planificările mele pentru diseară, nu știu cum să-l mint pe Yong ca am niște treburi în oraș. Mă duc în cameră ușor să nu-l trezesc ca să-mi pot lua telefonul dar Yong nu mai era. Îmi văd telefonul deschis pe conversația cu bărbatul ce urma să ne-o tragem în seara asta.
       -Deci a aflat.... Oare pe unde o fi?
Observ ca am un apel de la ora 8 jumate de la Yong.
       -Se pare ca m-a căutat.
Apelez numărul lui dar îmi dăduse ocupat. Nu prea îmi pasă,măcar am putut să-l dezvirginez.
                                           YONG
Mă duc spre casa celui mai bun prieten. Ajung la el și îl strig .
       -Yong,de ce plângi?
       -Sung, vreau să mor, nu mai suport. Mereu când încerc ca mă vindec de ce mă doare, mai mult mă rănesc,îi spun înlăcrimat .
        -Intră în casa și hai să vorbim.
Intru cu el în casa și îi povestesc despre relația mea secretă care ,,am avut-o"cu colegul meu de cameră. Izbucnesc în plâns continuu.
        -Nu știu dacă pot vorbii cu tine despre lucrurile astea... îmi spuse el
        -De de nu ,Sung? Spun confuz .
        -Yong... poate ți-o zic destul de direct, dar nu mai pot să mă ascund . Sunt îndrăgostit de tine încă de ultimii trei ani în care suntem prieteni. N-am vrut să ne stricăm prietenia pentru ca știu ca dacă îți spuneam asta de la început, mă refuzai și mă prăseai. De aceea nici n-am vrut să locuim împreună.
       Nu-mi vine să cred. Deci eu chiar nu am pe nimeni de încredere.
      - Sung, trebuia să-mi spui!!
      - Nu sunt sigur dacă trebuia,îmi zise el.
Își întinse mâna stanga spre mine și mi-o pune pe a mea iar cu cealalalta îmi șterge lacrimile.
      - Poate ca fi ceva între noi... zice el supărat.
      În acel moment mă ridic de pe canapeaua pe care eram așezat ,îl împing și mă răstesc ca el:
      - Chiar ești prost? încep din nou să plâng . Am avut cea mai mare încredere în tine. Te-am tratat ca pe fratele meu . Am crezut ca ești singurul care nu ascunde nimic de mine și care mă înțelege cu adevărat. Ești un prost. Un prost profitor la fel ca toți și ca Yong . Nu mai vreau să știu de nici unu'.
          Mă îndrept spre ușă dar Sung îmi spuse :
       - Da, știu! Sunt un prost. Am fost toată viața o persoană care te-a mințit dar am făcut-o pentru noi. Am vrut să putem rămâne apropia-ți în continuare. Yong, eu chiar te iubesc. N-o să te las niciodată să mă rănești chiar în felul ăsta, apoi alergă spre mine și mă sărută forțat.
        - Lasă-mă în pace. N-o să mai fim niciodată ca înainte ,zic eu apoi trântesc ușa și plec.
        Ajunsem pe la blocurile înalte de pe lângă casa părinților lui Jacob. Privesc în jur , era liniște dar în 5 secunde aud o voce.
                                          JACOB
Oră 22:12
Mă îmbrac sa ma duc la întâlnire la bărbatul ce mă aștepta la el acasă. Îmi iau prezervative și după aceea plec.
     Ajung pe la blocul în care locuia și îl sun să coboare.
     - Auzi ,vezi c-am ajuns.
     - Cobor acum, pui'
Ajunse jos și urc cu el scările până la camera lui.
     - Deci aici stai.
     - Da..
     - Hai zi unei cameră că mă grăbesc
Mă ia de mână și mă duce în camera. Îl iau de tricoul și îl împing în pat. Îl dezbrac iar apoi Încep să-l sărut pe abdomen și să-l strâng de penis.
      -Ah , Jacob..
     îi bag două degete în gură iar el gemea de plăcere. Pff , ce fraier.
      -Hai, i-al, îi zic eu
      Îmi dă pantalonii jos și începu să mi-l sugă. E clar ca e încă virgin, nu se prea pricepea.
      - Nu prea te descurci, zic eu sfâditor pervers
      Îl apuc de cap și încep sa îl ajut so facă mai bine.  Da,acum e mult mai bine ,ahh..
      - Vezi ca știi? Râd eu încurajator
      După care îl iau de mâini și îl pun la perete.
     - Ești pregătit, îi zic cu un zâmbet fals și pervers
     - Da ,daddy>>>
Încep să o intru în el foarte brusc ,neinteresandu-ma de ce simte. Începu să geamă. Il împing în pat și îl apăs cu fața în plapuma iar apoi el începu să își dea drumul. Fac din nou zâmbetul meu pervers. Sunt bun se pare.
Imi apare in minte in acel moment Yong . Nu,stai ! Nu pot sa fac asta. Eu n-am nicio treabă cu el. Aud un sunet.. nu bag în seamă. Încep din nou să fac mișcările mele profesioniste bărbatului ce nici nu știa ce-i sexul.
 

Vă asigur ca următorul capitol e mult mai fain. Am început să-l scriu. Îl voi posta mâine. Sper ca va plăcut și acesta . Pupiciii❤️❤️❤️

Partener de sexUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum