E PREA TÂRZIU

106 6 1
                                    

                                              YONG
Îmi pare cunoscută vocea. Mă întorc și mă îndrept spre blocurile din spatele meu. Era Jacob . Vorbea cu o persoană la telefon. Mă ascund și văd un bărbat cam de vârsta lui coborând scările unui bloc iar apoi îl ia pe Jacob în brațe. Sunt gelos. Deși ,Jacob m-a mințit nu pot să spun ca nu-l mai iubesc. Jacob împreună cu acel bărbat urcă. Ar trebuii sa aflu unde se duc. Mă țin după ei. Sunt vro' 5 metri între noi. Intră într-un apartament iar apoi închide ușa. Nu știu ce aș putea face. Mă simt stresat,rău. În momentul ăla, singurul lucru care îmi trecuse prin minte era să mă duc la el și să-i bag vorbele mele mult prea nesimțite ,să-mi pot spune părerea mea adevărată despre el. Mă abțin și mă duc lângă ușă să ascult ce se întâmplă. Da, e clar ce fac. Numai sunete ne sexy sunt alea. Sunt foarte gelos ,îmi vine să plâng. Mi-am dorit mult ca bărbatul cu care am făcut sex să fi făcut doar cu mine. De gelozie,deschid ușa și mă îndrept spre camera în care se afla cei doi.
        -Yong,ce cauți aici? Fu mirat Jacob
        -Tu ce cauți aici!
Am început să plâng. Văzându-l dezbrăcat langa alt bărbat m-a făcut să mă simt cea mai singură persoană.
        - Jacob, am crezut ca mă iubești. De ce îmi faci asta? De ce îți bați joc de mine?
        - Uite ca acum știi cine sunt. Și te poți muta de unde stăteam. Nu-mi place de tine. Ești bun de sex da in rest, nu îmi placi.
          Asta e Jacob. Un partener de sex al oricui.
        - Ești un nesimțit. Dacă aș putea să-mi șterg pe cineva din trecutul meu, ai fi primul. Sper să regreți tot și să suferi la fel cum o fac eu acum, spun eu răstindu-mă la el și plângând.
         Dau să plec spre ușă:
        -Yong, să nu te mai prind lângă mine!
        Nici nu mă opresc din drum. Am ieșit și am plecat.
                                             JACOB
        -Gata pe seara asta, nu mai am chef de sex
        - Dar cine e bărbatul acela? Întreabă confuz partenerul meu
       -Cineva!
       Mă îmbrac și plec. Mhh... simt un regret ca l-am lăsat pe Yong să plângă în timp ce eu mi-o trăgeam cu altul. Ar trebuii so fac? Nu mai suport! Mă îndrept spre casă. Mâine nu cred ca merg la liceu. Ajung acasă și mă pun în pat. Îmi trec prin minte numai chestii de genul,, de ce l-ai lăsat pe Yong să plângă?" , ,, chiar nu ții la Yong?" sau ,, nu ai de loc sufletul necesar pentru o persoană". Oare... îl iubesc?
                                             YONG
          Cu banii care îi mai am, îmi iau chirie pe câteva zile la o fostă prietenă din trecut. Doamne, în minte îl am numai pe Jacob. Cum a putut să-mi facă așa ceva? Din acel moment mi-am promis ca n-o să mai plâng niciodată după cineva. Ar trebuii să mă duc să-mi strâng bagajele din fosta casă. Cred ca Jacob încă n-a plecat de la ,,noul lui iubit".
                                            JACOB
        Deschid telefonul și dau pe site-uri porno. Mă dezbrac și încep să fac laba. Era vro' 12 noaptea. Mă gândesc numai la Yong. Chiar i-am greșit. Cred ca am sentimente reale pentru el. Ce prost sunt! Locuiam de mai bine de 5 ani împreună iar eu l-am lăsat pentru o noapte de sex cu alt bărbat....
                                            YONG
        Ajung prin fața blocului unde locuiam înainte. Urc scările și intru în apartament. Luminile sunt stinse deci se pare ca Jacob încă n-a ajuns acasă. Normal, e fericit cu ăla care și-o' trage. Mă duc spre camera unde dormeam impreuna cu el dar... văd o lumina. O fi lampa de lângă pat aprinsă. Mă apropii de cameră și aud un telefon. Da, sigur e Jacob dar prea târziu pentru ca,deja intrasem.
        - Yong ? Ce cauți aici?
       Nu-i răspund. Râmasem un pic șocat. Nu putem să vin în altă zi? Ce Fraier sunt. Mă duc spre dulap de unde îmi iau hainele mele care încă le purtam, iau valiza de pe dulap și încep să îmi îndes cat mai multe.
        - Yong!
       În acel moment, Jacob se îndrepta spre mine.
       - Îmi pare rău... spuse Jacob trist
      Nu-mi vine să cred. Recunosc , am rămas puțin surprins dar n-am dat de înțeles de loc ce simt. Mă întorc spre Jacob:
       - N-ar trebuii! Și așa, n-o să mai fie nimic între noi,îți promit. Ești un nesimțit! Iar apoi îl plesnesc peste fața.
        Se uită la mine cu privirea lui mult prea sexy dar serioasă . Mă rușinez.. mă prinde de mâini și îmi spuse:
         - Chiar crezi ca eu renunț? 
         - Daca numi dai drumul, strig sa audă toată scara ce om pervers și prost ești. Nu ți-e rușine să mai scoți prostii din astea pe gură ? Prostule!
          Mă zbat să pot scăpa de el, iau valiza și fug spre ușă iar apoi ies din bloc și plec.
                                              YONG
           Cat de tâmpit să fie ? După câte mi-a făcut, face pe cel bun cu mine?  Mă duc spre casa pe care am închiriat-o ,aproape de fosta mea în care stăteam. Jacob și-a dat seama de sentimentele pe care le avea față de mine..
      

Partener de sexUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum