SHES MINE - PŘIPRAVIT SE,POZOR,ŠTART.

50 3 2
                                    

Tom.. Tom Kaulitz.. nejnebezpečnější mafián s Tokya.. kazdy se ho bal.. byl na kazdeho hnusny krom svych kamosu a sve holky.. na holku je jenom nekdy hnusnej kdyz nema naladu.. jeho bracha Bill Kaulitz ten byl hnusný na každých.. na kamose.. na sveho brachu a i trochu i na holky.. pak tu mame Gustava Schafera.. ten je tichej a moc toho nepromluvi. je hodnej i zlej ale pravda je ze je furt panic.. Georg.. Georg Listing.. ten vi nekdy byt vybusny ale je trochu stejny jako Bill.. akorat je vic milej nez Bill.. uz bylo pul jedenácte vecer,a Tom delal zavody, jak kazdy vecer.. samozrejme byla tam i jeho pritelkyne y/n, a zavodil s kamosema Georgem a Gustavem.. a s brachou Billem. kazde holky se prisli podivat na zavody.. ale jedna holka tam prijde a Tom se do ní zakouka.. bude mozna neco? Nebo to jenom necha tak..?


(22:30)

(TOM POV)

delal jsem kazdy vecer zavody s kamosema a s brachou,a vzdycky vyhraju.. to je jasny. vždyť jsem lepsi nez moje kamose a jeste bracha,vzdycky jsem byl lepší.. nikdo me neprebehne. a vzdycky je tam se mnou moje pritelkyne y/n kterou miluju s celeho srdce. ale nekdy me fakt sere. Mam nekdy myslenky ji proste zabit nebo zbit do krve. nikdy bych nezbil zadnou holku nebo takoveho neco.. a ani y/n.. ale kdyz me nekdy sere mam na to chut to udelat. ale umi byt dobra v posteli.. vzdycky se udelam kdyz sukame spolu a uzivam si to pokaždé. ma fakt krasny kulaty prsa a prumerny zadek.. krasna postava.. krasne vsechno. uz bylo 22:30 a sli sme na misto kde se zavodilo kazdy vecer, a uz tam byli i holky a ostatni.

"no ahoj Tome konecne jsi prisel.." Georg rekl

no zdrzil jsem se tak co jako?

"Hm urcite ses jebal s tou tvoji holkou ze?" Bill rekl hnusnym hlasem.. muj bracha byl vzdycky hnusnej na mne nebo na ostatni.

Hele takhle nemluv na moji holku ano?

"Muzu si rikat co chci Tome.. nezakazes mi to." Bill rekl kdyz se dabelsky usmal, uz jsem mu chtel jednu vrazit

a pak tam prisla y/n a usmála se na mne a pozdravila mne,taky jsem se usmal a dala mi sladký polibek na tvář.

"Hele nemam tady na celej den jdeme uz zavodit" Gustav rekl kdyz uz vykuloval očima.

Jo uz jdeme jeno- a pak uz byl konec. jedna holka prisla na zavody.. byla hrozne moc krasna.. mela cervene saty.. cerne lodicky.. blond vlasy a hnede oci.. a byla trochu vyssi nez ja.. ale mela krasnou postavu.. krasne oci.. vlasy.. a trochu i prsa. zakoukal jsem se na ni a lizal jsem si rty.. a muzu rict ze se mi trochu postavil penis.

"Na koho tam furt koukas?" Y/n rekla kdyz se uz podivala na tu holku a zacinala být zarliva.

"Tom se zakoukal do ty holky.. hmmm" bill rekl kdyz se usmál

ta holka prisla za nami a usmala se..

"No zdar kluci.." kdyz to rekla tak mela strasne krasny a klidny hlas. Chtel bych ho slyset kazdy den..

"Cuss" Georg rekl

"Jojo cau" Gustav rekl

"Ahoj" Bill rekl arogantním hlasem

"Hm cau" y/n řekla zarlive.

A-ahoj..

"Vy jdete sem zavodit ze? A kdo je tady tahle divka??"

"To je Tomova-" Bill řekl ale zastavil jsem ho, možná jsem mel sanci s tou nejkrásnější divkou kterou jsem uvidel.. uz me nezajimala y/n chci jenom tu divku.

Tomova kámoška že Bille? Řekl jsem a y/n se koukala na mně naštvaně a neměla slov. Chtěla říct že to je jeho holka ale nechtěla se hádat neměla na to nervy.

"Ooo tak tedy kámoška.. hmm.. jsem Heidi. Heidi Klumová.." ona řekla kdyz mrkla na mne a ja jsem se jenom usmál.

Těší mně.. usmál jsem se na ní když už Georg řekl tím jeho arogantním hlasem..

"Hele jdem uz kurva zavodit? Děláte tu hodinu realne" Georg rekl kdyz uz jsme sli všichni do auta a kdyz jsme sli tak jsem se usmal na tu holku.. chci vedet vsechno o ni.

y/n si sedla vedle mne a ta divka si sedla s Georgem do auta a na tu divku jsem nemohl spustit oci...

"Proč se kurva na ni furt díváš?" y/n řekla zarlivym hlasem.

Nedívám y/n nekoukám se na ní

"No vubeeecc a jeste rikas ze jsem tvoje kámoška vážně?" y/n rekla kdyz uz zacinala byt naštvaná.

Protože jsi.

"Hmm ja jsem tvoje kámoška vypadám tak?! Co jsme dělali předchvili kdyz jsem prisla za tebou?! Dala jsem ti skurvenou pusu!" y/n už na mně rvala, neměl jsem na to nervy a jednu jsem ji flaknul po tváři a y/n byla překvapená,nerikala nic.

Ta pusa neznamenala pro mně nic.. ani to všechno co jsi pro mně udělala. nechci už s tebou chodit..

"Takže ty sis našel tu kundu zejo?"

Nenašel.. uz mne nepritahujes a to je všechno.

"Hm jasny.. dobre.. vis co nech ta panicka si jsem sedne ja tady nebudu" y/n rekla kdyz vystupovala s auta ale chytil jsem její ruku a přitáhl jsem ji spět do auta.

Budeš. Poslechnes mne a budeš tady se mnou nebo ti jednu další flaknu a tá bude už tvrdší je ti to jasny?

"F-fajn.." rekla kdyz si davala pas

Co delas? Pas si davat nebudeš snad nejsi nejaky decko řekl jsem když jsem ji pas dal pryč a y/n se na mně jenom koukala,nerikala nic..

A pak kdyz jsme byli všichni připravený tak přišla jedna holka japonka Yumi a odštartovala to. Yumi nesnáším, byla to moje ex ale podváděla mně tu celou dobu s Seungminem a za to ji nenávidím,ze Seungminem jsem mel pak problémy kvuli ni.. a doted mame. Yumi se mnou doteď flirtuje a ja ji dam facku aby mi dala pokoj,svine jedna..

Yumi se připravila a vzala si pistol aby zastřelila když začnou jezdit. "Připravit se, POZOR, ŠTART!" Yumi řekla když už zastřelila pistoli a závody se začali.

SHES MINEKde žijí příběhy. Začni objevovat