Začal jsem uz jezdit na závod, furt jsem myslel na Heidi.. byla na mně už připojená jako droga kterou ani nevim popsat.. už cítim to.. že jsem k ní závislý.. a když jsem na ní vic a vic myslel kdyz jsem jezdil tak jsem zrychlil a zase se mi postavilo.. mel jsem erekci a bylo to fakt už těžký se udržet když takhle na ní myslím.. nedalo se to zastavit.
(Y/N POV)
Byla jsem na něho naštvaná.. a bála jsem se že mi ještě jednu flakne, totiž jeste mi Tom nikdy nedal facku nebo me zbil.. ale už jsem s ním skončila.. když mi řekl že už ho nepřitahuju tak mi to zlomilo srdce. Rozejdu se s ním a konec. Ať je s tou flundrou a né se mnou.. když už ho nepřitahuju.. a když jsem viděla že zrychlil tak se mi zvedl trochu žaludek a přišlo mi zle.. ale nechala jsem to tak.
(BILL POV)
byl jsem druhej a jako vždy Tom je vždycky první, Tom me uz fakt sere,takhle y/n zradi a jde si za tou kundu Heidi.. vim co je zac.. ta holka není až tak dobrá až se tak zdá.. Tom se ji omotal okolo prstu.. já to takhle nenechám.. s y/n něco vymyslim.. totiž jenom k y/n jsem byl milý.. tajemství bylo že se mi líbila od začátku co Tom s ní chodil.. ale to je jedno.. hlavní je že y/n zlomil srdce a takhle to nenechám. byl jsem až tak moc naštvanej že jsem zrychlil až tak moc že jsem byl první.. konečně jsem byl první a brácha nebyl jako vzdycky první.
(GEORG POV)
Jezdil jsem s tou Heidinou.. byl jsem Třetí... nevím proč já ale přijde mi divná.. Tom udělal fakt blbou věc že opustil y/n za Heidi. a nejvíc divný je že Bill je po první krát první. Přešel Toma.. po první krát.
(GUSTAV POV)
Nakonec jako vždycky jsem štvrtej.. nenávidím to že mě nekdy ignoruji a nechaj me tak.. proto jsem tichej..
(TOM POV)
Šokovalo mě, když me Bill přeběhl.. byl jsem naštvanej.. zrychlil jsem jak se to dá.. ale Bill už byl první.. nestihl jsem to.. závody se skončili a Bill vyhrál.. byl jsem tak nasranej že jsem vyšel s toho volantu a šel jsem za ním. Lidi co byli na závodech mu gratulovali a křičeli a já tam byl jedinej naštvanej.
Ty mi takhle přeberes výhru? Ty kokote! Řekl jsem když jsem zvýšil hlas na neho
Bill vystoupil s auta a šel za ním.
"Aspoň mi zagratuluj a nebuď sobec.. jsi furt první a aspoň konečne jsem te přeběhl.." Řekl klidným hlasem a trochu se pousmál, konečně vyhrál jako první a je za to vděčněj.
Gustav a Georg také vystoupili s auta a y/n s heidinou taky y/n byla šokovaná ale i trochu řada že Bill byl konečně první.. a Heidi tá jasně že nebyla šťastná a byla u Tomovy straně.
Konečně? Co si to kurva dovoluješ! Já jsem měl vyhrát ne ty!! Řekl jsem když jsem si ho přitáhl k sobě zebral jsem ho za tričko a tak jsem byl naštvanej že jsem ho trošku roztrhal.
Když Bill chtěl něco říct tak se y/n a Heidi do toho spletli. Y/n šla za billem a Heidi jasně za Tomem.
"Nehadejte se sou tu lidi" řekla y/n když se koukla na Billa i na Toma, řekla to naštvaným hlasem protože byla i taky, neměla už na to nervy je každý den se hádat a i s Tomem se hádat. A když viděla Heidi s Tomem tak se na ní hnusně podívala a ani se na ní nekoukala.
A myslíš že mě to jako zajímá? Mám se i s tebou hádat y/n? Řekl jsem hnusnym hlasem
"S tebou se ani už nechci hádat s tebou už končím milej!!" Řekla y/n když zvýšila hlas
Tak kurva konči!! Stejně chci Heidi!! A né tebe!! Řekl jsem když jsem taky zvýšil hlas.
"Ty to jenom takhle zahodis kvuli jedné píčí? To jsem ti fakt taková sobecká?! To neznamenám pro tebe nic??" Zakričala y/n na neho
Ne. I tak jsi pro mně znamenala kvůli sexu.. Heidi je jiná.
"Hele pozor na jazyk fracku jeden" Heidi řekla když si držela Toma
"Fajn když to tak chceš je konec! A nechoď pak za mnou že chceš ještě jednu šanci!"
"No tak nehadejte se.. y/n má pravdu.." řekl Georg
Ty se do toho ani nezatahuj!! Ani gustav! Řekl tom že zvýšením hlasem
"No tak teda lásko mě by si mohl poslechnout.." Heidi řekla tomovi když se na něho sexy usmála a on se hned uklidnil a bylo mu lepší.
Dobře.. řekl jsem už klidným hlasem
"No jasny.. už si hned klidnej zejo? ty takhle kurva necháš y/n bejt zlomíš ji srdce a jdeš si za nejakou flundrou?" Bill řekl hnusnym a naštvaným hlasem když se na něho podíval s hnusnym pohledem.. už ho takhle ani nebral jako za bráchu.. nikdy ho tak nebral..
(Y/N POV)
byla jsem překvapená když se me Bill zastal.. tohle jsem od něho moc nečekala.. i když od začátku byl na mě milej když se mnou Tom začal chodit ale nikdy se mě nezastal.. až teď..
(TOM POV)
Hele nech mě bejt Bille, ty narozdíl žádnou holku nemáš a neměl si.. za to že nejsi panic ale žádnou holku nemáš to není můj problém.. a víš co tak si zůstaň i z y/n me to je jedno.
"Prosím přestaňte Tome sklidni se" y/n řekla
Říkám jenom pravdu Bill stejně si nikoho nenajde sám vypada jako gej
"Do toho mi nekecej jak vypadám sám vypadáš jako sukničkář a je to i tak" Bill řekl
Dobrý drž už hubu.. všichni jdeme domů bez keců Když jsem chtěl neco říct tak za náma šlo fialové auto.. nikdy jsem také auto neviděl.. kdo to mohl tak být? Ale pak jsem si zmysl kdo to mohl být a začal jsem být ještě víc nasranej.
Když to auto zastavilo tak někdo vystoupil s volantu.. cože? Seungmin? Děláš si picu? On? Co dělá tady.. ten mě až dost nasral a ještě se jde tu ukazovat
"Ale.. ale.. co tady máme.. Tom po první krát pohrál.. jaké smutné.." Řekl Seungmin klidným hlasem když se usmál a šel za Billem
"No bille.. já ti teda gratuluju.. aspoň ty seš lepší než tvůj brácha"
Bill se jenom pousmál, chtěl se poděkovat něco říct ale Tom ho vyrušil.
Seungmine co tady kurva děláš řekl jsem naštvaným hlasem
"Nic.. jen si jdu tady za Yumi.. budeme mít krásnou noc.. očividně ty Tome ty žádnou mít nebudeš" Seungmin se smál když Yumi za ním přišla,a usmála se dali si sladký polibek na rty a šli spolu do auta a šli pryč.. tak mi to zuřilo nervy.. už jsem chtěl i něco rozbít když jsem je takhle uviděl..
No dobrý jdem všichni domů.. řekl jsem furt naštvaným hlasem když jsem držel Heidi za pas a šli sme spolu do auta.. jezdil jsem domů jako první a byli jsme jako první doma, všichni byli ještě zatím ještě u závodu..
(Y/N POV)
Hele Bille.. děkuju že jsi se mě zastal.. fakt to pro mě znamená.. řekla jsem když jsem se usmála..
"Ale to je nic.. Tom je fakt curak.. a řekl jsem jenom pravdu.." Řekl bill když se taky pousmál
Hele.. mužů si sednout s tebou v autě? Už jak vidím Tom a Heidi šli první jak domu.. nechci vědět co budou dělat
"Jasný.. můžeš kdykoliv.. a jo.. nechci si představit co budou dělat" Řekl Bill když se zasmal a a ja taky.
Šli jsme spolu do auta a šli jsme domů, Georg a Gustav pak šli taky domů ale šli až poslední.
lasky moje krasne prominte ze jsem nevydávala od brezna ale mela jsem toho hodně ze školou, byla jsem vic i aktivni na Instagramu a vůbec jsem neměla i čas psát příběh.. snad se vam díl bude líbit.. promiňte že je možná takovej napicu ale zapomněla jsem že tenhle příběh vůbec existuje a zapomněla jsem jak by to mohlo pokračovat, teď uz budu vic aktivní a snad se vam díl bude líbit.. s láskou autorka. 🖤
ČTEŠ
SHES MINE
Mystery / ThrillerTom.. Tom Kaulitz. nejnebezpecnejsi mafian v tokyu chodil s nevinnou divkou jmenem y/n,ale kdyz jeden vecer zavodil s kamaradama.. uvidel jednu krasnou zenu.. zamiluje se.. a bude to velke drama? nebo se nezamiluje a vsechno bude po starym? to uvidí...