𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑦 𝑘𝑖𝑚𝑠 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑑 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑐𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑛𝑒𝑠.
𝑇𝑎𝑒𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑠𝑜 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔
𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 ♥𝑡𝑎𝑒𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑏𝑒𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 .
𝑇𝑎𝑒𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑚𝑚𝑒𝑑𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑖𝑏𝑟𝑎𝑟𝑦 .
ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑓𝑎𝑛𝑡𝑎𝑠𝑎𝑦 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 .
𝑠𝑜 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑖𝑏𝑎𝑟𝑎𝑦 .
𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑚𝑜𝑝𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑓𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛.
ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡 .
𝑇𝐴𝐸𝑌𝑈𝑁𝐺 𝐿𝐴𝐼𝐵𝑅𝐴𝑅𝑌🄽🄾🅃🄴
(ɪɴ ᴡʜᴏʟᴇ sᴛᴏʀʏ ᴛᴀᴇʏᴜɴɢ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴊᴜɴᴋᴏᴏᴋ ᴘʀɪɴᴄᴇss sᴏ ᴛᴀᴋᴇ ɴᴏᴛᴇ )𝑻𝒂𝒆𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒔𝒐 𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒐𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒂𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒏𝒖𝒎𝒃𝒆𝒓
𝑻𝑨𝑬𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑰𝑵 𝑪𝑨𝑳𝑳
𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆 𝒕𝒐𝒎𝒐𝒓𝒐𝒘. 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒄𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 .
𝑴𝑬𝑨𝑵𝑾𝑯𝑰𝑳𝑬 𝑰𝑵 𝑲𝑰𝑴𝑺♥
𝒎𝒓 𝒌𝒊𝒎 𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒋𝒖𝒏𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒆𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 . 𝒎𝒓 𝒌𝒊𝒎 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒙𝒄𝒆𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒈𝒓 𝒊𝒔𝒔𝒖𝒆 𝒐𝒇 𝒌𝒊𝒎 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒚. 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒓𝒂𝒃𝒊𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒌𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒇 𝒌𝒊𝒎𝒔 𝒄𝒂𝒏𝒄𝒆𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒎 .
𝑴𝒓 𝒌𝒊𝒎 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒕 𝒐𝒏 𝒋𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒈𝒊𝒂𝒏 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒉𝒆𝒓 .𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 𝒎𝒓 𝒌𝒊𝒎 𝒍𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒐𝒏
𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒍𝒄𝒆 .
𝒋𝒖𝒏𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍𝒚 .𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈𝒊 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆.
𝑹𝒎 𝒊𝒔 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒓𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒘𝒐𝒐𝒅𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒌 𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒘 .
𝒏𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒕𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓.
𝑺𝒖𝒈𝒂 𝒕𝒐 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆♥
𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 .
𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒌𝒐𝒌𝒐𝒊𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒕 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎 .
𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒖𝒈𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐.𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌.❤
𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒔𝒂𝒅 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 𝒊 𝒂𝒎 𝒐𝒌𝒂𝒚 𝒔𝒆𝒆.
𝒀𝒆𝒂𝒉 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒐𝒏𝒂 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 .𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒏𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏💗
𝑩𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 𝒊𝒔 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 . 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒍𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒇𝒐𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 .
𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒊𝒇 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒆𝒂𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒌𝒊𝒎𝒅 𝒐𝒇 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒑𝒑𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 .
𝑻𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒕𝒂𝒔𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 .
𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒇𝒂𝒏𝒕𝒂𝒔𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 .
𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒅𝒐 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 .
𝑯𝒆 𝒔𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒓𝒚 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚.
𝑯𝒊𝒔 𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒂𝒔𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 .
YOU ARE READING
Mafia princess
FanficIt is a story in which taeyung is a Mafia boss and junkook is cute buttom how love to wear girl clothes. What will happen when they meet together Description Boy ×boy Mafia obsessed Dark romance Teakook smut Bad language Pet names Cute junkook Bloo...